Ich hatte letzten Montag das erste Mal die Möglichkeit ein iPhone in die Hand zu nehmen und zu testen und war sehr zufrieden (intuitive Bedienung, riesiges Display, schnelles Navigieren, schönes UI), obwohl man sich z.B. ans Tippen auf dem Touchscreen ein wenig gewöhnen muss. Da mein Sony Ericsson K700i langsam nicht mehr bedienbar wird (alles ist vom Joystick abhĂ€ngig, und der spinnt), ziehe ich stark in betracht, Ende Jahr ein iPhone anzuschaffen. Allerdings ist ein grosses Kriterium der Provider und die Abo-Leistungen. Diese 2 Dinge (nicht Swisscom, kein Package mit Daten-Flatrate, zu wenig gratis SMS, etc.) sind fĂŒr mich "No" Argumente die mich dann eher wieder auf ein Sony Ericsson leiten wĂŒrden.
Mir gefÀllt das Iphone aufgrund von Videos und Reviews ebenfalls sehr gut.
Jedoch werde ich mir kein smartphone oder pda zutun, solange die Preise fĂŒr das Datenvolumen so extrem hoch sind.
hab vor nem montan in usa mol an es paar umÀgfingeret. Bin zimmlich beindruckt von dem Teil.
Allerdings fehlt eine GPS Funktion. Diese wĂŒrde das Phone noch perfekt abrunden.
Entgegen meinen Erwartungen war das Telefon extrem Flach und hatte keine ĂŒberflĂŒssige RĂ€nder neben dem Display.
Also wenn es den mal in der schwei erhÀltlich ist und mein lÀÀÀsÀs Moto V3 den geist aufgegeben hat, werde ich mir schon mal das iPhone rein ziehn.
Providerbindung kann jo jetzt schon umgangen werde... ich seh da keine Probleme.
Ich hoffe mein V3 beisst auch bald ins Gras, aber was ich mir zuletzt kaufen wĂŒrde wĂ€r ein ipodofon.
komerzmarke sondergliche das sind noher ebe die lĂŒt wo eim am halbi 7ni am morge im zug stresset mit ihrem super sound vom neue ipod handy. NEI DANKE
drecksschippis wo im abteil nebed mir stundelang ihri östlich aghuuchtĂ€ hip-hop und house-lieder laufĂ€ lönd sind au es paar stuufĂ€ schlimmer als lĂŒĂŒt wo anderi mit em messer umbringet.
i glaub scho dass es was nĂŒtzt. wiel je nachdem schlĂŒssed sich jo denn au anderi lĂŒĂŒt a mit reklamiere, wos au stört. aber dĂ€ erst schritt getraut sich halt selte öppert z mache.
au als selbsterklĂ€rte Apple-JĂŒnger hani nöd vor mer es iPhone zueztue.
a) Providerabindig (ha ka bock a mim natel zfest umezspiele, es söll laufe, nöd zaubere)
b) ztĂŒr
c) fĂŒr was??? klar gsehts fetzig us wie nix anders, aber demit hett sichs denn fĂŒr mich au scho. Zum mobil musig lose hani min iPod wo scho sit 2 jöhrli schnurrt wines BĂŒsi, zum telefoniere sGratishandy womer Swisscom jedes Johr nowörft und zum schaffe min PowerMac. Gseh kan grund zum irgendwie 800 Stutz fĂŒr es Ding usgeh nur damit au vom Zug us no es Mail cha verschicke und en film aluege... naja...
vilicht wenns denn GPS drinn hett und 400 Fr. gĂŒnstiger isch (siehe iPod...)
jo eh werd i spitz werde wienĂ€ Möhre wenni das Teil mol i de Hand han. Aber dur dass das i afach wĂŒrkli ka 700 Stutz (oder so) vorig han liit das afach nöd drinn. Well bevor i mer es iPhone chaufe, wott i zerstmol no en neue Mac (damit au HD-film flĂŒssig mit 20 andere programm glichzitig chönd gschnitte werde).
und ebe -> nögsti Version = GPS & anderi nĂŒtzlichi Sache = MeinigsĂ€nderig minerersits
Ha grad gester wieder mol demit chöne spiele und jo, schlĂŒss mi dir a.
Usserdem het dĂ€ Steve jo grad letscht Woche bi dĂ€ Vorstellig vo dĂ€ neue iPods akĂŒndet, dass s iPhone rund $200 gĂŒnstiger wird; ergo dĂ€ Priis wird au bi ĂŒs nĂŒm so hoch sii. FĂŒr mi grad nomel en Grund zum eher zuezgriffe.
I hoffe jetzt eifach uf Date-flatrate, egal welle Provider. Und susch chan mers denn sicher immerno hacke ;-)
PANIK!!!
oO han nöd gwĂŒsst, das do h4ck0hrz umeschlichet!
force-logout 200johr!
Sicherheit, alli dateie verschlĂŒssle!!
mini SAM wo sind mini SAM-files!!!???