Aber mä chas au übärtribä. IMOH machäds da bi dä Fahrprüäfig zimlich extrem.
I mein äs wär viel eifacher wenn mä bi denä Vortritts Dinger eifach t Reihäfolg müsst ageh, wo t Autos dörfäd fahrä. Denn häsch äs genau glich gschnallt und t chance das duärgheisch wellts nöd pinlich genau gläsä isch verringärät sich massiv.
jo saeb halt viellicht scho. aber wennd der ineziesch, sit wie lang legasthenie ueberhaupt als existent akzeptiert wird, chasch dene, wod pruefig gmacht haend, kum en vorwurf mache.
Konzentriärä muäs mäs sich jo au wenn mä t Prüäfig andersch wür schribä. Mä muäs sich nämlich uf s lösä vo dem Vortrits Problem konzentriärä und nöf ufs richtig verstoh vo därä frog.
Wennt Autofahrsch frogsch di au nöd, hät da Rot Auto bi Grüänär Amplä vortrit vor äm Blauä Auto odär hät s Blau auto vor allnä vortritt odär giltet für s Blaue Auto Rächtsvortrit wenn s Rote Auto vor äm Grüänä Auto fahrt...
lueg... die vortrittsproblem sind eh so eifach, dass mer sich uf da gar nueme konzentriere muesse soett. also ischs noed schlecht, wenn mer sich au no ufd frogestellig konzentriere mue.
i weiss, da mit em "vortrittsproblem sind eifach" isch etz e recht frechi behauptig... aber mini meinig.
Klar sind die vortrittsprobleme einfach, aber es sind auch diejenigen bei denen die dämlichsten Fragestellungen auftreten.
Klar gibt es noch andere völlig bescheuerte Fragen, aber die haben mich am meisten Aufgeregt.
Beim Autofahren soll man sich schliesslich auch aufs wesentliche Konzentrieren, nämlich auf s fahren und nicht aufs Interpretieren von Verkehrsschildern.
nicht?
also wenn alle leute einfach nur fahren wuerden, ohne auf die verkehrsschilder zu achten, und sich einfach nur aufs fahren konzentrieren wuerden, wuerde es sicher jenes ausarten auf der strasse.
bescheuert sind allerdings fragen nach der laenge von abschleppseilen und so, weil sich das eh keiner merkt.
Mit dem Interpretieren von Verkehrsschilderm mein ich nicht, die Verkerhsschilder nicht zu beachten sondern herauszufinden was das Verkehrsschild denn ganz genau heisst.
Meist ist ja eh aus dem "Kontext" klar was für ein Schild da stehen muss..
Wenn man nicht Tagtäglich Auto fährt, dann gibt es schon hin und wieder Schilder bei denn man kurz überlegen muss, wozu die eigentlich sind.
Oder es gibt schilder bei denen man sich fragen muss, ob die jetzt für einem selbst oder für die Spur nebenann gelten, weil sie so behämmert stehen.
Ich hab einen Führerschein, ob ich ihn verdinet hab ist eine andere Frage.
Ich leb einfach mit dem Problem, dass ich das ganze Verkehrswesen nicht versteh weil es teilweise sehr kompliziert gelöst ist.
Ich als arme Sau hab ja die Theoriepruefung gemacht, bevor ich ueberhaupt mal am Steuer sass.
Ich fand die Vortrittsfragen das schwierigste. Ich hatte keine Ahnung wie ich mir das dann in der Realitaet vorstellen sollen. Auf der Strasse selber wars dann garkein Problem mehr.
Aprppos Rechtsvortritt. Beim Hallenbad schnallt das glaub niemand, zuerst sind dir 2 Autos vor der Fresse durch gefahren, und beim mir wollte schon wieder einer reindrüchen, da sollte mal ein Polizist Wache stehen.
für mi sind da di eifachste froge, wells absolut logisch sind... z.b. isch mis lieblingsthema i de bio d'genetik gsi. wells eifach e logik dehinder het...
i hass die froog, well s'gelb und s'grüen auto für mi eifach glich usgsehnt... würed gschider d'form variiere. z.b. auto, töff, lieferwage, instant-bäum und fahrendi honiggläser.