eagle, wenni di wär würi nöd gad de erste google antwort traue.
wiso flügt es flugzüg? wegem schub? nur ällei wegem schub?
de schub beschleuniget sflugzüg damits a de flügel uftrib git. und de uftrib chas jetzt eifach mol nöd geh solang da flugzüg gegenüber am bode d.h. au gegenüber de luft kei gschwindigkeit het.
sinder nart verwirrt? etz lot de igel mol kei seich use (ussert natuerli als antwort uf min post :-)) und daenn so naebis? wenn s'foerderband nur d'raederdrehig usglicht, startet de vogel, wenn mer d'turbine awoerft, well er daenn en gschwindigkeitsunderschied gaeg em bode haet.
jo lueg. s isch egal was da förderband macht, sofern d räder nöd zfescht riibäd. also wenn die imene super chugellager drin sind denn chasch ders öppä vorstellä wie wennd uf em glattiis würsch en drachä stiigä loh.. egal wohi dass sich die iisplattä anebewegt, es wür di döt aneriissä wo dä drachä zieht..
isch scho so, dä eagle loht mol kei bull usä.. aber das isch äbä au chli unrealistisch
sproblem isch aber das die räder zimli fest döt druf riebet! sganze gwicht vom flugzüg liegt uf dene räder.
lueg nimm irgendwas mit rädli. en alte rollschueh oder weiss ich was. nimm en tisch mitere tischdecki und stell de rollschueh druf.
dini link hand simuliert de motor vom förderband und zieht a de tischdecki. dini recht hand simuliert de schub vo de düse. d.h. du stossisch a dim fahrzüg (notürli i di entgegegsetzt zur tischdecki). du wirsch gseh dis fahrzüg isch immerno am gliche ort. sofern mit glicher kraft gstosse und zoge hesch.
nei es goht nöd um die eigentlich Kraft vom Förderband und dä Turbine.. Do liit wie gseit hald no ein haftriibigskoeffizient drin, und dä müesst eigentlich seehr zu gunschtä vo dä triebwerk usfalle..
dä bert häts scho gseit, d gschwindigkeit vom flüssband wür gägä unendlich goh will sich d räder bewegä werded egal wie schnell da ding trüllt, vorallem will di ober grenze jo dur d gschwindigkeit vo dä räder geh isch :)
solange das flugzeug nicht leichter wird, weil es abhebt, drücken die räder immer gleichfest aufs band, reiben also ziemlich in der gegend herum.
und das flugzeug wird nicht leichter, solange an den flügeln kein fetter luftstrom vorbeiströmt, der es anhebt.
hm, ausser vielleicht, du hast eine derart monströse turbine im verhältnis zum flugi, dass sie genug luft anzieht, dass dieser "nebenwind" über den flügeln grad noch auftrieb verursacht.
s'foerderband isch aber noed de bode.
wenn sich s'flugzueg relativ zum foerderband noed bewegt, heisst da no noed, dass es noedd e relativgschwindigkeit zum bode bzw. luft haet.