zorg.ch
16:14 Uhr
Events
Forum
Games
Wetten
Rezepte
Tauschbörse
Books
Space
User
zorg.ch
#34018
by
milamber
@
09.06.2004 09:05
- nach oben -
Quake II in Java
!
Ein paar Jungs habens umgesetzt... es gibt noch eine
Doku in PDF
.
zorg.ch
#34025
by
Squeezer
@
09.06.2004 11:25
- nach oben -
und fĂŒr was machets das? das isch doch sicher choge langsam
zorg.ch
#34026
by
Klaudermann T. Spargelzack
@
09.06.2004 11:28
- nach oben -
RTFA. Hat Performance comparisons da.
zorg.ch
#34038
by
Squeezer
@
09.06.2004 13:23
- nach oben -
Meinsch ich RTFM?
zorg.ch
#34042
by
Klaudermann T. Spargelzack
@
09.06.2004 15:31
- nach oben -
rtfa, nöd rtfm
zorg.ch
#34043
by
Squeezer
@
09.06.2004 15:34
- nach oben -
redsch jetzt dĂŒtsch oder englisch?
zorg.ch
#34064
by
lukas
@
09.06.2004 17:56
- nach oben -
A as in Article.
zorg.ch
#34040
by
milamber
@
09.06.2004 14:06
- nach oben -
Goht ebe no...
sind no geili Ussichte fĂŒr gamĂ€ uf so Gadgets wie Handy und Ă€hnlichs...
zorg.ch
#34068
by
grischa
@
09.06.2004 19:38
- nach oben -
HÀt nöd denkt, dass Java-3D so viel Frames i dÀ Sekunde schafft. Isch aber no kei verglich mit emÀne guete C++-DirectX-Prog.
Werd emol source suggÀ und mer À paar code-schnippsel klaue *hust*
zorg.ch
#34069
by
[z]tschuder
@
09.06.2004 19:47
- nach oben -
Und wiÀ gsehts im verglich mit ÀmÀ guÀtÀ C-OpenGL Programm us?
zorg.ch
#34079
by
grischa
@
09.06.2004 21:47
- nach oben -
Lueg dir emol Performance-Verglich i dÀ betreffend Doku a.
zorg.ch
#34082
by
milamber
@
09.06.2004 22:49
- nach oben -
Quake3
zorg.ch
#34091
by
Klaudermann T. Spargelzack
@
09.06.2004 23:37
- nach oben -
chunnt wohl uf de compiler und uf d OpenGL Hardware/Triber druffa ;)
zorg.ch
#34075
by
[z]giusto
@
09.06.2004 21:01
- nach oben -
gibts glaub auch in delphi