Nun nach der aktuellen Abstimmung auf x-clan.ch ( [ do ] ) gab es wohl eine Wende.
Diese fĂŒhrte zu einem eher vielversprechenden Effekt, dass ich nach meiner Mittwöchigen Sendung von StarGate eine Nachricht auf meinem Bildschirm ablesen durfte. Darin fand ich ein Link vor, welcher meine Gesichtsmuskeln in ein positives Muster verwandelten....
Nun, dĂŒrft auch ihr euch damit beglĂŒcken und hoffentlich auch ein kleines Grinsen aufwerfen.
Wenn du mir ein "normales" Format definiert, werd das gerne weiterleiten. Der "Renderer" hatte seine HĂ€nde halt noch nicht im Spiel, darum diese Formate.
lizenze? wmv -> mp3? wa hÀt windows media video mit mp3 ztue?
und wmv isch Ă€ recht guets format. Ă€s hĂ€t no gueti qualitĂ€t bi nidrige bitratene. natĂŒrli isch divx besser aber defĂŒr isch Ă€n film mit wmv schneller komprimiert...
jo meh cha da mit dĂ€ lizenze mache, aber da isch jo glich. wennds du tuesch encodiere, denn isch da lizenzzĂŒg jo nöd debi.
und du willsch mer jo nöd sÀgÀ das du kein windows media player meh hÀsch. falls dÀ nöd willsch benutze, dÀ mplayer chas au abspile...
aha. de mplayer chas also au abspiele? under wellne bedingige?
mindeschtens mol, dass mer en ia32 haet.
aber wenn mer etz es linux uf ppc haet, daenn lauft do aebe leider noed so de hufe.
aber noed nur drum isch da format en seich.