Die aktuelle Formel, 23-19:00-HBSG, hĂ€lt jetzt schon eine Weile. Vor zwei Jahren stand sie noch auf wackligen Beinen... (das Forum erzĂ€hlt Euch gerne die ganze Geschichte, mĂŒsst halt suchen, hĂ€).
Jetzt stellen sich die Fragen von damals nicht mehr. Es hat immer Leute, und der Treff ist nicht mehr eine "nötige oder unnötige Clansitzung". Es lÀuft.
Aber es stellen sich neue Fragen. Wir fangen an, uns geografisch zu verstreuen. Buchs, Rapperswil, ZĂŒrich, Lausanne... von gewissen Orten aus kann man unmöglich fĂŒr einen Abend unter der Woche nach St.Gallen und wieder zurĂŒck hĂ€ngen.
Deshalb möchte ich die Frage aufwerfen, ob wir deswegen etwas an der Formel Àndern, z.B. ein paar fixe Samstage festlegen sollten, oder ob das mittelfristig kein Problem darstellen wird.
hm also de 23. sött jo scho blibe. aber zuesĂ€tzlich no treffs mache isch natĂŒrli nöd vochehrt, ussert de zorgtreff volĂŒhrt denn a "wert". dass e paar zorger au am weekend zeme abhĂ€nged z.b. bim hans dihai chunt au nöd selte vor.
i find, fĂŒr da bruchts kei grossi planig. dass sich de ganz huufe i de schwiiz und au anderswo vostreut isch halt schad, aber unumgĂ€nglich. i meine, i 50 johr werded mir no anderi problem ha...
jae also wenn mir ues amigs am wucheend treffed wirds vermuetli nie meh so usarte, wells daenn eifach nueme so en fette event isch... es isch enart isi, dass de zorg-treff maengmol groesser und maengmol chlinner usfallt, find i.
aber das muess dich jo noed devo abhalte, maengmol am we uf st. galle z'cho und doett usz'arte...