i hammers au dtÀnkt kha, woni da glÀsÀ ha...
die schĂŒttet no öl is fĂŒĂŒr;-)
vor allem so sache:
"Erwachsene Frauen sagen durchschnittlich rund 20 000 Wörter pro Tag. Den MÀnnern reichen 7000."
Also wĂŒrkli neutral hĂ€t die Beatrice Schlag de Text jo nöd gschribe, ich chan mich jedefalls mit dĂ€m fĂŒr GfĂŒhl unsensible Typ Maa nöd identifiziere. Klar chönds Fraue besser aber me chas au ĂŒbertribe.
"Welche konstante Flut von sexuellen Fantasien das auslöst, können Frauen sich nicht annÀhernd vorstellen." *Schmunzel*
"Nach einer von Brizendine zitierten Studie denken 85 Prozent der MĂ€nner zwischen 20 und 30 alle 52 Sekunden Sex" isch "sex denken" jetzt es neus verb?
I wott jo mol wĂŒssĂ€ wiĂ€s da gmĂ€ssĂ€ hĂ€nd..
Isch ein mit dĂ€ stoppuhr nĂ€bĂ€t drah gstandĂ€ und dĂ€ betrĂ€ffĂ€nd hĂ€t immer wenn Ă€r a sex denkt hĂ€t, mĂŒĂ€sĂ€dĂ€ zeigfinger hebĂ€? Denn mĂŒsst i au di ganz zyt dran denkĂ€..
Wa isch denn mit dÀrÀ zyt wot schlofsch, hÀns diÀ scho mit igrÀchnÀt? Denn wÀrs jo wÀrÀt dÀ Wach phasÀ no vill öfters..
"im griff" wĂ€r jetzt fĂŒr mich immer. bi mir isch es ca. 2 mal pro wuche. aber vielfach vergess ichs eifach und erinnere mi plötzli zmol im verlauf vom tag wieder dra. drum denki das es viel meh isch, aber ich das eifach vergess.
luzides trÀume isch, wenn du sehr intensivi trÀum hesch, wo du dich an sehr viel details chasch erinnere. also en relativ schwammigÀ begriff...
sobald du aber merksch, dass du trĂ€umch (mues nöd zwingend en luzidĂ€ trĂ€um vorhergoh, aber isch oft dĂ€ fall), denn machts klick und du hesch d kontrollĂ€ ĂŒber din traum...vorusgsetzt du wachsch nöd vor luuter schreck grad uf. isch mer langi ziit passiert am afang und hett mich ĂŒbel ufgregt :)
sorry du losch mischt use. hesch de link ĂŒberhaupt aglueget? stoht jo ganz genau:
zitat: "Ein Klartraum oder auch luzider Traum (von lat. lux âLichtâ) ist ein Traum, in dem der TrĂ€umer sich bewusst ist, dass er trĂ€umt. Die Theorie des luziden TrĂ€umens geht davon aus, dass sowohl das bewusste TrĂ€umen als auch die FĂ€higkeit zum willentlichen Steuern von Trauminhalten erlernbar sind.
und genau das meini au. nöd eifach "detailerter trÀume"
Ne ich han dĂ€ link nöd aglueget. Ich han 2 BĂŒĂ€cher drĂŒber glĂ€sĂ€.
Passiert nöd oft, dasi vo öppis so viel ahnig han, dasi das chan sĂ€gĂ€: Aber do chani jetzt mit relativ guetem gwĂŒssĂ€ sĂ€gĂ€: DĂ€ Wikipedia Artikel isch schlichtwegs falsch. Oder chasch du mir sĂ€gĂ€ wĂ€r dĂ€ gschribĂ€ hett?
Ich chan dir d AutorĂ€ vo dĂ€ BĂŒĂ€cher (doktorierti PsychologĂ€) gern usĂ€suechĂ€ wennt magsch.
Artikel kurz ĂŒberflogĂ€.
Es gseht wĂŒrklich so us, dass do en ĂbersetzigsfĂ€hler vorliit. DĂ€ Artikel isch uf basis vo englischer literatur gschribĂ€ wordĂ€. Dört wird dĂ€ Begriff nöd unterschiedĂ€.
DĂŒtschi traumforscher mached das allerdings.
Schlussendlich isches allerdings À irrelevanti definitionsfrog.
Grad Körpersprache und so ist alles auch sehr wichtig, wenn du z.B. in einer Verhandlung oder Verkauf irgendeiner Art bist. Und es gibt auch eine Menge guter, mÀnnlicher VerkÀufer. Oder sind das alles Schwuchteln? ;)
Solche Erkenntnisse sollten es uns, nach Jahrtausenden, nun aber ermöglichen, besser zu kommunizieren... mal schauen, ob ich diese Infos mal praktisch anwenden können werde.