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zorg.ch
#36565 by @ 30.06.2004 16:06 - nach oben -
hab das was gefunden... mal schauen ob wirs enziffern können...

if (gewonnen) scoringpoints = 1;
if (verloren) scoringpoints = 0;
if (unentschieden) scoringpoints = 0.5;
winprobability = 1 / (Math.pow(10,((parseInt(gegnerPunkte) - parseInt(eigenePunkte)) / 400)) + 1)
neueeigenePunkte = Math.round(parseInt(eigenePunkte) + (parseInt(maxpunktegewinnbar) * (scoringpoints - winprobability)))
zorg.ch
#36599 by @ 30.06.2004 17:34 - nach oben -
han die funktion mol implementiert. s resultat chasch i de db go aluege (addle_dwz). chunnt aber nid eso gediege use, will de gnaui grund für d pünkt nid ersichtlich isch. (spielstärke der gegner) usserdem sind z.t. lüüt mit fasch kei spiel brutal wiit vorne.

es git übrigens negativi punkt-zahle. chan das si? gits das bim schach au? oder het mini implementation en fehler?

zorg.ch
#36601 by @ 30.06.2004 18:43 - nach oben -
da muesch aber noch jedem Spiel mache... im Schach fanged d'Spieler ah mit 1600 Pünkt, und mer 'gwünnt' eigentlich nie Pünkt, mer klaut nur.

Hey chunt huere guet!
zorg.ch
#36614 by @ 30.06.2004 19:46 - nach oben -
jo, natürli mues me das denn noch jedem spiel mache. aber i han's jetzt eifach mol im nochhinein für alli spiel dure laufe loh.

müssted die parameter (max_points [ist jetzt=1000], 400, 1600) nid ufenand abgstimmt si? wie viel isch im schach s max_points?

denn findsch die ranglischte würkli besser? weil die isch jo gegenüber de alte so ziemlich komplett andersch. aber wohrschinli besseret sich das au no, wenn me eso chan die bessere spieler usefordere. denn könntis ziemli schnelli umverteilige geh, wenn jemand würkli nid eso guet isch, wie er uf de liste usgseht.

wenn ich en guete max_points han, denn bau ich die wertig mol i.
zorg.ch
#36620 by @ 30.06.2004 23:10 - nach oben -
maxpoints sind im schach 8, 16, 24 und 32. das sind maxpoints wommer chan gwünne/verlüre pro spiel