isch en huerĂ€ dreck, gescht bitz am abgoh gsi...hĂŒt welĂ€ go fahrĂ€ und o wunder kei luft meh drin, 1cm schlitz im pneu und natĂŒrlich kein ersatz dihei...isch ja nöd scho dĂ€ dritti, nöd wohr ;-)
fĂŒhrt doch bitte moderatoren ein die solche posts löschen..
seht ihr es nicht? riecht ihr es nicht? die "ganz normale-posts"-macher kommen und ĂŒberfluten uns! Retten euer leben, euren sinn fĂŒr die abart und was euch lieb ist.... liest nicht weiter! tut euch das nicht an!!
Maweg, sorry aber, chasch dir dini sprĂŒch nöd selber usdenke, isch glich wenn's en mischt sind aber bitte nöd so sache.
Es tut mer sehr leid ehrenwerter herr kine, dass ich mit mim sinlossĂ€ post wo gwĂŒssermasse d usgeburt vo non-intelligenter-zitation darstellt ihrĂ€s glĂŒst noch vor inhalt ĂŒberquellende posts nöd han chöne erfĂŒlle. Ich gelobe besserung! Tschau!
Ich hoffe, das "Tschau!" war nicht so gmeint, wie ich es interpretiert habe. Denn sonst wĂŒrde das ja bedeuten, dass du fast zu deinem mischt-post stehst. Egal, auf jedenfall war dieser post schon viel schöner und schon fast ein Genuss zum Lesen.
wenn ihr dumme huere hackfresse mol wĂŒred en schritt meh ĂŒberlegge. I mein, wenn mir im usland jommered wiĂ€ behindert das z'schwiz isch ( gar nöd isch ) denn chömeds au nöd id schwiiz. Stelled eu vor! E schwiiz ohni bmw fahrende gangsters, ohni rĂŒd-vorĂ€m McDonalds hĂ€ngende Bitch-figgers, ohni kommunikationsproblem.
wĂ€r doch au mol lÀÀs, wenn jede wo dir ĂŒber d'stross lauft au en schwizer isch und di verstoht. Und villicht 3 vo hundert uslĂ€nder wĂ€red.
en traum ( nöd dassi jetzt rasistisch will töne, aber mir hend eifach z'viel vo denÀ "isch hab lengere als du, du verstand!?"