1 up | 2 up | 3 up | 4 up | 5 up | 6 up | 7 up | 8 up | 9 up | 10 up | 11 up | 12 up | 13 up | 14 up | 15 up | 16 up | 17 up | 18 up | 19 up | 20 up | 21 up | 22 up | 23 up | 24 up | 25 up | 26 up |
^^^ Additional posts ^^^
zorg.ch
#79043 by @ 28.08.2005 22:03 - nach oben -
wenn du solch einem perfekten menschen komische meinungen unterstelltst, zeigst du doch nur, dass du neidisch bist auf seine perfektheit.
zorg.ch
#79049 by @ 28.08.2005 22:18 - nach oben -
stimmt, sorry... ich verkriech mich jetzt in meinen blechernen sarg
zorg.ch
#79053 by @ 28.08.2005 22:27 - nach oben -
Lass es.
zorg.ch
#79052 by @ 28.08.2005 22:27 - nach oben -
Davon redet ja keiner. Die passive und aktive Sicherheit bei solchen Fahrzeugen ist einfach suboptimal.
zorg.ch
#79055 by @ 28.08.2005 22:40 - nach oben -
why?
zorg.ch
#79338 by @ 04.09.2005 18:53 - nach oben -
äs goht. i hocke lieber i mim 23 johr alte, knapp 2 tonne schwere amischlitte als imene moderne corsa oder golf.
zorg.ch
#79339 by @ 04.09.2005 20:04 - nach oben -
also i sache bremswäg und manövrierbarkeit häsch aber mit soneme monschter klar verlore. aber wenns natürli zum crash chunnt (und da tuets mit dem bremswäg) häsch en vorteil. gäg en corsa. gäg en rechte charre äbe genau nöd unbedingt.
zorg.ch
#79340 by @ 04.09.2005 20:50 - nach oben -
schön isch denn wenns dir bi mä crash d bei abtrennt wenn dä 5.7liter mockä ohni vernünftigi lascht verschrubig durchs cockpit rutscht...
zorg.ch
#79344 by @ 04.09.2005 23:57 - nach oben -
Auf das Szenario mti dem Corsa würd ich kein Geld verwetten, geschweige denn ein Leben. Wie Slime schon sagte, damals hatte man noch garkeine Ahnung von Sicherheit in Autos.
zorg.ch
#79351 by @ 05.09.2005 08:44 - nach oben -
graad! wa isch mit cadillac wo i sinne türschte chäre scho ide 70er airbag ibaue händ? und sowiso, masse = sicherheit, wenn ä 1000kg auto innes 2000kg auto drifahrt chasch der jo scho rein physikalisch usdenke was denn passiert...
zorg.ch
#79353 by @ 05.09.2005 09:29, edited @ 05.09.2005 09:30 - nach oben -
überlege isch wohl nöd dini stärki...
scho mol öpis vo knautschzone und ähnlichem ghört?
en smart chunt einiges besser devo, wenn er z.b. ine s-klass inerast als söss ine 2 tonne chiste

edit:
so wie du denksch müestisch doch en lastwage fahre, nöd?
zorg.ch
#79358 by @ 05.09.2005 10:36 - nach oben -
wa denksch passiert am chauffeur vomene lastwage wenn en än golf frontal rammt?
und mir gohts dodrum wenn öppert i di fahrt. wenn du miteme grosse charre i irgendöpis drifahrsch isch da öpis anders, als wenn än chline charre i din stehende oder langsamfahrende grosse charre fahrt...
zorg.ch
#79374 by @ 05.09.2005 11:01 - nach oben -
wie de slime scho gseit het: wenn öper i di inefahrt chunsch di wohr grössi vo dim motor z'gspüre über
zorg.ch
#79376 by @ 05.09.2005 11:03 - nach oben -
nöd wörkli, dä 305er smallblock passt locker zwüschet dä fahrer und dä bifahrer ;)
zorg.ch
#79354 by @ 05.09.2005 09:31 - nach oben -
s problem isch folgendes, früäner het mer en dreck gwüsst über knautschzonä usw... dh diä fahrzüg sind möglichscht stief baut vordä damit bi mä crash s fahrzüg kein grobä schadä ninnt...somit isch s ergebniss fu mä crash eigentlich klar -> knochenbrüche en masse weil du wie in einer stahlbox gegen den kontrahenten krachst..und wie gesagt wenn du glück hast und der crash ist hefftig darfst du mal den motor von innen anschauen..
zorg.ch
#79355 by @ 05.09.2005 09:54 - nach oben -
mer lönd üs dä spass a dä amischlittä nöd neh, gell eagle. :)
zorg.ch
#79357 by @ 05.09.2005 10:24 - nach oben -
säb isch jo au nöd s'ziel. aber nur, wells fett sind, sinds no noed sicher.
well wie gseit sind die echt no noed bsunders durchdacht.
zorg.ch
#79360 by @ 05.09.2005 10:39 - nach oben -
sowiso! vor allem jetzt isch luschtig wenn mo dbenzinprise aluegt! do machts gad nomel so vil spass demit umezfahre well eim alli lüt so komisch alueget ala "du schmöcksch ganz gewaltig" :)
zorg.ch
#79361 by @ 05.09.2005 10:40 - nach oben -
jo voll, haha. wenn diä wüsstet das min au nur 12liter sufft. :)
zorg.ch
#79362 by @ 05.09.2005 10:43 - nach oben -
was? 12 liter? da brucht min uf dä autobahn, wennd aber passstrosse fahrsch bruchi um di 20.
Additional posts
zorg.ch
#79364 by @ 05.09.2005 10:53 - nach oben -
typenschein x == böse
zorg.ch
#79367 by @ 05.09.2005 10:55 - nach oben -
ah was... da isch super!
zorg.ch
#79370 by @ 05.09.2005 10:56 - nach oben -
da isch etz sicher lässig. bisch nur ifersüchtig
zorg.ch
#79372 by @ 05.09.2005 10:59 - nach oben -
jo :-P
zorg.ch
#79758 by @ 16.09.2005 14:35 - nach oben -
i ha denn no was gfunde. uf www.crashtest.com

Note: In the frontal crash tests the vehicles were crash tested into an immovable object at 35 miles per hour. The "Star" ratings show the relative safety of the above vehicles if they were to become involved in this type of a collision. Quite often however accidents involve one vehicle running into another vehicle. For these types of collisions the relative weight of the vehicles is also significant. If two vehicles with the same "Star" rating crash into each other head on, but one vehicle weighs twice as much as the other, the occupants of the lighter vehicle are eight times more likely to be killed then the occupants of the heavier vehicle. If you choose to be in a lighter vehicle, this should give you even more reason to choose a vehicle with a 5 star rating over a vehicle with a 1 or 2 star rating.

min charre hät die högscht wertig i sicherheit übercho, die neuere versione vom mim schlitte händ aber schlechter abgschlosse!
zorg.ch
#79762 by @ 16.09.2005 16:26 - nach oben -
NCAP testet nochmals anders, und hat andere Wertungen.