noch seriös und hell und suubÀr...
so zimli sgÀgÀteil vu vorhÀr!
abÀr da ich uf einsamÀ poschtÀ schtoh mit minÀrÀ meinig, bsuÀchi halt zorg _niÀ_ meh!
...
nĂ€nĂ€i, cha doch jetzt vor dĂ€ lap kei entzug machĂ€, suscht hani nĂŒmĂ€ gnuĂ€g energie! :-)
ich glaube, das ganze sieht momentan noch recht "harmlos" aus.
Aber wie das so ist, wird sich mit der Zeit wieder recht viel staub anhÀufen...bischen geduld. fertig is sie eh noch ned.
wobei die start page sieht recht mischtig aus..hat voll keine form...ist alles irgendwie hingeklebt....und wie ich vermutet hatte sind die farben nicht grad ĂŒbersichtsfördernd...
aja jetzt fĂ€llt mir grad noch auf: hab ich nur das gefĂŒhl oder ist das beitragsfeld in dem ich grad schreibe verdammt riesig geworden :-)
isch nur Ă€s bitz schrĂ€g uf em laptop(1024x768) wenn das feld eifach fascht d hĂ€lfti usfĂŒllt...es isch meh d höchi...aber ich glaub das het absolut kei prioritĂ€t...
wasmi au no schtöört: mĂ€ hĂ€t obĂ€ rĂ€chts nĂŒmĂ€ di 4 noischtĂ€ posts... *schluchz*
und mit abschtufigĂ€ (obĂ€ mol gfröögt wordĂ€) meini vu wiis uf ganzhellsblau uf hellĂ€rsblau uf hellblau uf dĂŒnklĂ€rs blau uf dunkĂ€lblau... je noch neuheit!
Die 5? neuste Posts gsehsch uf de Startsiite.
d'Farbabstufige sind ĂŒbrigens eifach so gsi, nöd im zemmehang mit de neuigkeit. Mir hends mol usegnoh damit mer nöd 2000 verschiedeni Farbe verwendet uf zorg.
Jo eh, werd ich mache sowas.
Und mir chömed wĂŒrklich gern feedback ĂŒber, egal was. Cool wĂ€r aber wennds mir chönntisch maile statt nur im Forum schribe.
Also was mich am allermeisten stöt, ist dass man keine vernĂŒnftige ForumsĂŒbersicht mehr hat.
Mir fehlen die Neusten Sub-Threads die wir vorhin hatten, das war der totale ĂŒberblick.
Jetzt sieht man nur noch 5 ungelesene Posts..
Den hab ich erst jetzt gesehen.
Aber denn gibts nur einmal pro Thread.
Was wenn ein Thread mehrere hat?
Ich hab die auf der Startseite besser gefunden.
T Farbistellig isch rĂ€cht wĂŒĂ€scht.
VorhÀr isch bi mir dÀ Parrent Blau gsi und dÀ rÀst grau.
ZuÀdem chunts mol so mol anderscht, je noch StÀrnÀkonstelation.
Und t FarbirĂŒckig fĂ€hlt mir irgendwiĂ€ au.
Chönd mir das nöd widÀr ha. bitte bitte bitte.
Das sind alles gueti iiwĂ€nd, gönd aber leider verlore wenns nöd i minnere zorg-mailbox sind. Selber alli Bugs wod User im Forum poste mir zmaile isch mer chli zmĂŒehsam.
da hĂ€t jo nĂŒt miem layout ztue, es isch eifach s'schönst am forum gsi bis ahnhin. aber ok wenn das feature EISTIMMIG (wörtlich gmeint, einstimmig, mit einer stimme) abglehnt wird. easy.
Ich seg nöd "NEI", sondern ich sege: warted mer mol ab und lueged öb alli das vermissed. 'Chönne' het de Farbverlauf nĂŒnt, isch wĂŒrklich nur en Farbverlauf gsi...
hey, d'V3 gseht bis jetzt eifach hammer us!echt, es isch gwöhnigsbedĂŒrftig,z. B. au das bim erstelle vomene Bitrag d'schrift so elend chli isch, das mer sie fast nöd chan lese. aber sĂŒs find i d'V3 echt öpis gedigens!!*fetteslob*
schaad ist nur, dass der userordner geÀndert werden muss (hab ich nicht gemacht), das message-system nicht mehr funktioniert (schaad) und solche sachen...
genau daher können es die user nicht machen...aber vielleicht bin ich ja mal gĂŒtig und bau einen "subraum-modulierenden-hyper-username-akretions-verschachtelungs-renamer"
wan i scho viel gedeigener fĂ€ndi, wĂ€r wenn diĂ€ glĂ€sĂ€nĂ€ Mails liĂ€cht hellblau wĂ€hrĂ€d und diĂ€ nid glĂ€sĂ€nĂ€ Mails chli ganz schĂŒch rot, so isch es voll jenes eifacher fĂŒr lĂŒt wo nid de ganz tag online sönd.
was v3 mit ms ztue hÀt?? höchschtens das À paar Browser vo dÀ besagte firma, diÀ site mÀngmol browsed. also nöd ernscht gmeint gsi.
i han no wölle Ă€n satirische kommentar zum neue design a eu wölle kommuniziere, damit eu cha sĂ€ge das au zorger nur wassergfĂŒllti kohlĂ€stoff-sĂ€ck mit aktivem Stoffwechsel sind, wo uf Ă€m nĂ€ 5.97E24 kg schwere felsbrockĂ€ wohnet, wo um Ă€n nĂ€ G2-FFFF00-Wasserstofffusionierende-GasklumpĂ€ kreist, wo um Ă€n nĂ€ riesig,chline punkt torklet und dĂ€fĂŒr 220 Mio johr brucht.
online-users....der anhand der session zeit geupdated...wenn du ne gewisse zeit nicht mehr aktiv wahrst, bist du auch nicht mehr da drin. Schliesslich logen nicht alle user sich auch aus.
Ich schlage folgende Ănderungen an der Forum-Ăbersicht vor:
- Volles Datum ĂŒberall. Ich weiss nicht, was es mir nĂŒtzen sollte, wenn ich irgendwo "MĂ€r" sehe. Ich will "09.03.04 13:25:44" sehen. Beim Thread-Datum wĂ€re ich noch einverstanden mit nur dem Datum. Aber im Post selber und in der Last Post Spalte sollten wir nicht sparen. "Heute #Uhrzeit" und "Gestern #Uhrzeit" wĂŒrde ich beibehalten, und noch "Vorgestern #Uhrzeit" hinzufĂŒgen. Im Post könnten wir eigentlich sogar "Dienstag, 09.03.04 13:25:44" schreiben - Platz haben wir ja genug.
- Wenn die Thread-Spalte schon so breit ist, könnte man auch den Text darin verbreitern.
- Den Last Post Titel und den Last Post Autor wĂŒrde ich in zwei Spalten splitten. Ist ĂŒbersichtlicher, und so wie jetzt sehe ich keinen Vorteil. Aber den Nachteil, dass eine Thread-Row hin und wieder zwei Linien braucht.
Zur Startseite:
- Es ist nicht ersichtlich, in welchem Thread zuletzt diskutiert wurde. Dies stört mich als Vertreter der Philosophie: "Gib Dir den Ganzen". :)
die books sind fertig und unter punkt yarak eingefĂŒgt.
die gewohnte funktionalitÀt aus der v2 ist vorhanden mit zusÀtzlichen features:
- es gibt neu eine my books list. diese zeigt alle eigenen bĂŒcher an.
- falls man ein book sieht welches man auch hat kann man sich zu den besitzern dieses buches hinzufĂŒgen. es ist dann auch unter der "my books" liste zu sehen.