mag si, aber mir alli wüssed wies zue und her goht im bunker. Jedefalls glaubi nöd das _du_ (wennd sowas hettisch) da id schuel mit ninnsch!
d'gabi (hans jo diä) het amel ires gweerli mitgno wenn si wieder wo het müäsä go umeballere...isch amel au recht under dräder cho. Guet ok, isch au d'gabi...*g* ;)
Falls es wirklich seine war, ist er selber Schuld. Klar, "darf" er sowas mitnehmen, aber das ist gefährlich. Der Respekt der Schüler gegenüber dem Lehrer und sein Ansehen gehören für einen Lehrer genau so zum täglichen Arbeitswerkzeug, wie sein Wissen oder Wandtafel und Kreide. Und ohne sein Arbeitswerkzeug ist man aufgeschmissen. Dumm, das so leichtsinnig aufs Spiel zu setzen.
Ich weiss nicht ob du je bei Ihm Unterricht hattest, aber meiner Meinung nach hat er seine Authorität längst in den Schatten gestellt. Was wohl geschieht wenn die Leitung davon Wind bekommt? Und was wohl 20 Minuten darüber schreibt?
Scho ä sältä komischi idee diä mitz neh it schuäl. abär agno är hät si mol vo irgendwo här übärcho und jetzt wölä go verchaufä und drum mitgno it schuäl.
i find si sind scho chli z wit gangä. i mein si heted jo au eifach chönä sini täschä filmä wo t susi dinä isch.