jo lueg. s isch egal was da förderband macht, sofern d rĂ€der nöd zfescht riibĂ€d. also wenn die imene super chugellager drin sind denn chasch ders öppĂ€ vorstellĂ€ wie wennd uf em glattiis wĂŒrsch en drachĂ€ stiigĂ€ loh.. egal wohi dass sich die iisplattĂ€ anebewegt, es wĂŒr di döt aneriissĂ€ wo dĂ€ drachĂ€ zieht..
isch scho so, dÀ eagle loht mol kei bull usÀ.. aber das isch ÀbÀ au chli unrealistisch
sproblem isch aber das die rĂ€der zimli fest döt druf riebet! sganze gwicht vom flugzĂŒg liegt uf dene rĂ€der.
lueg nimm irgendwas mit rÀdli. en alte rollschueh oder weiss ich was. nimm en tisch mitere tischdecki und stell de rollschueh druf.
dini link hand simuliert de motor vom förderband und zieht a de tischdecki. dini recht hand simuliert de schub vo de dĂŒse. d.h. du stossisch a dim fahrzĂŒg (notĂŒrli i di entgegegsetzt zur tischdecki). du wirsch gseh dis fahrzĂŒg isch immerno am gliche ort. sofern mit glicher kraft gstosse und zoge hesch.
nei es goht nöd um die eigentlich Kraft vom Förderband und dĂ€ Turbine.. Do liit wie gseit hald no ein haftriibigskoeffizient drin, und dĂ€ mĂŒesst eigentlich seehr zu gunschtĂ€ vo dĂ€ triebwerk usfalle..
dĂ€ bert hĂ€ts scho gseit, d gschwindigkeit vom flĂŒssband wĂŒr gĂ€gĂ€ unendlich goh will sich d rĂ€der bewegĂ€ werded egal wie schnell da ding trĂŒllt, vorallem will di ober grenze jo dur d gschwindigkeit vo dĂ€ rĂ€der geh isch :)
solange das flugzeug nicht leichter wird, weil es abhebt, drĂŒcken die rĂ€der immer gleichfest aufs band, reiben also ziemlich in der gegend herum.
und das flugzeug wird nicht leichter, solange an den flĂŒgeln kein fetter luftstrom vorbeiströmt, der es anhebt.
hm, ausser vielleicht, du hast eine derart monströse turbine im verhĂ€ltnis zum flugi, dass sie genug luft anzieht, dass dieser "nebenwind" ĂŒber den flĂŒgeln grad noch auftrieb verursacht.
s'foerderband isch aber noed de bode.
wenn sich s'flugzueg relativ zum foerderband noed bewegt, heisst da no noed, dass es noedd e relativgschwindigkeit zum bode bzw. luft haet.