Intel Pentium 4 - 2.66-GHz (FC-PGA) Processor, 512-
KB level 2 cache, 128MB PC2100 DDR SDRAM,
Two - NC7760 PCI Gigabit Adapter, Integrated Dual
Channel Ultra ATA/100 Adapter with Integrated ATA
RAID 0/1, 24x IDE CD-ROM, Floppy, Rack 1U
1'843.7
Hier wären müssten min 1GB ram rein, plus noch HD's
usserdem chömmer do kai zweiti CPU dri würflä
(4GB RAM sind immer noch guenstiger als 15k RPM SCSI Platten)
Fuer mich sah der Infoblock so aus als obs ne 2 CPU Maschine waehre. Kann ich latuernich falsch interpretiert haben.
Ich hab eine DL140 mit nur einer CPU, aber zwei Platten.
Die zweite liegt irgendwo in Elian's Buero rum und wartet darauf eingebaut zu werden (seit dem 7.5 ...).
Falls du mal irgendeinen Benchmark auf der Kiste machen willst - melden.
jo der DL140 ist ne zwei CPU maschine...und zwar darum weil die nicht soo viel kostet und grad auch noch 512mb ram mehr hat als die 1cpu version davon.
Nicht unbedingt. Query-Cache, Key-Cache, Datencache etc. pp. fressen ziemlich viel RAM. Die Dinger sind einstellbar, man kann den mysqld auch mit 30MB Ramverbrauch betreiben, er holt dann einfach staendig die Daten von den Harddisks, was natuerlich um laengen langsamer ist.
lüt, wüssed er scho de neuscht? de ugly eye isch de geilscht will er het scho vor 2 johr 1 gb ram gha. isch da nöd huere krass? und er hett imfall e huere geili graka. er isch so en geile siech.
du bisch än grüsige!
i ha da nur anegschribe zum sägä das ram scho lang nüme vil choschtet! und do bimene server vil ram jo sehr wichtig isch, söt mo döt nöd spare (au wenns döt nöd vil zspare git)
hm... ich müsste doch noch wisser so ungefähr was ihr wollt...
Rack / Tower, Preisniveau, muss es HP sein, S-ATA oder SCSI, Memory, eine GB Netzwerkkarte könnte ich bei einem gerät ohne G-Lan evtl auch noch "organisieren..." (gratis), muss er feuerresistent sein (huch?!), gebt einfach so eure wünsche an ^^
dumm is der, der dummes tut ;)
wenn du gesagt hättest geistig nich so flexibel...
ich habe langsam das gefühl, dass du ein wenig aggressiv bist...
nur weil ich von der BMS geflogen bin, bin ich noch lange nicht dumm ^^
hm... weisch web0r s isch s0, dass i diä serv0r nöd über üsäs gschäft sondern direkt vom laschter äääh sondern über ä anders gheimundernehmä (name der Redaktion bekannt) bstell, und det hemer nöd alli möglichkeitä nöd di glichä distris etc...
diä firma w0nis bstell isch äbä im prinzip nöd uf serverkauf/verkauf usgrichtet, s0ndern eher für privatbruch (notebooks, pcs, hardware, usw...)
isch glich?
peace
eigentli hani da jetzt negativ gmeint... sit amd64 sind intel prozzi glich tür. und irgendwie hani sgfühl das dä intel 3ghz schneller isch als dä amd64 3000+
es goht, mösstisch wie gseit mol s 64bit winxp installierä, das goht verdammt elend ab...erscht denn merksch eigentlich wies abgoht und so zur info , es git den scho 3800+ 64er ;-)
das wär en DL320R 1U
hat zwar erst 128MB RAM nur ATA Platten aber ich könnte noch 256MB gratis dazukriegen und ich denke einen SCSI Controller liegt eh noch irgendwo herum...
mehr infos kommen noch, bin gerade nicht im Netz mit den Infos... ^^