1 up | 2 up | 3 up | 4 up | 5 up | 6 up | 7 up | 8 up | 9 up | 10 up | 11 up | 12 up | 13 up | 14 up | 15 up | 16 up | 17 up | 18 up | 19 up | 20 up | 21 up | 22 up | 23 up | 24 up | 25 up | 26 up | 27 up | 28 up | 29 up | 30 up | 31 up | 32 up | 33 up | 34 up | 35 up |
^^^ Additional posts ^^^
zorg.ch
#86084 by @ 26.04.2006 12:46 - nach oben -
Wenn die Admins wissen was sie machen ist das alles kein Problem, denn sowas ist alles fixbar. Wenn man weiss was man tut.
zorg.ch
#86110 by @ 27.04.2006 00:47 - nach oben -
Das würde ja das Ändern einiger Registrykeys bedeuten und die IT vom Bühler kennt wohl Infoplattformen wie MSDN nicht. - Vielleicht auch besser so - für die Mitarbeiter da.
zorg.ch
#86119 by @ 27.04.2006 07:32 - nach oben -
zum glück schaffi jo nüme döte. do woni jetzt bin hani adminrecht uf mim pc. und dä it-mensch womer händ weis eh nüt mit logfiles azfange...
zorg.ch
#86124 by @ 27.04.2006 09:24 - nach oben -
mir händ geili it-lüt

eine hät es problem gha das em es programm immer hät wölle uf diskette zuegriffe (unnötigerwis, macht die glich software bi mir z.b. nöd) und denn immer en cheibe lärm gmacht hät wel er kei diskette gfunde hät.

als lösig händs em e diskette geh und gseit er söl die ab jetzt drinloh denn siger ruhiger
zorg.ch
#86125 by @ 27.04.2006 09:28 - nach oben -
also i hätti s'diskettelaufwerk usbaue...
zorg.ch
#86132 by @ 27.04.2006 10:48 - nach oben -
Mein erster Problemlösungsansatz bei Workstation-Problemen ist erstmal die Kiste neu aufzusetzen. Macht keine Arbeit, und in vielen Fällen ist das Problem dann schon gelöst.
zorg.ch
#86136 by @ 27.04.2006 12:06 - nach oben -
Bei uns würde dann jeden morgen das Telefon klingeln mit der Frage: "Sie min PC lauft nüme, chönti sie nöd schnell verbii choo?" oder "du, ... ehm.. PC nix laufe, PC kaput, ka nix schaffe." - näbed sie mol diskette usse bitte...