da schaffsch au als nöd-maschine. es isch e chopfsach. wennd willsch, denn goht's au. tuet der so oder so mit de zit alles weh, au als maschine.
s'vorletscht mol hani drĂŒ meitle mitgrisse, fĂŒr die einte isch da de erscht kontakt mit de pfadi ĂŒberhaupt gsi, die erscht ĂŒebig. und die sind um die 54 km gloffe!
normal :).
en traum: er hett vom schuelkommandant d awiisig ĂŒbercho er mĂŒĂ€s sich in informatik wiiterbildĂ€, wil das gĂ€ngi jo nöd, dass er als ik pi zugfĂŒhrer kein plan vo informatik hett *g*.
jetzt hĂ€ngt er als schĂŒĂ€ler mit ĂŒs i dĂ€ FGA blöck und hett sogar mitgholfĂ€ s BA KP z verkablĂ€...ok, sĂ€gĂ€ mir: er hetts versuecht....köstlich :-). vor allem wie er amel no meh als mir mit dĂ€ mĂŒĂ€digkeit kĂ€mpft wĂ€hrend dĂ€ powerpoint presentationĂ€ hehe.
Ă€h wennd willsch goh, dörfsch der da nöd ĂŒberlegge, sondern muesch di _NULLKOMMAPLĂTZLICH_ amelde. es isch en kultevent, und die sind ammel zimli schnell usbuechet.
Wenn ich schon einen Verpflegungsposten mitmache, dann versuche ich auch die Leute zu verpflegen und sie nicht zu verarschen. Das wĂ€hre dann schon ein wenig krass, wenn man das auch noch machen wĂŒrde. Man will ja schliesslich, dass die Leute sich an unserem Posten erfreuen und auch bsi zum Schluss guten Mutes sind.
isch schono lĂ€ss, aber nĂŒme wie frĂŒehner, vor meh als zwei johr. jetzt ischer stadtbekannt und immer volle, het e anderi belĂŒchtig, nĂŒme die glich bedienig und das halt alles, wöll de "unter-chef" mol wieder gwechslet het. frĂŒehner, womerem no "mischtbar" gseit hend, isch mer amel no Ă€llei drin gsi, und het mitem chef gmĂŒetlich chönne e partie dart spiele.
mir hetted nöd so euphorisch sölle allne devo verzelle, denn het au am nögschte, ĂŒbernögschte und ĂŒberĂŒbernögschte unter-chef sis konzept nie igschlage. mir hend schliesslich scho es paar bsitzerwechsel durchlebt, und jede het wieder nöd meh lĂŒt anebrocht.
aber mir hends scho immer gseit: eimol wird d'mischtbar no DĂ insiderlade vo st.galle werde, und sie isches worde!!
zum background:
es het au immer e fraktion zorger geh, wo uf kein fall döt ine het wölle, u.a. de duke, mit de zit glaub au de bert, slime und no meh. de mÀttÀ und de kuschter hingege sind immer chli döt gsi.
frĂŒhe bekanntmachung der mischtbar im forum
die legendĂ€r reservation vom mĂ€ttĂ€ fĂŒr 15 persone, wo nochher niemert cho isch:
zorgtreff 11/03