@alli informatiker
gits do jungi informatiker (usglernti) wo mir wöred maile wieviel sie so verdiÀned brutto und i wellere branche das sie tÀtig sind? ich chum ebbe au scho bald use und han voll ke ahnig wa mer denn so chan verlange, wenn mich denn de chef frögt öbi witerhin no wott bliibe... wÀri huere nett, thnx
dÀnkÀ öbbÀ viÀr chasch scho vÀrlangÀ.
dĂ€ dread seit, in zĂŒri seg noch gwĂ€rkschaft (git bi ĂŒĂŒs glĂ€b kĂ€ni?!?) dĂ€ mindĂ€schtlohn 3'500.- odĂ€r 3'800.-, isch sich nöd ganz sichĂ€r.
drum angaben ohne gewÀhr...
bevor ich mini Lehr agfange han, hets mol vo site gheisse, mĂ€ chön mit 4000 ufwĂ€rts rechne. Nur d'nochfrog fĂŒr informatiker isch chliner und s'agebot mittlerwil z'gross..
Wenn'd also irgendwo e stell "hettisch", denn lueg das dich chasch innere schuel witerbilde loh ( so wiĂ€s dĂ€ madmike gmacht het ) Zum manager oder sĂŒss was, denn bisch finanziell sicher abgsichered. [ frog dĂ€ chef noch dĂ€ lehr wenn'd blibe dörfsch, öb dich chönt inne schuel schicke fĂŒr wiiterbildige, denn zahlt er das evt. au ]
noch de lehr wöti es ziitli ka schuel me ha, nur schaffe und easy. so noch ca 2 johr machi filicht s'tech oder en unix-technikerkurs oder sowas. mol luege das mitem lohn hett sich erlediget, de hÀne hett mir e gueti siite ahge woni das chan nohchegge (www.syndikat.ch)