Filme prägen unsere Wertvorstellungen und Geschlechterrollen, höchstwahrscheinlich werden die Antworten auf die folgende Frage also Schauspieler oder dergleichen sein. Nehmt Eure eigenen Massstäbe und Kriterien, von Aussehen bis Charakter.
Schauspieler:
Von Charakter, Symphatie und Ausstrahlung würd ich sagen "Kevin Spacey".
Wenn es aber einzig und alleine um die Männlichkeit (hurr hurr) geht, dann führt kein Weg um "Vin Diesel" herum ("The chronicles of riddick")
Reallife:
Vor etwa einem Jahr in der fliegerischen Vorschulung nahm Hptm H. , FA-18 Instruktor der schweizer Luftwaffe und SWISS Pilot persönlich meinen Prüfungsflug ab. Ich hatte das Glück aufgrund eines Fluglehrerausfalles bereits einen Tag vorher einen Navigationsflug bei herrlichstem Wetter mit ihm machen zu können.
Mehr imponiert als dieser Typ hat mir bis jetzt noch keiner :).
ahwa. wenner chli grösser wär, würi au für de stimme. er isch eifach teh machine. ha de riddick schnüsl leider no nöd gseh, aber i pitch black ischer au scho en gnuss.
Wiki meint zu Matthew: Seit dem Jahr 2000 ist er vermehrt in Romantikkomödien zu sehen gewesen, unter anderem in Wedding Planner - verliebt, verlobt, verplant und Wie werde ich ihn los - in 10 Tagen?. Häufig ist er in sympathischen Rollen zu sehen, die sich mit ihrer Selbstüberschätzung selber im Wege stehen.
Das ist natürlich kein Mann, ich habe ihn im Poll nicht berücksichtigt.
Da isch doch diä super Rollä wo är dä Sohn vom Afüärär vo so änärä Komischä Steimenschä Gang isch. Diä kämpfed uf äm See gägä äs paar wenigi wo uu wit wäg sind. Denn wird är fräch, und ein wo ganz am andärä End vom See isch, verschüsst än mit äm Pfilbogä. Sin Vatter stirbt denn well di andärä wenigä, äs Loch in See machäd..
Ah genau. King Arthur odär so isch da gsi.
chratzt halt. i find me chan als maa gad so guet über manne diskutiere wie fraue...
bi fraue fallts eim halt chli eifacher, well me döt meh *güebt* isch
es stoht immer obedra, wer de post gschribe hät.
bi dem mitem film stoht obedra freiländer. wenn döt druf klicksch, gsehsch sini user-siite, miteme chline bildli.
er isch au bekannt als david, oder cylander...