In der bündigen Buchhandlung Rösslitor in St.Gallen steigt heute von 10 bis 18 Uhr eine Präsentations von SuSE Linux 8.1:
Matthias Wagner von SuSE Deutschland präsentiert alles Wissenswerte zum OS, beantwortet Fragen und verrät Tipps und Tricks. Eintritt frei.
Es gibt immer noch Leute die schauen sich ein Buch gerne an bevor sie es kaufen. Es gibt da auch noch so ne tolle sache die heisst Bibliotek schon mal davon gehört? www.nebis.ch Nein mal ehrlich das Internet bietet doch wirklich nur oberflächliche Infos. Gerade gut genug zum recherchieren wer wirklichen guten Input braucht muss sich Büchern bedienen.
jo, das rössertor ist schon i.o... und spiele kriegt man da eh mur sehr begrenzt, herr heidy. solltest öfters mal da hin gehen, da gibts auch ne ganze menge guter fachbücher.
Der Clantag ist eben schon was fettes, jetzt kann ich meinen Fettnäpflitritt korrigieren hähä (mit einem neuen...) Jo. Rösslitorbuchhändlerinnen sind die Schönsten ;)
du sorry wenni da erwähn, äs söll kein anti nöd unschönä afigg si, aber din nick tönt unheimlich feminin. chasch mer meh über dä verzelle?
mal schaun wohin das ausartet. wenn überhaupt.
aso 1. wer seit das ich feminin resp. wiblich bin?
2. wiso tönt dä feminin?
3. du kennsch dä!!! titeuf nöd?
das isch ä (männlichi!!!) comicfigur im pupertätsalter.
susch no ä frog?
1. da gseht mer vo witem, wemmer d'checksummä us dinä posts berechnet
1.1 mini intuition, wenn sie grad mol wieder dä thread und dini posts dureläst
1.2 min verstand, wenn er s'glich macht wie mini intuition
1.3 mini fuesswurzlächnochä
1.4 d'macht vom forumsie weiss nöd wie recht i ha :)
2. viellicht u.a. au wöls drü vokal drin hät
3. hä-ä
jo. wieso wötsch du di möglichscht männlich anästellä (superman, comicfigurals nächtes kommen die arschhaare. sorry dä isch chli wüescht gsi. aber es mue halt usä.)?