isch itz also nid sooo schlimm. ich zahle für min flug perth-retour plus taxe etc. öppe 1800 fr.
wenn s'advanced wetsch mache zahlsch en prüefigsgebühr und vermuetlich es paar wuche schuel. usserdem unterkunft, nahrig und was mer schüsch no so brucht.
denn wetsch vilicht no chli öppis vom land gse und zahlsch reise, itritt, füerige und natürli immerno unterkunft und verpflegig.
allesinallem döft de flug also s'chlinschte problem für dis protemonai wärde...
Voll nöd.
Flüg mol uf Fiji Inslä odär so, diä sind no äs stuck türer.
Wennt nöd grad i dä Hauptsaison gosch odär chli än umwäg flügsch chunsch für öppä 1.2k CHF uf Australiä.
nur wölls nöd gad so i de nöchi isch, heisst da no es wiili nöd, dass es die tüürscht möglichkeit isch. es git sicher hotels, wod für de welcome drink soviel trinkgeld gisch, wie din scheiss flug uf australie choschtet :)
Ich war im Sprachurlaub der BMS in England bei einer Gastfamilie und ich möchte gerne eine offiziele Warnung aussprechen:
Man hört ja dies und das über die Engländer. Sachen wie:
- die haben keine Kultur
- das Essen ist DIE Katastrophe
- man muss weit suchen um hübsche Menschen in England zu finden
- man muss noch viel weiter suchen um hübsche Frauen in England zu finden
- die Fussgängerzonen der Städte sind mit schwenkbaren Überwachungskameras gepflastert, die dich auf Schritt und Tritt verfolgen
- das inländische Bier ist so grottenschlecht, dass dir nichts anderes übrig bleibt als auf internationale Rescue-Biere wie "Heinecken" zurückzugreiffen, wenn du dir deine Geschmacksnerven nicht abtöten willst.
etc. etc.
All das sind so Sachen, die man hört. Ich ging nach England mit einer neutralen Einstellung und war bereit mich vom Gegenteil überzeugen zu lassen mit dem Gedanken: "So schlimm _kann_ es einfach nicht sein".
Leider waren, wie ich dann herausfand, alle schlimmen Gerüchte die ich jemals von England gehört habe wahr und ich durfte sie an meinem eigenen Leib erfahren. So etwas habe ich echt noch nie erlebt.
Ich würd sagen ich bin ein Mensch der gerne reist und andere Kulturen kennelernt, aber ich war noch nie so froh wie nach England, wieder in der Schweiz zurückzusein. Ich konnte es bereits in England kaum erwarten.
Ich weiss das ist jetzt möglicherweise ziemlich Tourismusschädigend, aber es sind meine persönlichen Erfahrungen. Es sei jedem selbst überlassen, was er damit anstellt.