jo hei! du chasch jo nöd eifach cho und mini usag uf dini 9600 projeziere!
mitere 9600er lauft duum 3 sicher guet, aber i bezwifle das ä 9000er (und denn no mobile!) da game mag zieh. und wenn scho, denn isch jo super und i ha mi girrt.
ähä!
mer isch eigentli voll egal wa für chartene das er händ. i ha mini nöd kauft zum demit ageh!
aber i interessiere mi hardwaremässig sehr für grafikchartene und chum i däm bereich zimli guet drus. i ha dä milamber nur wölle warne, das är das game möglicherwis nöd so cha game wiän ärs uf dä screenshots gseht (und da chan är garantiert nöd! ati 9000 isch ä dx8 charte)
und i glaub nöd das ä 200.- graka dleischtig vonere 750.- graka übertrifft (wör jo jenschtes verarschig! obwohl, mini graka choschtet jetzt au nurno um di 450.-). im fall vo D3 (oder allgemein OpenGL) chasch dä Kanadier sowiso tschau sägä...
wänn di ärnschthaft für grakas würsch interessiärä und ä ahnig dävoo hetsch, hetsch sichär _kei_ 750 fränkigi gnoh, willd jo gmärkt hetsch, das dä leischtigsschuub nöd wiä dä priis proportional uägoht! man siehe CPUs!
einä wonän 4.5GHz chauft im momänt lachi nur uus! isch eifach so, sorry...
p.s.: mini graka hät wi scho mol gseit 200.- koschtät. wäg dem hami scho fascht gschämmt!
p.p.s.: i reinä directx9 games hät ati scho no dnasä vornä... sprich: dini 750.- geforce5900 bringt im doom3 nöd sooo vill meh leischtig als mini. abär das artät widär inän glaubänschriäg uus! ;-)
no ä froog:
chaufsch där grakas ämäl sälbär?
und häsch di noischtä graka-generationä scho gseh? hät sich sichär glohnt, dini 5900er...
chasch där jo di noischt poschtä. isch jo nur 800.- und si bringts scho. chasch dänn widär äs halbs johr i dä höchschtä iischtelligä geimä! und dgeims mit directx10 chömät jo au erscht nöchscht johr (früäschtäns)!
jo eh... i interessiere mi für grakas. drum hani gwüsst das da diä bescht gsi isch woni si kauft han. und i ha dä unterschid zu minere geforce3 überproportional gspürt!
und i weis das ati dx9 shader tuet schöner usfüere. da lit aber dra, das ati dshaderberechnige nur i 24bit chan berechne (wa dä standard vom dx9 entspricht). nvidia chan shader in 16bit und 32bit rechne (was dx9+ isch) nvidia isch witer vorus, aber da isch äbä au eres problem, 32bit isch viel ufwendiger als 24bit zberechne. und i chauf mer nöd immer diä schnellscht charte wo usechunnt. wenn mini jetztig irgendwenn nüme so schön tuet, denn chauf i mir ä neui, denn aber wider di bescht wo uf äm markt isch. wenns aber sowit wird si isch sowiso ä subjektivi meinig...
abär halt:
nvidia chan "nur" shader 1.4 und ati 2.0!
und 2.0 _isch_ dä dx9 standard...
däfür chönnd di nöchschtä ati chartä "nur" erwitäräti shader 2.0 und nvidia shader 3.0(!)
ich bin au immär nvidia fän gsii, abär mit dä dx9 chartä (geforcefx) hännds scho chli värseit.
und du glaubschäs vilicht nöd, abär i gwüssä geims märksch diä huärä 3.0 shader eifach scho!
huh?
du bisch do jo jenschtes falsch informiert! alli FX (usnahmslos) unterstützet shader modell 2! und zwor komplett! shader 1.4 isch dx8.1 und das sind geforce 4 chartene gsi. nvidia hät mit dä geforce 3 diä erschte programmierbare shaderunit entwicklet (directx 8) und das sind pixel- und vertex shading 1.0 gsi. aber schön isch wiä du seisch, das mo shader 3 i games krass bemerkt. farcry isch seinzig game wo 3er shader unterstützt und das erscht ab version 1.2 (dä patch söt jetzt denn usecho). i däm game gsesch kein unterschied, wel dä 3 shader tuet nur usfüerig beschlünige und äm programmierer arbeit abneh, well är denn shader mehrmols cha für verschideni effekt awende.