cedi i schloh dir än deal vor: wenn du s'kozept vo dä v3 startsitä machsch und mir oder am lamber gisch, dän bringi i (höchscht persönlich) dä duke zum uploadä vo däm film...
mättä da häsch du liäb gseit, aber i glaub du häsch no was vergesse. wenn i mi recht errinnerä müäst mer vilich mol no sägä
Duke du elendi nuttä vonerä huur wo schlo lang kei brot meh kauft hät, etz lad entli mol dä verfigt film uä oder mer chömäd da wochäend alli zu der und leged der d hüttä zämä, und zwor gad zweimol. mer stellet sie extra nomol uf das mer sie nomol chönd zämälege, drum DUKE drum genau ladisch DU dä Film etz ufä genau ETZ!!
duke mer isch gad ufgfallä das dä film nonig ufä gladä häsch
häsches sicher nur vergesse, i bi sicher du häsch es hüt no wöllä machä, aber isch der sicher öpis dä zwüschä cho SIT DÄ LAN!, VOR
EMÄNÄ MONÄT UND SIEBÄ TÄG!! GELL!!!. aber isch voll kei stress es langed au wend en i derä stund no uä ladisch.
ajo und wenn dä duke äwo gseh seischem er söll doch GOPFERTAMINOMOL DÄ SCHEISS FILM UÄ LADÄ, DIÄ ELEND FÜÄSS NÖD WÄSCHEND HUUR
falls du hooooor vomene milamber dä film häsch, lad en ufe, süss chömmed mir dis hus DA wuchenend VOREM DUKE SIM HUUS go zamelegge und zwor mindischtens au 2 MOL !
Duke, Du du elend verstinkts Hustier vomene Penner, lad üs endlich dä Film ufe. Es langed langsam mitem "äh i bi dä duke und ha KEI ZIITGFÜHL"-wüäscht tue.
Hey Wand, Du weisst ja, ich habe mit Duke den Deal, dass er den Film rauflädt, wenn ich das V3-Konzept gemacht habe. Ah, schönen Verputz hast Du übrigens, ist der neu? Nicht, aha. Hab halt schon lange nicht mehr mit Dir geredet. Nein, ich habe keine andere Wand. Tu nicht immer so eifersüchtig! Jedenfalls wollte ich Dir mitteilen, dass ich das V3-Konzept gedanklich bereits begonnen habe. Nur, damit Du Dich darauf vorbereiten kannst, dass Duke sich jetzt vielleicht auch bald darauf einstellen wird, sich mal einen Termin festzusetzen, wann er mal damit beginnen könnte, den Film auf seinen Platten zu suchen. Jo denn, tschau Wand.
Wie mir meine Informanten zusteckten, sei der Film an der Gesys-Lan 3 geleaked...
Ich fordere hiermit die am wenigsten verstrichene Person, welche die Anforderung, den Film heraufladen zu können, erfüllt, auf, den Film stellvertretend für [z]Duke heraufzuladen.