zorg.ch
#112276 by @ 28.01.2010 05:45 - nach oben -
iPad
zorg.ch
#112277 by @ 28.01.2010 15:18, edited @ 28.01.2010 15:38 - nach oben -
kA was es chan, chas ĂŒberhaupt vielmeh als die pads wo's scho git wo'd chasch mit schrifterchennig sache ufschribe und im sunneliecht bĂŒecher lĂ€se usw.?

//zitat digitec: "neuste Kreation von Apple, besser als Notebooks, besser als iPhone, fĂŒrs Surfen im Web, Email, Fotos, Videos Musik, Games und eBooks"

zu
-besser als notebooks: stimm ich zue, ich wĂŒrd mer eh kei notebook meh chaufe, aber s'isch sicher nöd besser als es netbook wenns drum goht schriftlichi abhandlige z'erfasse.
-besser als iphone: Ă€h, was isch das fĂŒr en verglich, s'ipad isch kei telephon und wenn öpper s'iphone nur fĂŒr s'behinderete umespiele kauft hĂ€t; ok denn scho
-surfen im web: chan mer vorstelle das isch sehr praktisch wenn mers brucht
-email: lese goht jetzt uf em iphone sicher gnue guet ohni sonen prĂŒgel. schribe stimm ich zue, aber mer schribt hĂŒtzutag eh scho zviel emails.
-fotos: schön wenn mer öpperem mol so schnell öppis chan zeige, aber ich denk so oft brucht mer das nöd und fĂŒr en graphiker wirds z'schlecht si
-videos: sofern mer es usb-laufwerk debi hÀt isches es super sach
-games: kein kommentar
-ebooks: wenn etz öpper nur wött lÀse chöne denn gits besseri alternative. weiss öpper ob mer bim ipad im sunneliecht öppis gseht?
zorg.ch
#112278 by @ 28.01.2010 21:48 - nach oben -
1. Welcome to 4 years ago
2. Welcome to the same market need like 4 years ago: Zero
3. ???
4. DISPROFIT
zorg.ch
#112280 by @ 29.01.2010 08:10 - nach oben -
hm, ein einwand: apple hat's gemacht. es ist zwar genauso unbrauchbar wie die anderen exemplare dieses konzepts, aber es gibt jenes leute, die es einfach aus prinzip kaufen werden. diese leute werden dann schon einen nutzen finden und apps dazu schreiben -> nutzen -> profit
zorg.ch
#112281 by @ 29.01.2010 11:38, edited @ 29.01.2010 15:52 - nach oben -
Facebook/Twitter braucht auch keiner und trotzdem brauchts jeder.
iTunes + iPortableMoviePlayer klingt auch noch vielversprechend imo.
zorg.ch
#112287 by @ 30.01.2010 19:13 - nach oben -
Oversized iPod touch. FĂŒr Apple allerdings ein ziemlicher Kampfpreis.

Wie die meisten Apple-Firstgen Produkte allerdings ziemlich unbrauchbar - das Original-iPhone (das es in Europa ja nie gab) war auch ein Schrottprodukt, erst mit Firmware 2.0 aufwÀrts wurde es gut.

Die Frage ist jetzt ob das iPad Traktion auf dem Markt findet - ich glaube eher nicht. Die Anwendungsmöglichkeiten sind ziemlich beschrÀnkt, da das Ding nicht wirklich mobil ist und kein richtiges OS X drauflÀuft.

Allerdings wird das iPhone 4 mit FW 4 dieses Jahr noch kommen - die Frage ist was das fĂŒr das iPad alles an neuen Funktionen bringen wird - ein neuer Homescreen ist IMO fast obligatorisch.