sagt nicht all zu viel aus....mich wĂŒrden echt ein paar details zu hf2 engine interessieren.... aber das die an eine warfare engine rankommt glaub ich nicht.....
Die HL engine war meines Wissens immer recht gr0b, zumindest sah jeder was die herrn von Valve so daraus 'rauskramten'. Wird die HL2 engine nur annaehernd so gut wie die alte, einfach 'neuer' und 'geschmeidiger' ... geht das ganze wieder von Vorne los.
Dae 'Hammer' ... das gfallt mir doch grad wieder.
Denn chani dae Radiant jo rauche.
Worschinlich verhunzets s'HL2 mit ueberirdischem Mischt, und es wird e 'Droge spiel' alla 'Farbe bis an Arsch abe'.
Zumindescht toents eso...
also wenn hl2 au nur anöchernd so geil wird wie hl, stoht mir e recht strengs wintersemeschter is hus (i mue dĂ€nn jo schliesslich no zocke...), well hl isch verdammt huere affegeil gsi... au wenn's lĂŒt git, wo's als bock bezeichned, wells nöd ĂŒber de erschti part mit de brechstange us cho sind....
Es isch dazumal bi wiitem sbeste Single Player fps gsi, mit jenste technische Innovatione.
D'Grafik Engine isch e wiiterentwicklig gsi vonnere Mischig us Q1+Q2. HL2 isch e wiiterentwickig vo de Q3 Engine.
das mag sii. q3? chönnt no guÀt sii.
wasmi im eis gschtöört hĂ€t isch d'waffĂ€uuswahl gsi; hĂ€sch immĂ€r nomol mĂŒĂ€sĂ€ klickĂ€, dĂ€mit si aktiviĂ€rt wird.
ich han halt scho sittÀm quake 2 eigÀtli meh multiplayer gschpillt als singleplayer.
soundmÀssig hÀt mÀr s'halflife au nöd so gfallÀ. abÀr im grossÀ und ganzÀ ischÀs scho rÀcht guÀt gsi. immerhin chli Àn knackigÀ schwirigkeitsgrad...
jo denn hettisch dich doch emol meh mit dae HL config soelle beschaeftige, det isches moeglich gsi zums ischtelle.
soundmaessig isches mir doch egal.
Dae Bundig part a daere sach isch doch, dass i denn chan 'richtig' afange level baschtle und endlich us dem 'Block-eckige-levels' designer status usechum.