"Vergessen ist ansteckend" Ist das wirklich das Problem? Mich interessiert sehr was die Umfrage die du ansprichst fĂŒr alternative Probleme aufzeigt. Selber kann ich nicht viel dazu sagen, ob - falls wirklich ungenĂŒgender Schutz das Problem ist - vergessen oder absicht der hĂ€ufigste fall ist.
Do cha mo nume sÀgÀ, Às git do genau ein Schuldige, und zwor dÀ wo sich agsteckt hÀt...
Das 20min so scheissgrusigi sind dases da als Epidemie und schwuli als HIV-SelbstmordattentÀter anestellet isch eigentli klar...
na, ich denke nicht, dass da ĂŒberhaupt jemand was fĂŒr kann, ausser die HI-Viren. wenn die da so aus dem gemĂŒtlichen körper rauskommen, wollen sie natĂŒrlich zurĂŒck in die wĂ€rme. und wenn sie dann grad in nem darkroom sind, sehen sie halt nicht, wo sie herkamen, und nehmen einfach den nĂ€chstbesten :-)
hehe schö. klar ich meine wer ungeschĂŒtzten verkehr in einem darkroom hat (kenne mich da nicht aus mit regelungen, buezi?) der muss einfach damit rechnen...
jo irgendwie scho, aber zu minere verteidigung, ich bin döt öppe fÀngs 500km gfahre gsi, nöd im eigene land und usserdem hÀts gschiffet wie blöd... und isch öppe 1 am morge gsi
atomchrieg, experiment a lebendige mensche im ww2, legali tierversĂŒech, plastikfigure i conrflakes-schachtlene... es git viel viel zĂŒg uf de welt, und tĂŒĂŒfi abgrĂŒnd; isch da wĂŒrkli so unwohrschinlich? jede pimpel cha dehai gföhrlichi pilz zĂŒchte, e bombe oder en computervirus baue.
es git uf jedefalls labors wo nur dezue do gsi sind (und ich denke das se immer no git) zum stoff verĂ€ndere demit fĂŒr de mensch schĂ€dlichi gift und vire entstönd wo denn im chrieg igsetzt worde sind (igsetzt werdet)