1 up | 2 up | 3 up | 4 up | 5 up | 6 up | 7 up | 8 up | 9 up | 10 up | 11 up | 12 up | 13 up | 14 up | 15 up | 16 up | 17 up | 18 up | 19 up | 20 up | 21 up | 22 up | 23 up | 24 up | 25 up | 26 up | 27 up | 28 up | 29 up | 30 up | 31 up | 32 up | 33 up | 34 up | 35 up | 36 up | 37 up | 38 up | 39 up | 40 up | 41 up | 42 up | 43 up | 44 up |
^^^ Additional posts ^^^
zorg.ch
#79225 by @ 30.08.2005 22:43, edited @ 30.08.2005 22:44 - nach oben -
Halloooho, willkommen in der wirklichkeit. Schon mal überlegt wie viel umweltfreundlicher es ist wenn ein Auto durchfahren kann und nicht alle 300 Meter anhalten muss? Ganz zu schweigen von den Nerfen die man sich spart wenn man nicht dauernd stop'n'go fährt? Mit grösster wahrscheinlichkeit ist auch der durchsatz um einiges höher.
zorg.ch
#79227 by @ 30.08.2005 22:47 - nach oben -
wenn eine durchfahrtsstrasse auf grün steht, stehen logischerweise die anderen auf rot und da warten autos und verpessten die luft. es spielt doch genau keine rolle welche querstrasse jetzt grün oder rot hat. tatsache ist, dass immer die gleiche anzahl autos die luft im stehen verpesten, egal wie du die signalisation schaltest.
zorg.ch
#79229 by @ 30.08.2005 23:40 - nach oben -
fahrsch du nie dur st.galle? denn würsch wüsse dass da git. wenn z.b. e hauptstross grüe het, denn praktisch a allne chrüzige und d'nebetströssli sind alli uf rot.
und machbar isch da sicher, halt nöd für alli transitstreckene, aber s'wird gmacht, so guet wie möglich.
zorg.ch
#79233 by @ 31.08.2005 06:58 - nach oben -
Und wa isch mit Hauptstrossä und Näbätstrossä? Uf dä Hauptstrossä häts meistens ä stuck meh verchehr, drum händ diä immer alli glichzytig grüä. Uf dä näbätstrossä häts numä Amplä wenn si sich mit änärä Hauptstross chrüzäd drum chasch döt im normalfall au zügig fahrä.
I glaub vo stürigstechnik häsch du grad au kei Ahnig, ämäl sichär nöd vo Prozessstürig.
zorg.ch
#79240 by @ 31.08.2005 10:32 - nach oben -
wennd etz ahnig hetsch würi di um dini meinig froge... aber allem aschii häsch kei.
zorg.ch
#79232 by @ 31.08.2005 06:54 - nach oben -
Der Kraftstoffverbrauch ist beim anfahren am höchsten.