Chinder. Ich werde während meinen Nachtschichten etwas Zeit haben, zu lesen. Leider habe ich bisweilen noch sozusagen gar nichts gelesen, was sich eigentlich gehören würde.
Mich interessieren v.a. die Bereiche "Sci-Fi, Hacking, Technik allgemein", "Gesellschaft und -kritik", und "Allgemeines, zeitlose Klassiker".
Könnt Ihr nicht jeweils 10 oder halt weniger Bücher aufzählen, die Ihr schon gelesen habt oder noch wollt, aber die ein Muss für Euch darstellen?
cryptonomicon von neal stephenson.
wunderschöne verschlüssligsroman.
und "the baroque cycle". aber döt weissi nöd, obs die scho ali uf dütsch git... und die sind mängmol au chli astrengend z'läse. au vom stephenson.
Hitchhikers Guide to the Galaxy, um mal das offensichtliche zu erwähnen :)
Dann..
Neuromancer Trilogie
Irgend ein gutes von Terry Pratchett
Kuckucksei (Clifford Stoll)
Illuminatus Trilogie
Das Parfum (hast du aber schon in der bms gelesen)
Alice im Wunderland (hab ich leider nicht gelesen)
Il principe (der Fürst) von Niccolo Machiavelli (für dich eh ein must read)
Der Borkenkäfer wird dir noch Philipp K. Dick und Otherland ans Herz legen.
Und in 20 Jahren dann "Die gesammelten Werke über die zahlreichen Freunde und Frauen von Klaudermann"
So guet, denn höri etz mal mitem lurke. De monsieur chan sichs ja nur merke wennis da in thread ineschriibe :)
aber de kläuder het sowieso recht, Otherland heti etz gad gseit, weg dene ganze second life diskussione in letschter ziit. Müessts aber selber widermal lese.
Denn de philip k. dick, de isch wüki de bescht. Vor allem Deus Irae, oder "Nach der Bombe", sind postapokalyptischi traumbüecher.
Frankenstein chanimer etz gad au nöd verkneife. isch halt miis lieblingsbuech.
Denn gäbs no "Das Loch in der Schwarte" vom Mikael Niemi, isch so chli ähnlich wie Per anhalter, zum teil fascht echli zu ähnlich, aber gaht defür meh um physik und so gschlüder, drum chönts der no gfalle.
Terry Pratchett - eifach alles. min momentane topfavorit. fantasy i däm britische humor verzellt, wod au bim douglas adams findsch. bi itz de mit em 6. buech us sinere discworld-series düre. am beschte hani bishär "Mort" und "Pyramids" gfunde.
Bill Bryson - A Short History About Nearly Everything. wüsseschaft für jedermann. wider mit ere prise humor, so dass es sicher (fascht) nie langwilig wird.
Haruki Murakami - Naokos Lächeln. eis vo mine lieblingsbüecher. är hed aber en sehr spezielle erzählstil. entweder es gfallt der, oder es gfallt der nid.
Hermann Hesse - Siddhartha. es buech, wo mi sehr beidruckt und vilicht au chli prägt hed.
"Steppenwolf" staht immerno uf minere todo-lischte. eine vo de wenige 'klassiker', wo mi reizt.
die meischte vo dene büecher stönd no irgendwo i mim büecherregal, falls di öppis intressiert. sci-fi heds halt kei drunder.
Adams und Tolkien muessi glaub nüm erwähne.
"Otherland" lit au no desume. Has mal afa läse, aber es hed mi nid packt.
zu otherland: goht jo öppe ums gliche, wie im film "the thirteenth floor", wod au nöd bsunders läss gfunde hesch, wod di in st.moritz heimlich id zivilschutzalag gschmugglet hesch und mer üs de zoge hend hehe. weg dem film aber, hani mit enart für second life z'interessiere agfange, wöll da e früehni vorstufe devo isch. otherland isch bi mir drum scho buechet.
momänt. "the 13th floor" findi en super film, schüsch hätti ne sicher keis zweits mal gluegt. ich ha nur ds ineschmuggle id zivilschutzalag mit em stockfischtere igang und zwei matratze als sofa nid bsunders läss gfunde. und dasi 60 stutz für ds taxi ha ligge la.
ah ja, und bi otherland bini demfall nie gnueg wit cho. ha "scho" nach öppe 350 site ufgä...
chunt chli drufa, wie schnäll du tuesch läse. ich vertlehne büecher nid gärn zlang, bsunders nid a lüt woni nid würkli kenne. und otherland sind de 4 rächti schinke.