a dem zorg treff isch jo mini cam kabut gange...do diÀ ka garantie meh het, hani diÀ etz mol zum flicke brocht. mol luege was choscht.
i wĂŒsst eifach no gern wer oder wie das da zahlt wird.
lueg, i bis nöd gsi. aber dass sich dÀjenig meldet, wos gsi isch, glaub i kum. viellicht hÀt ers nöd emol gmerkt.
aber vom zorg konto neh isch genau die art vo methode, wo nöd rechtsstaatliche kriterie entspricht, und i ha gmeint, die fÀndisch du au guet.
do wĂŒri no ehner eifach uf de hans zuegoh, well dĂ€ ischs eh gsi :-)
luÀgsch À chli uf d chillÀ gell, nöd das si den no zum dorf us chund. wööölllll i da sicher nöd gsi bi.
aber vom zorgkonto neh find i genau nöd i ordnig.
ajo i ha eu hĂŒt jo no hei gfahre hĂ€, jo mini polster sind voll grĂŒssig etz. wer isch es gsi? - Niemerd? - jo easy i nimms au vom zorgkonto.
scho recht hÀ
ui denn chĂ€mt i jo aandersch vil stutz vom zorg konto ĂŒber. wivil mol sind mini sitz scho verdreckt worde? bier usgleert, brot verstampft, ...
hett i doch nur zuegriff ufs zorg-konto...
logisch isch nöd richtig. aber seg mer wo dasi sus da geld her ĂŒber chum ? und eigentli wotti do Ă€n ernscht hafti diskusion fĂŒĂ€rĂ€ (mitme baldige resultat)
Ă€hm und warum erst jetzt?
söttsch de verein jo au recht guet kenne und wĂŒsse, dass da zu gnau gar nĂŒnt fĂŒhrt. vermuetli weisses di betreffend person nödemol, dass ers gsi isch.
wie tĂŒĂŒr chunt denn die waar?
versicherig?
jo lueg, tĂŒĂŒr wirds nöd si, nimi mol a.
und viellicht chömmer ĂŒs jo druf einige, dir nĂ€bis draz'zahle. aber eifach vom konto neh isch sicher mol nö. nur scho die idee isch schlagenswĂŒrdig.
Du solltest langsam wissen, dass Du auf Deine Sachen aufpassen musst an einem Zorg-Event. In Mitleidenschaft wurden denn neben Deiner Kamera auch schon andere Sachen gezogen, und zwar so von ziemlich jedem, der hÀufig am Geschehen beteiligt ist...
So sicher auch Harddisks, PCs, Kopfhörer, Fensterscheiben, WĂ€nde, Sofas, Konten, Kleider, Kollegen, Eltern, ZahnbĂŒrsten, Esswaren, Filzstifte, Netzwerkkabel, Autos (Landstriche, interkontinentale Glasfaserbackbones, Wirtschaftszweige, Armeen, Ozeane, Rassen, Himmelskörper, Raum und Zeit) et cetera, hĂ€.
Selber tschuld, wenn Du nicht besser aufpasst.
Und schnapp jetzt deswegen nicht ein, und sag nicht "dann nehme ich halt nie wieder $diesunddas mit an einen Event, weil es ja eh kaputt geht". Wenn wir so denken wĂŒrden, tĂ€ten wir schon lĂ€nger keine Events mehr machen können.
a dem raschte isch jo mini wohnig kabut gange...do i usegworfe worde bi, mobiliarersetzigs-, reinigungs-, moler- und persone- sowie materialtransportchoschte, viel stress, chrieg mit em mitbewohner, em huusbsitzer und de verwaltigsagentur, afroge an beobachter-mieterschutz sowie relativ viel ufwand mit igschribne briefe, gsetzesartikel und beschwichtigende telefongspröch mit de muetter vom mitbewohner ha, hani ufzmol innerhalb vonere wuche mĂŒese en neue lagerort, woni no kei ahnig ha, wie tĂŒĂŒr er isch, und en laschtwage mit helfer fĂŒr min grĂŒmpel uftribe und denn hani ohni schlofe direkt nocheme 65km marsch en ganze halbe tag zit gha zum die sache packe und as ander end vom land fahre. do i gad zĂŒglet, aber kein feschte wohnsitz ha oder so, gits gwurscht mit de kantonale usglichskassene, wo nöd wĂŒssed, wer jetzt fĂŒr min erwerbsersatz vom militĂ€r zuestĂ€ndig isch, und die eo-chartene sind i de schwiz am kreise - drum hani mis frisch eröffnete poschtkonto, woni no nie öppis druf izahlt han, 1700.- is minus zoge, obwohl d'limite nur e chischte wĂ€r (gewusst wie). mol luege was choscht.
i wĂŒsst eifach no gern wer oder wie das da zahlt wird.
LĂ€ck mer am Arsch, wa wĂŒr i defĂŒr geh, dass mir amene Event mol en Chnopf vonere Kamera kabutt goh wĂŒr...
jo log cedi, i ha chi en anderi iistellig zu miner war. mir isch da nöd eifach scheiss egal wenns kabut goht, tami. und eigentli chame da vo "erwachsne" lĂŒĂŒt au erwarte, dases _nöd_ kabut goht.
aber dĂ€ "den nimi halt nĂŒnt me mit" spruch, wendi scho sitme halbe johr ah, und gsehn au kan grund da jemols z'Ă€nderĂ€.
und wer zahlt mir de alk, wo ihr mir alli weggsoffe hend? wer het mir s'töffli zahlt, wos abgfacklet worde isch? :) s'isch nöd d'allgemeinheit, sondern ich selber...
i nimm natĂŒrli au scho lĂ€nger nĂŒnt me mit a so treffs. und söss blibt die waar eifach bi mir.
dĂ€ wo de broggini und sin punk kolleg vorem pfadiheim mol azĂŒnt hend, bevor de broggini e schiibe vomne bmw igschlage hett (döt, woner sich so drĂŒber gfreut het nochher, dass er jetzt meh schulde heg, als i).