woa krass. drei jahre schon... aber das mit der abgaengigkeit und alter muessen wir dann nochmal berechnen, wenn das forum alt und grau ist... hoffentlich sind die drei jahre dann wenig, wenn man mit einem menschenleben vergleicht...
heiland. kein bregi me, kein aepli me. was hĂ€ts denn no fĂŒr schöni und weniger hĂŒbschi a de gbssg? de herr Niklaus "us ihne wird nie öppis" Vogel?
jo aber sini elend "wenn si en fehler mached sind si i 15 minute bis id chnĂŒ mit teigrolle zuedeckt" scheisse goht mir mit de zit uf d eier. nur wil i sim bruef korrektheit SO e prioritĂ€t hĂ€t isch er no lang nöd min massstab was arbeitstauglichkeit agoht.
er schafft au imene andere gebiet. wenn du code schriibsch, stĂŒĂŒred dĂ€ kei maschine wo sache um sich schloht, sondern e maschine, wo 1 und 0 umespickt.
Mettler, wennt mol imÀnÀ BÀrg GuÀzli gstandÀ bisch, wo pro MinutÀ Àn halbÀ Meter gwachsÀ isch, numÀ well du dis Programm falsch gschribÀ hÀsch denn denktsch chli andersch.
Wennt anÀrÀ DB umÀchnuschtisch machsch Àn Rollback wenns nöd gloffÀ isch odÀr holsch s Backup vo Gester abÀr bi GuÀzli got da nöd.
Was wĂŒrdest du denn fĂŒr eine Python umgebung vorschlagen, resp. hast du erfahrung damit?
Ich wollte mir zuhause ein Zope reissen zum ausprobieren, obs vielleicht was fĂŒr die v4 taugt.
Mer hend bi ihm Java Kurs gha. Nochdem er Phyton churz erwĂ€hnt hett und mir chli us interessĂ€ nochgfröget hend, hett er ĂŒs ganzi 3 LektionĂ€ usschliesslich ĂŒber Phyton verzellt und bispiel zeiget und alles, obwohls eigentlich Javaunterricht gsi wĂ€r!
Susch isch er eigentlich voll ezzy. Senil, aber durchus nett.
hehe jo, mir sind mit ihm go bowle am schuelskitag oder so. also die wo nöd hĂ€nd wöle go schkifara (sorry die wĂŒescht ussproch) sind in sĂ€ntispark.
zersch het er ĂŒs es bier zahlt und denn isch er bim bowle uf d bownlingbahn keit bim wörfe, so grad de chugle hineno. hehe. geile siech de bĂ€nziger.
schaaiisse isch da fett gsi. dazumals no mit em herr van der seife.
und er hett ĂŒs glaub meh als ei bier zahlt, wöl nochher simmer jo eifach no usserhalb vo de bowlingbahn eis go neh. denn isch er nomel cho und het gfrogt, wa mir denn jetzt do mached - eis zieh halt. glaub i. isch jedefalls en super sporttag gsi. wie alli i dĂ€ lehr =)