chasch mer no säge was din grund für die reis isch?
ich wär gern debi, ich han i de abteilig gfröget, s'händ zwor alli grad d'händ verworfe wils so churzfrischtig isch aber es sött scho goh wels au nöd e ganzi wuche wär, bzw. wel ich nögscht wuche no drü täg do wär. und d'arbeit sötti mit chli fliss fertigschaffe vorher.
jo und 17. isch au gad min geburtstag und gad e glägeheit :)
was ich mich no fröge, bzw. gfrogt worde bin, ob mer für das nöd es visum brucht und das sött 2 mönet vorher beanträge
ich han zwor en gültige pass für amerika (2005) aber nöd en biometrische wo mer sicher ohni visum chönnt ireise.
Ich wür di denn aber gern druff ufmerksam gmacht ha, dass dä Flug für en 'Churztripp' doch recht lang isch. Vorallem bim erschte Trip uf NY bringsch keis Aug zue. Zumindescht hani da mit 17i nöd gschafft...
jo vo wege abblose, das ganze isch jo sowieso nöd 100% sicher gsi. eifach mol en vorschlag und mol luege wer wür cho. han jo au gschriebe mol luege wer wür cho und sdatum chön mer no apasse.
aber so wies schint passts mir gar nöd. *shame on me*
nach 3 wochen interrail vor 2 monaten geht es jetzt doch noch eine woche nach ny! abflug am sonntag für eine woche. der preis war gerade mal 700 fränklein für den flug. traumhaft.
p.s.: wie kauft ihr bier ein? biereinkauf für unsere wg am letzten samstag:
und Tell isch genau s glich Bier wie Calanda, und das findi nöd soo übel.
Das behauptets zumindescht i dä Calanda-Brauerei
Ebefalls Heineken Switzerland isch Calanda, eifach andersch glageret aber dä inhalt isch glich.
egal, die barfrau beim löwengartenbier an der olma wollte mir einreden, dass jeder mensch nach 3 bier keinen unterschied zwischen den biermarken merkt.
scheisse het die ka ahnig.