1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Neuer Event
March
10-10. ['ju:nien] XXVI – Anmeldung
September
6-8. zorg summer event 4.0
October
5-6. ZURICH POP CON & Game Show 2024
25-27. ['ju:nien] XXVI - Ready Orga One *pics*

Heimwochen-Freitag

Gemeldet von: @ 07.09.2006 16:27
Friday, 08. September 2006 16 Uhr bis Saturday, 09. September 2006 12 Uhr
Pfadiheim Störgel, Stein AR
Pfadiheim Störgel, Stein AR
Anwesend:


IN Heimwochen-Freitag VERITAS.

2003
2004
2005
1 up | 2 up | 3 up |
^^^ Additional posts ^^^
zorg.ch
#93272 by @ 12.09.2006 22:08 - nach oben -
n'graus...

do söl no öppert druscho?
zorg.ch
#93273 by @ 12.09.2006 22:10 - nach oben -
Wenn das mättä-und-kuschter-typische ultragrüsige verhalten als "zorg" verhalten gilt, dann tschau zorg.

und wenn ich so lesen dass leute (ich nehme an pfader, im gegensatz zu mättä und kuschter) nach hause gingen wegen denen, dann ist eigentlich jegliche argumentiererei überflüssig.
zorg.ch
#93275 by @ 12.09.2006 22:13 - nach oben -
true true
zorg.ch
#93299 by @ 13.09.2006 11:14 - nach oben -
es gilt nicht als zorg verhalten, sollte aus dem mail auch deutlich werden.

das mit dem nachhause gehen: das hängt schon noch stark von der person ab, und gibt nur begrenzt aufschluss darüber, wie übel es war. ich weiss z.b. nicht, was passieren müsste, damit ich gehen würde. auch wenn die bullen kämen oder das haus brennen würde, ich war da also bade ich es mit aus.
zorg.ch
#93308 by @ 13.09.2006 11:50 - nach oben -
das find ich eben auch schade, dass sie so ultimativ mit uns in verbindung gebracht werden, wenn sie so scheiss machen.

und was ich jetzt so gehört habe, handelt es sich zumindest bei dem prominentesten heimgeher um eine elende bürgerliche anstands-sissy.
zorg.ch
#93340 by @ 13.09.2006 13:12 - nach oben -
Wenn das mättä-und-kuschter-typische ultragrüsige verhalten als "zorg" verhalten gilt, dann tschau zorg.

uh da jebemti mateh


ihr scheissseriösamliebschteideschaleadheimwuchechoendie lanwiiligkeitsumefigger

mettler, wenn du hai goh würsch, würi da eh verstoh wöll die jo eh i jedere unpassende situation verpissisch.

aber im ernscht. nume wöll ishc so en kommunischtehippy sich verzeiht, wöll nöd gad ali im kreis hocked und kumbaja spieled, muesich globs niemert (i, kuster) irgendwelich vorwürf mache.

I ha 3 mol so e bsoffes 15 jöhrigs meitli defor grettet, dass sie nöd uf de mit fläsche pflasteret tisch gfloge isch.


Tschuder:
Ich finds recht schade, dass immer eine ganze Gruppe von Personen darunter leiden muss nur weil sich ein paar wenige nicht im Griff haben. Bedauerlicher weise sind es immer die selben paar Wenigen.

weder ich und kuster waren an deiner legendären Geburtstagsparty. Und sowieso, warum figgst du uns an? kennst du uns? I läs amel au de Blick und ha amel angscht wenn heisst "Die Todesblitze kommen"

Lukas
Man muss sich halt deutlich von solchen Leuten distanzieren

Ich glaube bei dir hätte niemand was dagegen

domi

ajo und es wär au no vil gföhrlicher, wenn e atombombe igschlage hett... es goht drum, scheiss wommer easy chan verhindere, z'unterloh.

jo es wär gföhrlicher gsi wennd e atombombe igschlage het.
wennd ade heimwuche wötsch go scheiss verhindere, müsstisch scho am metig di 14 jöhrige am kiffe abhalte


AAAHHHH

*aufsurroundanfickvorbereit*
zorg.ch
#93363 by @ 13.09.2006 13:55 - nach oben -
hehe, wär hesch grettet?
zorg.ch
#93376 by @ 13.09.2006 14:10 - nach oben -
kah ahnig, dere wo sich i 9 mönet no wundere wird
zorg.ch
#93385 by @ 13.09.2006 14:21 - nach oben -
ah fett. denn chani sägä seg vo dir.
zorg.ch
#93389 by @ 13.09.2006 14:25 - nach oben -
mol luege ob sie da denn no erfahrt
zorg.ch
#93365 by @ 13.09.2006 14:00 - nach oben -
weder ich und kuster waren an deiner legendären Geburtstagsparty. Und sowieso, warum figgst du uns an? kennst du uns? I läs amel au de Blick und ha amel angscht wenn heisst "Die Todesblitze kommen"

An meiner legendären Geburtstagsparty ging einzig eine Tür kaputt, die schon kaputt war.
Ich würd meinen ich kenn euch genug gut, um mir selbst eine Meinung über euch zu machen.
Alles was ich bisher zusätzlich gehört hab, hat mich nicht veranlasst meine Meinung über euch zu ändern.
zorg.ch
#93375 by @ 13.09.2006 14:10 - nach oben -
moment, es geht nicht darum ob sachen kaputt gegangen sind...
einzig und allein ums verhalten verschiedenster gäste
zorg.ch
#93382 by @ 13.09.2006 14:13 - nach oben -
Richtig, es geht darum dass sich einge Gäste so verhalten dass andauern irgend etwas kaputt geht.

Mir doch egal wenn jemand so verladen ist und auf den küchenboden kotzt. stinkt halt ne weil aber die küche hat ja n abzug.
zorg.ch
#93384 by @ 13.09.2006 14:20 - nach oben -
warum fickst du uns dann an? 2 billige messer und ein glas kosten kein vermögen.

bei der marmorplatte vor 2 jahren die auf die kappe eines pfaders geht, hat man sich auch nicht beschwert
zorg.ch
#93386 by @ 13.09.2006 14:23 - nach oben -
Aber es wär nicht nötig gewensen.
zorg.ch
#93392 by @ 13.09.2006 14:28 - nach oben -
was wär sonst noch so nicht nötig...*überleg*

-Polstermöbel die Treppe runder schmeissen
-Den Tisch mit Flaschen überfüllen dass immer eine runder fällt, wenn man daran vorbei geht
-ipod, discman und andere elektronik auf den Boden legen so dass sie auch sicher nass werden wenn de nächste ein Bier ausleert
-mit der Zigi brandlöcher in das sofa machen
-mit ca. 100 liter Wasser gefüllte Plantschbecken auf den Dachboden stellen
-Kusters mutter
zorg.ch
#93400 by @ 13.09.2006 14:59 - nach oben -
es wäre glaube ich ziemlich viel im leben nicht nötig. es ginge auch ohne auto, ohne fernseher, ohne computer, ohne mättäs mutter, ohne kollegen...
aber schliesslich lebt man ja, nicht wahr. und ich weiss nicht, ob die ganze zeit zuhause hocken, im sommer eine woche nach rimini oder auf ibiza (da gehts nämlich voll lustig ab und die bildung kommt auch nicht zu kurz), gamen, am abend um 6 znacht essen, etc. als "leben" bezeichnet werden kann...

ich denke mal, dass mättä und ich vielleicht keinen guten ruf geniessen, aber uns schliesslich auch niemand von euch richtig kennt...
und jetzt mal ehrlich, was geht mehr ab: betrunken mit messer jonglieren oder stundenlang alleine gamen in einer abgedunkelten kammer?
zorg.ch
#93410 by @ 13.09.2006 15:07 - nach oben -
genau das kannst du eben nicht einfach so sagen. für die einen geht jenes mehr ab, für die anderen das andere.

diese einsicht nennt man toleranz. die habt ihr nicht wirklich gegenüber den gamern. anderseits hat es auch zorger, die sie gegenüber bei-minustemperaturen-draussen-schlafern nicht haben.
zorg.ch
#93414 by @ 13.09.2006 15:10 - nach oben -
und genau diese toleranz fehlt mir, sorry
Additional posts
zorg.ch
#93419 by @ 13.09.2006 15:13 - nach oben -
wir sind die einzigen, die alles richtig machen.
zorg.ch
#93395 by @ 13.09.2006 14:52 - nach oben -
de simulus und i sind im übrige mol mit de schale id heimwuche cho, herr alles-ohni-bindestrich-anenand-schriber
zorg.ch
#93398 by @ 13.09.2006 14:56 - nach oben -
also da mit dir zellt aber de simulus.... het de nöd de pfadiname "i kenn nüt"?
zorg.ch
#93407 by @ 13.09.2006 15:04 - nach oben -
hehe, i wellere hisicht?
zorg.ch
#93412 by @ 13.09.2006 15:09 - nach oben -
i glaub en kommentar erübrigt sich
zorg.ch
#93282 by @ 12.09.2006 22:43 - nach oben -
Ich finds recht schade, dass immer eine ganze Gruppe von Personen darunter leiden muss nur weil sich ein paar wenige nicht im Griff haben. Bedauerlicher weise sind es immer die selben paar Wenigen.
zorg.ch
#93283 by @ 12.09.2006 22:56 - nach oben -
Man muss sich halt deutlich von solchen Leuten distanzieren, dann wird man von den Gegenmassnahmen auch nicht getroffen.
zorg.ch
#93291 by @ 13.09.2006 06:58 - nach oben -
Wie soll sich z.B. ein Fussballfan von Hooligens deutlich Distanzieren?
Oder ein Pfader von Pfadi-Lager-Störern?
zorg.ch
#93292 by @ 13.09.2006 07:59 - nach oben -
z.B:

Ausschluss der Hooligans aus dem Fanclub? Falls sie nicht Mitglied sind kann man sie ja öffentlich mit einem Bann belegen.

Einfach zeigen, das diese Leute nicht zu der Vereinigung gehören, möglichst öffentlich.
zorg.ch
#93294 by @ 13.09.2006 09:13 - nach oben -
Und allen die nicht im Fanclub sind den Zutritt ins Stadion verwehren oder was?
Sowie allen "richtigen" Fans ein Tshirt mit dem Spruch "ich bin kein Hooligan" auf dem Rücken verteilen?
Das mit dem Zeuberzeugs kannst du grad auch vergessen, wir sind hier in Real World
zorg.ch
#93391 by @ 13.09.2006 14:28 - nach oben -
Achtung, du versuchst grad die Diskussion vom Thema abzubringen.

Es gibt beim Thema Hooligans verschiedene Seiten. Während ich bisjetzt von der Seite "Fanclub" geredet hab, redest du plötzlich von der Seite "Stadionbetreiber".

Erstere Gruppe hat keinerlei Möglichkeit, aktiv gegen das Problem Hooligans vorzugehen, zweitere schon. Der "Fanclub" kann nichts direkt gegen die Problematik unternehmen, muss aber dem "Stadionbetreiber" klarmachen, das sie solches Verhalten weder dulden noch ignorieren.

Dies können sie tun in dem sie Hooligans z.B. ein lebenslanges Mitgliedschaftsverbot aussprechen. Klar, natürlich wollen die Hooligangs eh ned Mitglied in dem Fanclub werden, aber darum gehts in der Situation auch garnicht.

Zudem ist "Bann" ein ganz normales deutsches Wort, das auch ausserhalb von WoW ein paar "Real World"-Bedeutungen hat ;)
zorg.ch
#93446 by @ 13.09.2006 15:49 - nach oben -
"Klar, natürlich wollen die Hooligangs eh ned Mitglied in dem Fanclub werden"
somit muss sich der Fanclub ja auch nicht von den Hooligans differenzieren. Sie gehören ja sowiso nicht dazu. Aber beide Gruppen gehören zu den Fussballmatchbesuchern. Somit sind diejenigen dafür verantwortlich, wellche die Fusballmatchbesucher einladen. Ist bei der Pfadi nicht anders. Sie trägt die verantwortung für alle die an den Heimwochenfreitag kommen.
zorg.ch
#93465 by @ 13.09.2006 16:05, edited @ 13.09.2006 16:21 - nach oben -
Natürlich ist es die Schuld des Veranstalters, wenn er nicht passend Sicherheitskräfte zur Verfügung stellt, die Probleme an Ort und Stelle beheben können.

Doch darum gehts hier garned.
zorg.ch
#93467 by @ 13.09.2006 16:11 - nach oben -
In gewissem sinne gehts hier genau darum. Der Veranstalter weiss wr die schuldige sind und kann diese von seinen Veranstalltungen fernhalten versuchen. Oder dazu ermahnen sich anständig zu benehmen. Was bei einem Fussballmatch natürlich einiges schwieriger ist als bei einer Pfadiheimwoche.
zorg.ch
#93470 by @ 13.09.2006 16:22 - nach oben -
Nein, das Problem ist eben genau das der Veranstalter nicht so genau differenzieren kann, das hat man ja im ersten Mail gesehen.

Da hiess es nämlich nicht "Mättä und Sebi" sondern "gewisse Zooomclanler".

Und dagegen müsste sich der Zooomclan, wenn ihm etwas an seinem Ruf liegt, auch wehren. Weil sie dann eben mit den desktruktiven Effekten genannter Personen assoziert werden, was niemand willt.
zorg.ch
#93472 by @ 13.09.2006 16:26 - nach oben -
Habe ich in meiner Antwort auch gemacht; es ist allen klar, dass es hier nicht um den zooomclan ging sondern um Einzelne, und dass der zooomclan sehr wohl auch anständige Leute am Start hat und schon Gutes getan hat.
zorg.ch
#93482 by @ 13.09.2006 17:33 - nach oben -
d'doro wird scho gwüsst ha, wer si meint mit "gwüsse zooomclanler". aber dur da dass da mail ad pfader gange isch, bringts jo nöd würkli, name z'nenne, wells eh fast niemert bim name kennt.
und wenn de cedi da mail do veröffentlicht, chunts halt chli andersch übere...
Additional posts
zorg.ch
#93490 by @ 13.09.2006 18:04 - nach oben -
Der Veranstallter kann genau differenzieren wenn er will. Meist will er jedoch gar nicht und schiebt das Problem auf die ganze Gruppe ab.
Additional posts
zorg.ch
#93287 by @ 12.09.2006 23:53 - nach oben -
übrigens ein teil der knüsperli liste ist heute noch in meiner hosentasche aufgetaucht.... Ich werde soweit leserlich das gerne mal an passender stelle veröffentlichen.
zorg.ch
#93298 by @ 13.09.2006 11:09, edited @ 13.09.2006 11:17 - nach oben -
wa lauft denn mir dir? hesch e sitä usegrupft?

weisch du zuefällig, wa für en stellewert da büechli i de pfadi het?

und, herr paranoia-dateschutz-schwul-ccc-läss-hand-vord-kamera-heb-mit-falschem-name-am-telefon-meld behindert, du hesch vor, intimi sache, wo du nödemol erlaubte zuegriff druf hesch, und demit sicher d'privatsphäre vo 20 lüt verletzisch, is netz z'stelle?
zorg.ch
#93307 by @ 13.09.2006 11:48 - nach oben -
ein zettel lag am freitag-abend auf dem boden rum, und der inhalt ist glaub nur der vom freitagabend und ein wenig quatsch.
zorg.ch
#93312 by @ 13.09.2006 11:57 - nach oben -
ha gad erfahre, dass die sitä umeglägä seg... strubi sach.

it's a conspiracy!!
zorg.ch
#93326 by @ 13.09.2006 12:31 - nach oben -
ebe erschtens isch die umegflatteret und i han sie somit grettet. und zweitens du huere vertuckerete-paranoide-dateschützerbeleidigende-alles-mögliche-is-netz-stellende-grosstante, i han gseit "an passender stelle" !
zorg.ch
#93332 by @ 13.09.2006 12:51 - nach oben -
um was gohts eigentli?
zorg.ch
#93335 by @ 13.09.2006 12:59 - nach oben -
falkestei füehrt es gheims büechli über alli interne "knüschperli-aktivitäte". isch meh wölls öppis lässes isch, weder dass es süsch öppisem dient.
zorg.ch
#93341 by @ 13.09.2006 13:13 - nach oben -
knüschperli-aktivittä-büächli....hmm...fuckdiary?
zorg.ch
#93356 by @ 13.09.2006 13:49 - nach oben -
ehrlich gseit goht's allermeischtens nöd so wit. knüschperle isch meh bis und mit nackt umeknutsche.

für ersti anöcherigsversüech vo jüngere, wie da z.b. anenandglehnt ischlofe anere party eine isch, brucht mer zur bessere differenzierig s'wort "knischtere".
zorg.ch
#93360 by @ 13.09.2006 13:53 - nach oben -
Nackt umäknuutschä, wa isch denn da jetzt wieder ä komischi kombination? Zum umäknuutschä muäsch di sichär nöd abzüchä und wennt schomol nackt bisch, losch äs wohl kum bim umäknuutschä.
zorg.ch
#93371 by @ 13.09.2006 14:05 - nach oben -
"muesch di sicher nöd abzüche" bullshit. abzüche muesch die sowieso immer.

bim knutsche loh tuesches möglicherwis wöll:
- du kein gummi am start hesch
- sie us irgendwellne gründ nöd will
- du dir öppis längerfrischtigs erhoffsch, und nüt willsch überstürze
- du oder sie oder beidi z'verlade sind, und's nüme ufd reihe bringed
- ihr feschtstelled, dasses i de besechammere primitiv noch usgleertem allzweckreiniger stinkt
- ihr druffe chinder nöd demit grechnet hend, dass a dere homeparty zu spohter stund no öpper id chuchi hängt
- es dir z'schad wär, mit em ebe kenneglernte gascht wo au a dere geburtstagsfiir isch, im velorüümli nur füf minute zit z'ha, wöll du am geburtstagschind gseit hesch, du wöllisch sinere kollegin nur churz dis auto go zeige

alles scho vorcho. nei scherz.
zorg.ch
#93379 by @ 13.09.2006 14:11 - nach oben -
- kein gumi am start häsch.
denn losch äs sowiso grad ganz

- si us irgendwelchnä gründ nöd will
denn bisch zwenig überzügend

- du dir öppis längerfristigs erhofsch
ok dä zellt

- z verladä..
wennt z verladä bisch, märksch nümä dass z verladä bisch

- bäsächamärä
s git jo no s velorümli

- chuchi
s git jo no s velorümli

- geburtstagschind
diä hetsch jo grad chönä mitne zum s auto zeigä
zorg.ch
#93393 by @ 13.09.2006 14:48 - nach oben -
okok, stimmt scho, es isch e komischi kombination. schwierig z'erkläre.

inere abteilig mit 30-40 leiter, bzw. allgemeiner gseit, inere gruppe vo 30-40 gmischgschlechtliche lüt, chas unmöglich funktioniere mitem zwüschemenschliche, wenn jede/i im schnitt mol mit einere/eim (oder sogar mehrere) gschlofe het, glaubi. und gad s'zwüschemenschliche isch ziemli wichtig i de pfadi, schliesslich macht mer die arbet freiwillig und cha au wieder goh wenns eim nüme gfallt (grundsätzlich). wenns intern bi knüschpereie blibt, fallt da problem zume grosse teil weg.
Additional posts
zorg.ch
#93351 by @ 13.09.2006 13:29 - nach oben -
ok.
ihr sind doch echt alles scheiss grüüsigi!

1. wägä üüs isch sicher niemert heigange. die sind alli vo ellai verreist.

2. e-m, echt. de mättä und i hennd glaub würkli di chlinscht sauerei vo allne gmacht.

3. es isch jo sooo brutal uusgartet. so brutal wie no nie. echt elend. e wunder, dass da huus no stoht, so wie alli abgange sind, natürli vom mättä und mir aagfüert. mir hennd alli dezue verleitet, dases so abgange isch. isch jo würkli elend gsi, wie da zue und her gange isch. und da denn no ununterbroche di ganz nacht dure.

4. schick üüs d'rechnig vo dänä 2 messer und de 2 gläser, die zahlemer.
zorg.ch
#93369 by @ 13.09.2006 14:04 - nach oben -
1. definitiv scho. aber war glaub schon eine gruesig-reaktion.
zorg.ch
#93381 by @ 13.09.2006 14:13 - nach oben -
hey sorry aber wenn jemand an eine "öffentliche heimwoche" geht, muss er vorher vielleicht ein bisschen valium fixen wenn ers nicht verkraftet
zorg.ch
#93403 by @ 13.09.2006 15:02 - nach oben -
1. mol, i weiss vo eim. aber wie gseit, da macht mer au nöd, eifach heigoh.
2. möglich.
3. nei, es isch würkli nöd brutal abgange, da stimmt.
4. die müneder schinz nöd zahle, het s'häsli gmeint.

i glaub, es git do nomol es A und es B.

A) es git halt falkies, wo sich nöd so gwöhnt sind, dass nebed ihne ein miteme messer spielt. au wenn nüt passiert. die hend denn viellicht angscht, oder fühled sich eifach nüme wohl, oder dä obig trifft ihri erwartige nöd, wölls es lieber "friedlicher" gha hetted.
normal hend die kei ahnig vo läbä, aber es goht drum, dass mer die als gäscht, wa ihr gsi sind, sött respektiere.
isch halt au no de fall gsi, dass ihr eu vo besagter person nüt hend sägä loh. au da sött mer sich gwöht si, aber wenn mer's halt nöd isch, und mer chli en sozi isch, vermiests eim halt möglicherwis d'stimmig.
es isch nüt schlimms passiert, aber fakt isch, dass ihr z'wenig rücksicht zeigt hend gegenüber dem, bös gseit, sozi.

B) ihr sind beidi awesend gsi am obig, ob ihr jetz sauerei gmacht hend oder nöd. da bedingt, dass ihr am nöchschte morge helfed ufrume. so sind d'regle. die hender broche. el moche.
zorg.ch
#93408 by @ 13.09.2006 15:05 - nach oben -
vo wem hemmer üüs denn nüüt sägä loo? oder meinsch du dä räff mit de bierfläschä?
zorg.ch
#93413 by @ 13.09.2006 15:09 - nach oben -
ah spastie, i weiss die genau zit und die beteiligte persone au nüme, aber es het eu doch sicher mol öpper gseit "höred mit dem uf" oder "mached säb nöd". oder nöd?
zorg.ch
#93415 by @ 13.09.2006 15:10 - nach oben -
i ha nie was ghört
zorg.ch
#93418 by @ 13.09.2006 15:12 - nach oben -
haha ross.

jo denn isch ziemli schaad. denn het do öpper nöd de muet gha, eu azspreche und isch denn heigange, oder so.
zorg.ch
#93469 by @ 13.09.2006 16:21 - nach oben -
ah guet hä, mättä. i ha do neui fakte inegholt. e leiterin (name bekannt) het mir gad gseit, dass sie und mindeschtens vier anderi leiter (namen bekannt) eu des öftern um folgendes bättä heged:
- fenster zuetue oder musig liesliger, weg de nochbere
- kei bschlossni fenschter ufrissä (het tatsächlich kabutti gha am nögschte morge)
- ufhöre mit messer z'spiele

i ha die story enart eh scho am samschtig morge verdaut gha, aber isch doch immer wieder interessant, wa no alles fürechunnt und dass dä mättä bi dere sach jetz konkret entweder ignorant, z'bsoffe oder en lügibügi isch.
zorg.ch
#93494 by @ 13.09.2006 19:14 - nach oben -
dä heimwuchä skandal schint jo kei end z neh...
zorg.ch
#93506 by @ 14.09.2006 00:18 - nach oben -
-dj hani nume am samstig morge gspielt und do het ganz_sicher nie wer was gseit
-i ha globs nie e fenster aglanb (chasch jo mol no fingerabdrück suche:-))
-mit messe spile... da isch e kunst. me goht jo au nöd in zirkus und verbütets
zorg.ch
#93520 by @ 14.09.2006 07:36 - nach oben -
ab jetzt wötti so uusdrück wie "lügibügi" nüme khöre verstande?! da khört eifach nöd do ane und isch HÖCHST unpassend.
zorg.ch
#93487 by @ 13.09.2006 17:44 - nach oben -
da mit de messer hani denn öpe gseit gha... guet, meh am kuster als dir
zorg.ch
#93519 by @ 14.09.2006 07:35 - nach oben -
hesch s'gfühl mir losed uf di?
zorg.ch
#93531 by @ 14.09.2006 10:03 - nach oben -
lueg kuster, du heschs widermol so wiit brocht dass i mi für es wiili vo zorg werd fernhalte...
es isch scho mol passiert, dasses zumene riese chindergarte worde isch.
da niwo vo dir isch eifach zum hüüle. intoleranteri lüüt gits wohl kaum meh...
du raffsches nöd emol, wenn e ganzi community gege dich isch. du bisch würkli eifach de blödst wo i kenn.
zorg.ch
#93536 by @ 14.09.2006 10:22 - nach oben -
demfall wärsch du au eifach heigange?
zorg.ch
#93538 by @ 14.09.2006 11:02 - nach oben -
bini da?
weisch no wie d'stimmig ufs mol ufe isch, wos gheisse het de kuster seg am tauche? :)
und d'enttüschig denn, wonner glich cho isch...
Additional posts
zorg.ch
#93539 by @ 14.09.2006 11:08 - nach oben -
yess.
zorg.ch
#93555 by @ 14.09.2006 12:37 - nach oben -
denn kennsch aber nöd viel...
zorg.ch
#93557 by @ 14.09.2006 12:48 - nach oben -
müemmer e umfrog starte?
Additional posts
zorg.ch
#93561 by @ 14.09.2006 12:51 - nach oben -
eigentli hani denkt i schrieb eifach genau nüt do ine, will er eifach alli zeme brutal intolerant sind, egal uf welere site.

es isch eifach fakt das ohni kuster und mättä scho jensti sache eifach brutal langwielig gsi wäret. i mue sege jedes mol woni irgendwo gsi bin wo au kuster und mättä gsi sind isch immer irgendwas abgange, vilich wärs mengisch nöd nötig gsi aber uf jedefall jedesmol underhaltsam wie nüt anders.

machet was er wönd.
zorg.ch
#93565 by @ 14.09.2006 13:03 - nach oben -
im zirkus würis au go aluege, jo
Additional posts
zorg.ch
#93581 by @ 14.09.2006 17:34 - nach oben -
hmmm...
Additional posts
zorg.ch
#93595 by @ 14.09.2006 19:08 - nach oben -
endli mol einä wos gseht.
i bi voll nöd intolerant aber do sind alles mongos.
zorg.ch
#93409 by @ 13.09.2006 15:05 - nach oben -
dir brechi jetzt denn gad öppis...
zorg.ch
#93411 by @ 13.09.2006 15:08 - nach oben -
hey sorry aber da mitem ufruume isch wohl de günstigscht

Hans, Bert, ali andere nöd aktive pfader, alli pfader und ali müätere wo w vedammti wuche lang jede tag döt ghockt sind, e poolparty gmacht hend, de abfallchübel bis zur hälfti gfüllt und graucht wie d'weltmeister sölled gliich viel ufruume wie lüt wo 3-4 stunde döt sind.

goht denn da uuf.
sicher chame chli helfe, hani au aber chasch nöd erwarte dasi no gang go d'betwösch wäsche
zorg.ch
#93417 by @ 13.09.2006 15:11 - nach oben -
jo wennd chli gholfe hesch findi da jo i.o.

richtig sozial wärs, wennd ganz gholfe hettsch, au wennd nöd alles selber verursacht hesch. da wär halt nett, lieb, fründlich, agnehm gsi. und nei, i bi kein hippie.
zorg.ch
#93421 by @ 13.09.2006 15:15 - nach oben -
i denk mol i ha mindistens de dreck zämä gnoh, woni selber gmacht ha

aber es git jo no die "aaarme aaarme pfader" wo vo mir und em bööse kuster vertribe worde sind wo aber am morge vedammt nomol nüme blicke loh hend. und die sind wohrschiinli au e wuche döt gsi
zorg.ch
#93424 by @ 13.09.2006 15:18 - nach oben -
du hesch eh meh vertribe.

(allgemein en traum: mir als gäscht vertriibet lüüt, wo scho di ganz wuche döt gsi sind...)
PS: jede wo frooget: nei, die tatsach git mir nöd z'denke.
zorg.ch
#93438 by @ 13.09.2006 15:39 - nach oben -
jo
zorg.ch
#93442 by @ 13.09.2006 15:43 - nach oben -
hend die au heimverbot?
zorg.ch
#93458 by @ 13.09.2006 16:01 - nach oben -
haha nei, aber isch e berechtigeti frog.
zorg.ch
#93462 by @ 13.09.2006 16:03 - nach oben -
d-m isch berechtigt

i find die aktion vo ihne grüsiger als da vo mir und em kuster


i verlang gnuegtueig!!!
zorg.ch
#93471 by @ 13.09.2006 16:24 - nach oben -
eis an latz chasch ha
Additional posts
zorg.ch
#93422 by @ 13.09.2006 15:16 - nach oben -
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!! DU HIPPIE!!!!!!!
zorg.ch
#93435 by @ 13.09.2006 15:35 - nach oben -
ade nögste party schribt gfälligst jede uf wie lang er döt gsi isch und wie fest er g'artet isch. denn chammer am schluss inere 3stündige rechnig usefinde, wer wivil mue ufrume ;)

ooo de chübel. han nie öpis drigrüürt, aber putzt hanen trotzdem. has meh als useforderig gseh als ufruume :)

me chas eh niemertem recht mache. paar sind di ganz woche döt, am letschte obig nöd und verpassed drum s'ufruume. e paar gönd ide nacht hai. ok.
aber extra go, damit me nöd ufrume mue, säb isch scho chli denäbet. die lüüt hend eifach no nie e eigeni party gschmisse...
zorg.ch
#93437 by @ 13.09.2006 15:38 - nach oben -
hani nöd.

i bi enart nume usem grund gange, wöll de räff gange isch und er min fahrer gsi isch. bis er gange isch hani wie scho gseit au gholfe

bi au de gsi wo ali gweckt het. aber do het erstuunlicherwiis niemert reklamiert
zorg.ch
#93441 by @ 13.09.2006 15:41 - nach oben -
gweckt werde sind's sich au gwöhnt. has schliesslich scho bitz erzoge :)
zorg.ch
#93444 by @ 13.09.2006 15:44 - nach oben -
normal, han au nöd speziell di gmeint... meh allgemein.
au e bizeli ufruume isch scho vil meh wert als gar nünt mache
zorg.ch
#93476 by @ 13.09.2006 17:13 - nach oben -
de räff isch no gfahre?
zorg.ch
#93440 by @ 13.09.2006 15:41 - nach oben -
jo, die wo die ganz wuche döt gsi aber denn extra hei sind, uf dene laschtet en mindeschtens ebesogrosse fluech wie uf de "bösartige zorger". vor allem als soziale pfadfinder sötted eim so gedanke gar nöd ersch cho, hetti jetz gseit.
zorg.ch
#93475 by @ 13.09.2006 17:12 - nach oben -
hani nöd?!

und zudem: wa wötti bi därä huere pfadi-sippe schloofe. die hani eh no nie möge!
zorg.ch
#93488 by @ 13.09.2006 17:46 - nach oben -
du bisch eh blöd
zorg.ch
#93510 by @ 14.09.2006 00:22 - nach oben -
hoi lukas
zorg.ch
#93532 by @ 14.09.2006 10:05 - nach oben -
nai i pass nur s'niveau em kuster a
zorg.ch
#93552 by @ 14.09.2006 12:34 - nach oben -
wohl eher am lukas
zorg.ch
#93656 by @ 15.09.2006 00:42 - nach oben -
Auf ein an mich adressiertes Mail vom "Heimgeher" (soll nicht wertend gemeint sein und seine Identität schützen) an die Leiter-Diskussionsliste, wo auch obige Mails darüber gingen, habe ich folgendes geantwortet (der Vollständigkeit dieses eh schon ausgearteten Threads halber):

Sali Raffi,

i gseh, mir hend do chli anderi Asichtä.

Dass mir üs richtig verstönd: i wött die "Chinder" nöd in Schutz neh! I
und anderi hend ihne mittlerwilä gnüegend klargmacht, dass sie Scheisse
baut hend. Chasches gern uf Zorg go nohlese (wennd Zit hesch,
d'Diskussion fasst >100 Posts und isch immer no dra). Die Ereignis vom
Fritig hend au Konsequenze (Auszug aus Diskussion):

domi:
"da mit de messer hani denn öpe gseit gha... [..]"
kuster:
"hesch s'gfühl mir losed uf di?"
domi:
"lueg kuster, du heschs widermol so wiit brocht dass i mi für es wiili
vo zorg werd fernhalte...
es isch scho mol passiert, dasses zumene riese chindergarte worde isch.
da niveau vo dir isch eifach zum hüüle. intoleranteri lüüt gits wohl
kaum meh...
du raffsches nöd emol, wenn e ganzi community gege dich isch. du bisch
würkli eifach de blödst wo i kenn."

Lueg, i ha drü Heimwuchene gleitet und scho öppe e rüdi privati Party
gschmisse, und i bi mi so Scheisse und ihri Konsequenze halt langsam
gwöhnt. I ha nöd demit grechnet, dass so öppis Di und Anderi i Euem
Innerschte chönnt erschüttere.

Zemegfasst: es sind Kollege vo mir cho, hend Scheiss gmacht, und i
hanenes nöd usgredet. "Usrede" chamer dene eh nüt, mer müessts usem Huus
wörfe. Findi etz no schad, dass Du mir nöd zuetrausch, dassi da gschafft
het. Aber die Schwelle hends i mine Auge nöd erreicht gha, wöll i mi
halt Schlimmers gwöhnt bi. Tuet mer jo leid.

Hingege hani de Doro am Samschtigmorge am Achti bim Wecke gholfe und em
Hinderletschte Füür underem Arsch gmacht zum Butze. I ha de Scheiss also
au usbadet, wo anderi gmacht hend. Du hingege hesch e Kampagne gstartet,
es sölled doch so viel Falkies wie möglich heigoh, demit nochher die
"Chinder" müend ufrume. Scho chli naiv, nöd? Die "Chinder" wäred gnau
abghaue am Morge, nüt anders. Und wenn schon, denn gohsch halt hei. Denn
hettsch aber am Morge wieder chönne cho, Du bisch au die ganz Woche döt
gsi und hesch "Sauerei" gmacht.

Wir Pfadi wollen Schwierigkeiten mit Zuversicht begegnen. Und nöd heigoh.

I beduures würkli, dassi eimol meh i irgend e Scheisse verwicklet bi.
Schisst mi echt chli a. Aber i bi do überhaupt nöd de Einzig, wo öppis
us dere Sach cha lerne, do gits no öppe ein. Es isch schliessli au nur
sowit cho, wöll niemert "würkli" öppis gmacht het. En "alte
Falkesteiner" hett de Kuster am Chragä packt und fründlich aber bestimmt
gseit: "Bürschtli, s'Fass isch voll. Etz muesch höre oder goh."; und wär
nöd eifach heigange. Es het sich um öppe zwei Lüt ghandlet... wieviel
Leiter sind awesend gsi? Wer, wenn nöd Falkestei, weiss, wie mer öppert
mit Chlebband fesslet? Isch chli trurig.

I hoff, de Muet i dere Abteilig goht nöd no ganz verlohre.


Allzeit Bereit
auch in der Schwierigkeit
Orco
zorg.ch
#93659 by @ 15.09.2006 01:15 - nach oben -

(soll nicht wertend gemeint sein und seine Identität schützen)

Sali Raffi
zorg.ch
#93665 by @ 15.09.2006 02:07 - nach oben -
haha

ah chum git gnueg raffis dass mer sini identität nöd uf ahieb usefindet. mer chas zwor no guet igrenze, aber denn kennt mer s'umfeld jo eh und würs au süschtwie erfahre. ällei de umstand, dassi e themerelevants mail ufere leiterlischte übercho ha, schränkt d'zahl vo de mögliche "täter" uf öppe 10-20 lüt i.