1 up | 2 up | 3 up | 4 up | 5 up | 6 up | 7 up | 8 up | 9 up | 10 up | 11 up | 12 up | 13 up | 14 up | 15 up | 16 up | 17 up | 18 up | 19 up | 20 up | 21 up | 22 up | 23 up | 24 up | 25 up |
^^^ Additional posts ^^^
zorg.ch
#94745 by @ 06.10.2006 10:32 - nach oben -
ja, mĂ€ngisch mues mer sich scho chli frage. aber denn gids settig wie "Der Sohn soll nicht tragen die Schuld des Vaters" und "Richtet die Schlachtbank zu fĂŒr seine Söhne um der Missetat ihres Vaters willen"...
vili devo sind aber unterschied vom alte zum neue testament, das mues mer au gse. da hed sich ja fascht die ganz philosophie gÀnderet.
wobi sich denn au wider d'frag stellt, wieso gott gebot usegit und sie denn spöter komplett umkremplet...
zorg.ch
#94748 by @ 06.10.2006 10:50 - nach oben -
ich wĂŒrd au aluege ob die gebot jedesmal vo gott direkt si oder vom jewilige gsetzesgĂ€ber zu dĂ€re zit
zorg.ch
#94752 by @ 06.10.2006 11:16 - nach oben -
wieso sötted hĂŒt no gebot i de bibel sta, wo damals vom ne gsetzgĂ€ber bestumme worde sind?
zorg.ch
#94753 by @ 06.10.2006 11:22 - nach oben -
wels gschichte sind vo dĂ€re zit sind und d'erlĂŒterige dezue z.b.
zorg.ch
#94754 by @ 06.10.2006 11:23 - nach oben -
also ich han jetzt no kene vo dĂ€ne zitat aglueget, wenns dich wĂŒrklich interessiert darfsch ned zviel uf so zitat gĂ€h, sondern muesch die stelle nachelĂ€se und de kontext gseh, so hani selber scho viel mischt entlarvt
zorg.ch
#94763 by @ 06.10.2006 12:08 - nach oben -
Wenns jo gschichtĂ€ sind vo dĂ€ domoligĂ€ zyt, wiso lĂ€sst mĂ€ denn da hĂŒt not und wots glich machĂ€?
Vor allem frog i mi sowiso wiso Gott frĂŒĂ€nĂ€r immer mol wieder irgend öppis cho isch go verzellĂ€ und hĂŒt numĂ€ no sin Sohn uf BrotpfanĂ€ erschint.
zorg.ch
#94771 by @ 06.10.2006 12:56 - nach oben -
jo da isch au öppis wo mich stuzig macht. wenns doch en gott git wiso zeigt er sich denn nie meh? frĂŒener het er das jo au gmacht also z.b. indirekt mit jesus.
zorg.ch
#94779 by @ 06.10.2006 13:22 - nach oben -
dÀ Noah hett ihm chli z fescht gheizt.
zorg.ch
#94780 by @ 06.10.2006 14:18 - nach oben -
schint so. drum het er au chli rege mĂŒese uf d'erde schicke zum dheizig abkĂŒehle.
zorg.ch
#94773 by @ 06.10.2006 12:58 - nach oben -
hesch no nie vo de uriella ghört?
zorg.ch
#94798 by @ 06.10.2006 19:17 - nach oben -
Jetzt wots seisch. Vo dĂ€rĂ€ han scho Ewigs nĂŒt meh ghört. Gits diĂ€ no gĂ€ng?
Wobi denÀ gots wohrschindli besser wenns nöd so MediÀpresÀnt sind.
zorg.ch
#94790 by @ 06.10.2006 15:39 - nach oben -
haiaiai. ihr glaubed nöd a gott, ihr findet d'bible doof, ...
aber trotzdem gönder sache us de bible go lĂ€se nur zum zeige dass widersprĂŒch din hĂ€t.
hender i euere freiziit eigentli nĂŒnt z'tue als anderi kritisiere? ;)
zorg.ch
#94791 by @ 06.10.2006 15:52 - nach oben -
ja, im momĂ€nt hani gnueg zit fĂŒr so sinnlosi aktione :-)

wobi so sinnlos findis Ă€be gar nid, versueche z'versta, wieso en grossteil vo ĂŒsere gsellschaft religiös isch.
zorg.ch
#94802 by @ 06.10.2006 19:22 - nach oben -
Än grosstel vo ĂŒsĂ€rĂ€ Gsellschaft isch vilicht ĂŒbĂ€rtribĂ€. Eher Ă€n immer grösser wĂ€rdendĂ€ Teil. Wobi da Angst iflössender isch als s erste.
zorg.ch
#94808 by @ 07.10.2006 00:31 - nach oben -
bi jetzt au nonig dezue cho zum dLinks gnau azluege, ha gad chli viel ztuĂ€ (sogar am Samstig muĂ€ni schaffe, isch zum hĂŒĂŒlĂ€...).

Aber nu churz zum Kontext hett de squeezer une scho was gseit.
was du richtig bemerkt hesch isch AT vs. NT. dasch z.T. wĂŒrklich 180° anderst! im AT werdet fĂŒr viel Vergehe gwaltsami Strofe empfohle (wo ĂŒbrigens au i nöd jĂŒdische LĂ€nder normal gsi sind, Steinigunge etc.) und im NT wird vo jegliche Gwalt abgschwore, Jesus isch sogar sowit gange und hett gseit:

Matthaeus 5:39
Ich sage euch aber: Leistet keine Gegenwehr, wenn man euch Böses antut! Wenn jemand dir eine Ohrfeige gibt, dann halte die andere Wange auch noch hin!

ziemli straight...

weso hett Gott sini Meinig so radikal gÀnderet? kai ahnig :-D cha nu erklÀrÀ was sich gÀnderet hett.
Vor Jesus hend all Mensche mĂŒĂ€sse opfere, bzw. fĂŒr sich opfere loh. Bluet gege Bluet sozsege. Mer hett Vergebig vo sinĂ€ SĂŒndĂ€ (dasch e anderi Diskussion falls jetzt do nebert ihogge wott) nur chönĂ€ erreiche indem mer g'opferet hett. Denn hett Gott sin Sohn Jesus uf dWelt gstellt. Er hett do sini 30 Jöhrli als normale Mensch verlebt (plus minus mol e Aktion im Tempel woner scho als Chind glehrt hett), hett wies ĂŒblch gsi isch dĂ€ Bruef vo sim Vater glernt (Zimmermaa) usw.
denn ischs aber emol gnueg gsi und er isch uszsoege, hett sich taufĂ€ loh, hett LĂŒt gheilt, isch vo Satan versuecht wordĂ€ usw. kennt mer jo nöd wohr.
denn isch er anstell vomne Opferlamm "symbolisch" fĂŒr ĂŒsi SĂŒnde am ChrĂŒz, vollkomme unschuldig und sĂŒndefrei gstorbe und hett demit alli wo a en glaubet und sim Weg folge wönd (nei, nöd s'chrĂŒzige loh, de kuhl teil vo sim Lebe meini) grettet.

sooo, ultrachurzversion wĂ€r das gsi. hoffentli hani nix dĂŒrĂ€nand brocht. bi scho "Ă€chli" mĂŒĂ€d, aber morn chumi eh nöd dezuĂ€. schaffe & Hochzit & MusicalprobĂ€ & denn frĂŒĂ€h is Nest
zorg.ch
#94814 by @ 07.10.2006 12:11 - nach oben -
aber das isch doch scho wider en widerspruch in sich. jesus spricht sich gĂ€ge oper us, seit mer sölls nid mache (wĂŒlls nĂŒt bringt?) sondern en bessere, friedliche wĂ€g ga. und denn opferet er sich sĂ€lber fĂŒr d'mĂ€nschheit. es schöns vorbild, dĂ€ jesus...
zorg.ch
#94842 by @ 07.10.2006 13:12 - nach oben -
voll. de jesus wĂ€r halt scho en guete patriot gsi, er het jo au am krĂŒz ghange.
zorg.ch
#94856 by @ 07.10.2006 15:07 - nach oben -
always look on the bright side of life, *pfeif* *pfeif*
zorg.ch
#94909 by @ 07.10.2006 17:32 - nach oben -
ne, du umgohsch nĂ€bis, das mit em kei Opfer isch erst dur sOpfer vo Jesus möglich wordĂ€! vorher hend dLĂŒt genauglich mĂŒĂ€sse opfere! er hett sie mit sim Lebe uf das vorbereitet wo sie sölled lebe damit sie, wenn sie sis Opfer anehmet, au grettet werdet.

nix widerspruch, nu UnverstÀndnis vo dinere oder z'komplizierti Beschriebig vo minere SitÀ ;-)