jo eh... i interessiere mi für grakas. drum hani gwüsst das da diä bescht gsi isch woni si kauft han. und i ha dä unterschid zu minere geforce3 überproportional gspürt!
und i weis das ati dx9 shader tuet schöner usfüere. da lit aber dra, das ati dshaderberechnige nur i 24bit chan berechne (wa dä standard vom dx9 entspricht). nvidia chan shader in 16bit und 32bit rechne (was dx9+ isch) nvidia isch witer vorus, aber da isch äbä au eres problem, 32bit isch viel ufwendiger als 24bit zberechne. und i chauf mer nöd immer diä schnellscht charte wo usechunnt. wenn mini jetztig irgendwenn nüme so schön tuet, denn chauf i mir ä neui, denn aber wider di bescht wo uf äm markt isch. wenns aber sowit wird si isch sowiso ä subjektivi meinig...
abär halt:
nvidia chan "nur" shader 1.4 und ati 2.0!
und 2.0 _isch_ dä dx9 standard...
däfür chönnd di nöchschtä ati chartä "nur" erwitäräti shader 2.0 und nvidia shader 3.0(!)
ich bin au immär nvidia fän gsii, abär mit dä dx9 chartä (geforcefx) hännds scho chli värseit.
und du glaubschäs vilicht nöd, abär i gwüssä geims märksch diä huärä 3.0 shader eifach scho!
huh?
du bisch do jo jenschtes falsch informiert! alli FX (usnahmslos) unterstützet shader modell 2! und zwor komplett! shader 1.4 isch dx8.1 und das sind geforce 4 chartene gsi. nvidia hät mit dä geforce 3 diä erschte programmierbare shaderunit entwicklet (directx 8) und das sind pixel- und vertex shading 1.0 gsi. aber schön isch wiä du seisch, das mo shader 3 i games krass bemerkt. farcry isch seinzig game wo 3er shader unterstützt und das erscht ab version 1.2 (dä patch söt jetzt denn usecho). i däm game gsesch kein unterschied, wel dä 3 shader tuet nur usfüerig beschlünige und äm programmierer arbeit abneh, well är denn shader mehrmols cha für verschideni effekt awende.