Da Cedi sich ja force-logouted hat fĂŒr 2 Monate haben wir jetzt prima Zeit, einen
Mehrpunkteanfick in noch nie dagewesenen Dimensionen zu starten. Mein Ziel wÀren 1000 Posts.
BITTE IMMER AUF DIESEN POST REPLYEN, sonst gibts einen riesen Baum dens verrupft.
EDIT: habe die Zahl jetzt auf 1000 Posts reduziert, das ist realistischer und steht auch
so schon im Titel.
da wuchenend hani gad z'adelbode i dÀ berge wieder ohni mÀtteli und nur im flauschi pennt, wölli zfuul gsi bi, mis mÀtteli dehai z'sueche. da het au zu de blödere entscheid ghört. aber mer lernt jo nie us hÀ.
.i ca lenu gasnu lenu ri janbe vi ro cmatca .e ro jectypau .e ro tcadu kei mi'o lirgau le djedi poi ro panzi be la jegvon. be'o noi xekri ja blabi gi'e xebro ja nalxebro gi'e se lijdrprotestante ja se lijdrkatoliko cu simxanjai ca ke'a gi'e sanga le slabu ke frikymerko jdaselsanga po'u
muesch nur luege, i fĂŒf johr, oder halt spöter, aber irgendwenn chasch der denn e stuck vo mir abschnide i dere beziehig. also symbolisch gmeint jetz, gell.
i het d'route nöd ĂŒber "bergwege fĂŒr erfahrene bergsteiger" sölle fĂŒehre. mir hend wiedermol mĂŒese mit de schueh stegetritt in schnee haue zum ufecho.
ou lĂ€ck isch da amel schö gsi.. i de öffentliche schissene de gurt zuerĂ€tsche.. denn tĂŒre uf und d'fressene vo de anderne herre uf sich iwirke loh.
@cedi: also wĂŒrkli! i han mir emol d'RAID-konfiguration vom edvserver agluegget, weg diĂ€ eint platte en fehler cha hett. zerscht hani probiert per RAID-Controller-BIOS diĂ€ zweit platte neu s'bildĂ€. isch nöd gange. denn isch mer ufgfalle dass du en SW-RAID konfiguriert hesch. En Software-RAID mit em nĂ€ HW-RAID-Controller! Argghhhhh!!!!!!!!!!!
DÀ Kernel hÀt diÀ zwei Platte als normali IDE-Driver erkennnt (/dev/hde und /dev/hdg). denn hÀsch diÀ zwei devices gno und hesch per SW druss es Multidisk-Drive gmacht (/dev/md0). DÀ hocke dra isch gsi das jetzt HW-Controller und dÀ SW-RAID sich diÀ ganz zit drigfunket hend: es isch diÀ ganz zit niÀ öpis gschpieglet worde!
Es wĂ€r so eifach gsi. s'einzige wommer hett mĂŒsse mache ischs entsprechende Kernel-Modul vom Hersteller installierĂ€ und scho hett mer ei einzigs native Device cha (/dev/sda). Das hett mer denn chöne ganz normal chönne partionierĂ€ und formatiere, und die ganz RAID gschicht wĂ€r transperent nur vom Controller verwaltet worde.
1. Treiber von der Seite herunterladen
2. Zip-Archiv entpacken
3. readme.txt lesen
4. Als Root ins entpackte Verzeichnis wecheln
5. in der Console "sh install" gemĂ€ss readme ausfĂŒhren
6. "Y" drĂŒcken
7. System neustarten
Nach dem System merkte das SuSE, so schlau wie es ist, selbstÀndig das eine neue Platte im System ist und fragt mich ob ich sie konfigurieren möchte.
Also Buezi, das war so einfach, dass ich gemeint habe dass es Windows wÀre.
Der Controller lĂ€sst normalen IDE- wie auch RAID-Betrieb zu. Das BIOS vom Controller war so konfiguriert, dass beide Platten in einem RAID1-Array zugeordnet waren. Gleichzeitig griff Linux ĂŒber das IDE-Interface der Festplatten zu und nicht auf das SCSI-Interface des Controllers. Da nun 2 unabhĂ€ngige Prozesse die Spiegelung machen wollten gab es ein Durcheinander. Die Superblocks der 2. Platte waren nicht mehr zur ersten identisch (gemĂ€ss dmesg) und deswegen wollte md_mirror nur noch /dev/hde aber nicht mehr /dev/hdg einbinden. Ergo konnte keine Spiegelung fĂŒr den SW RAID mehr stattfinden.
Auf den ersten Blick wĂŒrd ich sagen, das Cedi das alles richtig gemacht hat. (Ausser natĂŒrlich den Controller auch noch zu konfigurieren)
Es gibt drei Typen von RAID-Lösungen:
Software-Raid:
In das Betriebsystem integrierte Lösung (Lösungen bei allen OS vorhanden: Ausnahme: Windows-Consumer-Systeme).
Gratis.
UnabhÀngig von der Attachment-Technologie.
Fakeraid:
Ein Controller mit BIOS-Support fĂŒr booten ab RAID. Rebuilding, Checksumming, etc. geschieht im Treiber des OS. Unter OSS OS nur sehr schlecht unterstĂŒtzt.
Bis 200-300 CHF
IDE, SATA, SCSI
Hardware-RAID:
RAID in Hardware realisiert. Alle Modelle mit Battery backed Write Cache.
Ab 500 CHF, bis 1500 CHF.
SATA, SCSI
Wenn du n Fakeraid Controller hast, solltest du unter Linux unbedingt ein Software-RAID machen, dies ist schneller. Fakeraid-Controller existieren nur, weil Windows in seinen Consumer-OS kein SW RAID implementiert hat.
vor allem isch es einĂ€ fu dĂ€ schönĂ€ zorg threads will er vonĂ€rĂ€ guetĂ€ idee inĂ€ diskussion ĂŒber raid konfiguration abgleitet und den mit speck endet ;-) Es paradebispil fĂŒr en zorgschĂ€ thread hĂ€ ;-)
edit: das sind no die lebigÀ zitÀ fu zorg gsi ;-)
also mer mĂŒesst sĂ€gĂ€ die lebige zitĂ€ vom forum. zorg lebt nĂ€mli schono, eifach hend sich d'aktivitĂ€te chli verschobe. mer goht jetzt halt zeme ad streetparade oder so.
und online isches halt de IRC, wo lebt. de willsch jo jetzt nöd tot-redĂ€, oder? s'forum het halt uf choschte vom IRC chli abgeh. wenn all die hundert URLs, wo jede tag dur de IRC laufed, uf zorg wĂ€red, und mer was dezue wĂŒrd sĂ€gĂ€, wĂ€rs au wieder ganz andersch...
Zorg vergetiert mehrheitlich vor sich anĂ€ und das isch grundsĂ€tzlich jo nĂŒnnt schlechts. NatĂŒrlich het IRC scho bitz was us em forum gno, dennoch het frĂŒĂ€ner no so mĂ€ngi diskussion ihren weg is forum gfundĂ€.
i dem zĂ€mĂ€hang fallt mir au uf das es nur noch ganz wenig lĂŒt uf zorg sind?!? Wo sind die ganzĂ€ lĂŒt blibĂ€? MĂ€ttĂ€/Sebi/Enigma/usw. Lueg mol diĂ€ userlischtĂ€ ah...Ă€s trurigs bild...