I has mol bestellt, installiert und duregspielt. Es het mir doch no gfalle obwohls wiÀ helo andersch z'langs geballer isch. Bi helo isch halt eifach nur bullshit bi quake ischs irgendwiÀ witzig. MitÀrÀ modifizierte Doom III Grafik machts doch gnueg Spass.
DĂ€ Multiplayer isch denn doch scho wieder andersch. MĂ€ dörf immerhin umestrafĂ€ und dĂ€ Rocketlauncher als Sprunghilf benutze, also netterwies sehr a Q3 aglehnt. Leider werded wohl es paar vo eu chum dĂ€zue cho und uf dĂ€ Quake 4 Zug mit chaos und prĂŒgeleie ufspringe aber fĂŒr diĂ€ wo's chönd aluege, dennĂ€ chanis empfehlĂ€.
Ich tendiere klar fĂŒr Januar, da im Dezi die Chance einfach kleiner ist, dass viele kommen. Der Verwandte Blah kommt zu Besuch, das Budenessen dauert bis ins Wochenende rein, die Freundin will noch Guetzle, der kleinen Cousine muss man noch ein Gschenkli basteln, der SchĂŒtzenverein hat Dankesessen, und weil man letztes Jahr zuviel gesoffen hat am langweiligen Familienfest und dann blöderweise den Baum umgeworfen hat, muss man jetzt noch neuen Christbaumschmuck kaufen gehn.
Ich hab jetzt nichts von der Pfadi gesagt, aber ich glaube, auch ohne die ist der Dezember eine schlechte Wahl. Mit ihr sowieso, also ich kann sicher nicht im Dezi.
jo mues sege es goht wĂŒrkli ab! vorallem dstory isch um einiges intressanter als bi doom3 sowie gameplay. andauernd wieder neui ĂŒberaschige. und wie de kine scho gseit het isch de multiplayer brutal abgĂ€ngig q3 mĂ€ssig. (es git au en q3dm17 port!)
ich find dÀ multiplayer en traum, ha a dem wuchenenend lan gha und es isch echt verdammt abgÀngig, und d Àhnlichkeit a q3 macht das ganze Às stuck eifach z handlÀ als ich das bim doom3 gwöhnt gsi bin..
Isch au nöd schlecht, vorallem wemmer gern gshocked wird. E mischig zwĂŒsched 'The Ring', 'Doom 3' und 'Soldier of Fortune' wĂŒri jetzt mol frech zamefasse. Es isch aber nöd empfehlenswert z'erscht Quake4 z'spiele und noher meine F.E.A.R heg no e lÀÀsi grafik, mir isches grad verleided noch Q4.
hlz jetzt han ichs mol uf dÀ neuÀ chischtÀ *schwanzlÀnge* x2 4400, 7800gtx, 2gb ram , 1.2tb*schwanzlÀnge* gspielt und mue sÀgÀ das ding mue i no "chaufÀ" es gseht echt eifach hammer us, aber das es À besseri grafik het als q4 unterschrieb ich immerno nöd...