zorg.ch
by @ 09.06.2004 09:05 - nach oben -
Quake II in Java!
Ein paar Jungs habens umgesetzt... es gibt noch eine Doku in PDF.
zorg.ch
#34025 by @ 09.06.2004 11:25 - nach oben -
und fĂŒr was machets das? das isch doch sicher choge langsam
zorg.ch
#34026 by @ 09.06.2004 11:28 - nach oben -
RTFA. Hat Performance comparisons da.
zorg.ch
#34038 by @ 09.06.2004 13:23 - nach oben -
Meinsch ich RTFM?
zorg.ch
#34042 by @ 09.06.2004 15:31 - nach oben -
rtfa, nöd rtfm
zorg.ch
#34043 by @ 09.06.2004 15:34 - nach oben -
redsch jetzt dĂŒtsch oder englisch?
zorg.ch
#34064 by @ 09.06.2004 17:56 - nach oben -
A as in Article.
zorg.ch
#34040 by @ 09.06.2004 14:06 - nach oben -
Goht ebe no...
sind no geili Ussichte fĂŒr gamĂ€ uf so Gadgets wie Handy und Ă€hnlichs...
zorg.ch
#34068 by @ 09.06.2004 19:38 - nach oben -
HÀt nöd denkt, dass Java-3D so viel Frames i dÀ Sekunde schafft. Isch aber no kei verglich mit emÀne guete C++-DirectX-Prog.
Werd emol source suggÀ und mer À paar code-schnippsel klaue *hust*
zorg.ch
#34069 by @ 09.06.2004 19:47 - nach oben -
Und wiÀ gsehts im verglich mit ÀmÀ guÀtÀ C-OpenGL Programm us?
zorg.ch
#34079 by @ 09.06.2004 21:47 - nach oben -
Lueg dir emol Performance-Verglich i dÀ betreffend Doku a.
zorg.ch
#34082 by @ 09.06.2004 22:49 - nach oben -
Quake3
zorg.ch
#34091 by @ 09.06.2004 23:37 - nach oben -
chunnt wohl uf de compiler und uf d OpenGL Hardware/Triber druffa ;)
zorg.ch
#34075 by @ 09.06.2004 21:01 - nach oben -
gibts glaub auch in delphi