Da beim letzten Poll ein paar wichtige Nominierungen nicht aufgefĂŒhrt waren habe ich einen neuen Poll eröffnet mit den alten Favoriten + zwei Nominierungen.
Liest, ĂŒberlegt und votet!
Wie soll der z.org Server heissen ? milamber, 03.12.2004 17:15 - members only -
jean-baptiste-emanuel (2) :
Klaudermann T. Spargelzack, IneX
Das Problem ist nicht Linux selber, sondern das hald SSL Zertifikate und so neu gemacht werden muessen, Configfiles geaendert, etc. pp.
(Eigentlich diesselbe Chose wie wenn du einen Windows DC umbenennen willst).
Soll ich mir ein Namens-Aenderungsscript schreiben? ;)
Cylander wa lallsch fĂŒr Dreck, dĂ€ Yarak het GANZ SICHER Ă€ zwoti CPU.
er het nur ein grosse Nochteil, er loht sich un-möglich umtaufe. Aber sĂŒss ischer doch ganz en schöne, villicht chunter scho bald e Schwöschter ĂŒber?
du weisch das du fĂŒr en sieg (falls di internationale wahlbeobachter diĂ€ wahl fĂŒr rechtmĂ€ssig erklĂ€hred ( was aber sehr unwohrschinlich isch)) min. 9 stimme fĂŒr Ă€n absoluti mehrheit...
Aber immerhin isch die Umfrog scho viel besser als die erst vom Weber. Wie söllemer jetzt vorgoh? Die schlechtist Antwort wegneh und nomol en Umfrog mache?
ajo. anstatt immer de "yarak" z'forciere, wani persoenlich fuer e verdammt elend chindischi drecksaktion vo dir finde, hettsch lieber mol em maverick mit em server gholfe... schliesslich soettsch jo du ein vo de bessere ueberblick ueber de zorgschi code ha.
Tuet mer leid das ich so e chindischi Aktion gmacht han. Viellicht bini jo zwenig erwachse zum im Zooomclan sii?!
Wegem Server: Ich machs eso mit Zorg wie alli andere vom Clan au - ich mach nur was fĂŒr zorg wenni lust/zit han. Ich bi i keiner wis verpflichtet öppis ztue.
viellicht isches eifach hangeblibe, immer e ase huere freud a "yarak" z'ha?
und waeg em server... aschinend bisch jo uf zmol wieder huere intensiv uf zorg underwaegs, sits wieder tuet... aber vorane bisch kum erreichbar gsi.
und viellicht hettisch jo als zorg-entwickler so oeppis wie e soziali verpflichtig gaeg de maverick verspuere choenne, wo do ganz allei als enart unbeteiligte gaeg zorg kaempft haet?
Ok, also freud a Yarak zha isch hĂ€ngeblibe, aber freud a: "dm, gang go brot hole, elmatrichĂŒd, 'ross', dini mueter isch so fett, etc." zha isch nöd hĂ€nge?!
Egal, dini Meinig goht mir langsam am Arsch verbii.
i finds eifach hangeblibe, dass bi dir immer _alles_ yarak si mue, und da nur, well yarak halt schwanz uf tuerkisch heisst! fuehlsch di enart noed echli gar pubertaer?
und da mit de meinig und em arsch... enart gohts mir recht aehnlich... aber i halt immer d'illusion, de arme, verirrte schoefli *hust* helfe z'choenne...
Ich bi uf Zorg wenni Zit ha - i de letschte paar Wuche bini fascht nie druf gsi, und jetzt - oh wunder, es isch gnau denn wenn de server langsam wieder lauft, was fĂŒr en schicksalhafte zuefall - hani wieder emol chli Zit zum druf si.
"Soziali Verpflichtige"? Tue doch du mir bitte emol gnau ufliste was fĂŒr Verpflichtige ich em Zooomclan gegenĂŒber ha, und was fĂŒr Verpflichtige du hesch.
i red noed devo, dass du irgendwelli verpflichtige hegsch. aber de maverick tuet ues do en huere fette gfalle, und du chasch dezue nur saege 'jo wenn er problem haet debi, isches halt sis problem'.
da findi also scho gad echli denaebed.
Weisch du was vo mir us de Mav hetti sölle mache?
Nichts tun bis einer von uns den Arsch bewegt und halt Zorg als Baustelle lassen bis einer von uns den Arsch bewegt.
Dass er das nicht so gemacht hat finde ich sehr lieb von ihm, aber ich/wir haben das nicht von ihm verlangt und darum habe ich kein schlechtes Gewissen.
Aber Às isch au chli dÀnÀbÀt alli schuld uf dÀ Milamber z schiÀbÀ.
Ăr isch schlĂ€sslich einĂ€ vo dennĂ€ wo bis jetzt am meistĂ€ gmacht hĂ€t fĂŒr zorg.
Denn find is huĂ€rĂ€ schlĂ€cht vo dir, dass wenn mol öppis nöd tuĂ€t dass grad Ă€r s arsch isch. Und sich nöd diĂ€ wo sust nonig soo vill fĂŒr zorg gmacht hend, mol in arsch chlĂŒbĂ€d.
da hani enart au noed vorgha... aber er haet halt gad eso die "laegg isch mir da alles egal"-haltig useghengt, und da haet mi doch recht gstresst.
und lueg... i hetti scho lang naebis fuer zorg tue - wenn mi php, mysql, css und was-au-immer au nur _im gringschte_ chratze wuer. aber i ha schlicht kei luscht, nur fuer zorg all dae moescht zlerne.
i bi der meinig gsi, dass du vo all daere zueglete weisch - und es isch jo au mehrfach versuecht worde, di zumindescht uf dim handy z'erreiche.
und i hetti etz vo dir erwartet, dass es di _chratzt_, dass de mav fuer ues die arbet gmacht haet und em niemert gholfe haet, und noed dass du seisch "isch mir doch egal, dass er en stress gha haet und em niemert gholfe haet".
Sowit i weiss hÀsch du abÀr au scho php codet.
Und soo komplizierrt ists ja auch nicht.
Du hÀttest ja den Lamber informieren können wenns dich wirklich so gestresst hÀtte.
es ging nicht drum, dass jemand php coden kann, sondern, dass jemand ahnung vom zorg-code hat und die probleme debuggen kann. das ist ein massiver unterschied.
im ĂŒbrigen hat sedi ja versucht, ihn zu erreichen... und btw: leute mit handy, die nicht erreichbar sind, stressen mich auch :-)
Wie wÀrs wenn wir mal wieder schön zusammensitzen und alle am Code basteln oder einander beim basteln zusehen?
Dann haben alle mehr oder weniger einen Ăberblick ĂŒber den Code und können in solchen FĂ€llen eher Helfen.
Zudem ist mir aufgefallen dass es wiedermal elÀnd viele Bugs hat, die man mal beseitigen könnte..