Vielleicht hat er n männlichen und nen weiblichen Hamster zuhause. Oder zwei männliche. Oder auch zwei weibliche. Ich mein, wir wollen ja keine Vorurteile haben.
interessant wie ich mich zuerst für meine unterdurchschnittlich tiefe summe etwas langweilig fühlte, dann aber dachte, dass es ja eh besser ist, eine tiefe zahl zu haben, weil vieles auf der liste wirklich mist ist, den man nicht macht, mich aber dann wiederum freue, dass es leute gibt, die tiefer liegen.
i chamer vorstellä dass sich jesus rächt verarscht vorchunnt, wenn ihn öpper als vollmongo bezeichnet. i find denn wär es sorry ihm gägenüber angebracht...
wär jo im normalfall scho au mini devisä, die lieb toleranz. aber SICHER NÖD wenn irgend en Fundi dehär chunnt und mir seit i söll mi doch bim jesus entschuldigä...
us minere sicht isch dini ussag viel schlimmer, well die aasicht impliziert, dass mer sündige dörf solang mer wott.
im übrige - falls de claudio gläubig isch, dörf er durchus i däre form sündige, well jo jesus für sini sünde gstorbe isch.