1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Neuer Event
January
7-8. räffs artungssession *pics*
22-23. Feuer und Eis Festival
23-23. SoKo MEER
23-23. zorgtreff 1/05
28-30. Ctrl-Alt-Delete 8
28-29. butzvarruckt
29-30. rugis neu-wohnig-tescht
February
4-5. indie night
5-6. Tschätteriumzug
8-10. Aushebung
9-10. birkeholz suechi *pics*
11-11. Höhö Huest
11-27. JAMMIN'
11-13. mother*****Jamming
12-12. Höhö Huest II
13-13. Mist Event 137
14-17. Me Myself I
18-19. 2nd function 3 (asool-auftritt)
23-23. zorgtreff 2/05
25-27. Winter Warz *review*
27-28. Nightwish Konzert
March
5-6. Zorg Skitag
5-11. Kine's Sturmwoche *review*
5-6. bcf vorparty
5-6. Flaming-Skulls Party
6-6. Tag der Kranken
22-23. die seriös geplante reise *review*
23-24. sorgdräf 3/05 *pics* *review*
24-28. paques-paques-pagg bag-bogooog *pics* *review*
30-3. OFFA
April
2-3. VSZHW Lan *review*
8-9. Honky Tonk Luzern
16-16. Konzert Poppa Chubby
22-24. MTA LAN
23-1. RhEMA
23-24. zorg treff 05/4
28-28. Frank A.Meyer ein Gastvortrag im Rahmen der Vorlesungsreihe Medienkultur
29-30. Honky Tonk
30-30. Elektro Wiederholung
May
4-8. Springrock
6-8. Brot und Spiele *pics* *review*
8-8. muttertag
13-15. cyLAN XI *pics*
14-14. Physik-Crashkurs
17-17. Peterabend
23-23. LAP
23-24. ZorgTreff 5/05
28-28. Chemie-Crashkurs
June
1-1. Osteuropa - Zwischen Osten und Europa
3-5. Rock am Ring
4-5. domi's wg grillerei
8-8. Konzert Mailyn Manson
10-10. Cédis Beförderungsfeier
11-12. HMH (HEIZEN MIT HANS)
12-12. Maiden Konzert
12-12. Iron Maiden
17-19. Open Air Frauenfeld
21-22. New Orleans meets St. Gallen
23-23. zorgtreff 605 & Peterabend
24-26. OpenAir Quellrock
24-26. Greenfield Festival
25-26. Grümpeli Wittenbach
28-28. Segeln
July
1-3. Open Air St.Gallen
1-1. Sinnlose-Rüdungssession *pics*
8-9. räffs feschtli
9-10. Nacht der Physik *review*
9-10. Rugis gemütliches Festli
10-16. abartige reise II
14-17. Gurtenfestival *review*
22-23. OpenAir Lumnezia
23-24. zorgtreff 705 *pics* *review*
26-26. Kafi-Chränzli
28-31. What The Hack?
August
3-4. Bier-is-Militär-Schmuggel
4-7. ['ju:nien]chen 2
5-7. Diesel Power - Nur Du und die Natur
12-15. heizen mit ungarn...
13-13. streetparade
18-21. OpenAir Gampel *review*
19-20. St. Gallerfest
22-22. fallschirmschprung
23-24. zorgtreff 805
26-28. Burg Clanx Festival *pics* *review*
27-27. Rock am See
29-29. blocher über die globalisierung...
September
8-9. Offspring Konzert
10-11. Kanti-Rockevent
16-17. Heimwochen-Freitag
17-3. Oktoberfest
17-18. Cédis-WG-Einweihungsapéro
23-24. Le Rencontre | zorg treff 905
25-25. Maskenball
30-1. Konzert - Open Season
October
3-4. Knascht *review*
7-9. Mac LAN Part IV
13-23. OLMA
13-23. Olma
13-14. Irish Folk Festival
14-16. 1st Dimension LAN *review*
14-15. Popa Chubby
18-19. Cédi-OLMA-Geburi-Hotel-Rüücheloh
20-21. battle of the bands (auftritt asool)
23-23. zorgtreff 10/05 - das Kollegentreffen
24-24. Notenbekanntgabe - ETH
31-1. Heizen in München *pics*
November
7-14. Winter RS
18-19. Charlie Chaplins Der Grosse Diktator
23-24. Zorg-Treff
December
3-4. Toxic-Parteei
4-4. battle of the bands halbfinal
4-5. Apocalyptica Konzert
9-9. Statuten-Bau-Event
17-18. Vereinsgründung
22-23. vorzorgtreff
23-24. zorgtreff 1205 *pics*

Heimwochen-Freitag

Gemeldet von: @ 07.09.2006 16:27
Friday, 08. September 2006 16 Uhr bis Saturday, 09. September 2006 12 Uhr
Pfadiheim Störgel, Stein AR
Pfadiheim Störgel, Stein AR
Anwesend:


IN Heimwochen-Freitag VERITAS.

2003
2004
2005
zorg.ch
#92790 by @ 07.09.2006 16:28 - nach oben -
Die Zeit wurde wieder reif.
zorg.ch
#92791 by @ 07.09.2006 16:31 - nach oben -
Schad gits Sport und Fitness.
zorg.ch
#92838 by @ 08.09.2006 11:55 - nach oben -
würd eher sagen zum gück gibt es das
zorg.ch
#92840 by @ 08.09.2006 12:16 - nach oben -
wenn es keine fitness gäbe müssten wir uns nicht darum kümmern
zorg.ch
#92842 by @ 08.09.2006 12:43 - nach oben -
muesch di au so nöd drum kümmere...
zorg.ch
#92844 by @ 08.09.2006 12:49 - nach oben -
muesch nöd, muesch denn eifach mit de konsequenze läbe
zorg.ch
#92847 by @ 08.09.2006 13:26 - nach oben -
da muesch immer, ä aktion hät immer ä reaktion...
zorg.ch
#92848 by @ 08.09.2006 13:57 - nach oben -
les mol post #92840 und denn #92842. merksch öppis?
zorg.ch
#92849 by @ 08.09.2006 14:04 - nach oben -
nope...
zorg.ch
#92851 by @ 08.09.2006 15:29 - nach oben -
omfg!

WENN es keine Fitness gäbe, dann müssten wir uns auch nicht darum kümmern!

Höred uf, isch echt schlimm so Züg z'lese. I ha mit #92791 wölle sägä, dassi werd go umesportlere und ichs jetzt halt schad find nöd chöne an Heimwuchefriitig z'goh. Und Squeezer bitte! Echt, denk drüber noh.

Wenn es A nicht gäbe müssten wir uns nicht darum kümmern.
Wenn es Mischt nicht gäbe müssten wir uns nicht darum kümmern.
Wenn es Dregg nicht gäbe müssten wir uns nicht darum kümmern.
und heilanzack sogar
Wenn's dich nöd gäbt müässted mir üs nöd drum kümmere.

Es het einigi Trolls do aber dini sind oft diä aller schlimmste, wiä chammer so wenig denkä bim poste?
zorg.ch
#92853 by @ 08.09.2006 15:38, edited @ 08.09.2006 15:39 - nach oben -
han ich dir g'antwortet? die ussag isch an osman gange

wennts nöd verstohsch postisch gschider nöd

//und ich find du übertribsch e chli
Additional posts
zorg.ch
#92891 by @ 09.09.2006 16:21 - nach oben -
d'stichwörter sind: chaos, bier, knüschperle, ganzi nacht, zorger s'erscht mol nöd abghaue, leider wieder chli z'viel randalismus vo de no-weniger-erwachsene-als-i. insgesamt chamer sägä: isch wieder heimwoche-fritig gsi.
zorg.ch
#92894 by @ 09.09.2006 17:09 - nach oben -
nöd abghaue ?
zorg.ch
#92895 by @ 09.09.2006 17:21 - nach oben -
plan B
zorg.ch
#92947 by @ 10.09.2006 21:39 - nach oben -
aka p6
zorg.ch
#92950 by @ 10.09.2006 22:17 - nach oben -
Doro hat als Heimwochen-Chefin die Konsequenzen gezogen: Kuster, Mättä, Räff haben Hemwochenverbot. Ob es wirklich alle dreie sind oder wie, weiss ich nicht, sie redet im Mail nur von "gewissen Zooomclanlern".


Hallo zusammen!

Alle gut wieder zu Hause angekommen und ausgenüchtert? ;)

Ich denke, als Heimwochenorganisatorin sollte ich mich doch noch zu dem Zustand von gestern Abend äussern, die Meisten habe ich ja gar nicht mehr gesehen...
Ich möchte mich nicht dafür entschuldigen, dass ich am Abend nicht anwesend war, obwohl ich jetzt im Nachhinein sehe, dass es ein Fehler war. Trotzdem hätte ich nicht gedacht, dass es derart ausartet, nur weil ich nicht da war "um nach dem Rechten zu sehen", kann es ja eigentlich nicht unbedingt sein. Ich bin aber echt enttäuscht von denen, die sich so daneben benommen haben, ich habe einige davon nämlich schon von völlig anderen Seiten kennengelernt.Und kann fast nicht glauben, dass sie sich von euch allen absolut nichts sagen liessen und sich dann noch komplett vor dem aufräumen gedrückt haben! Für mich heisst diese Erfahrung, dass wir das Ganze für die nächste Heimwoche etwas umgestalten und den Freitag nicht mehr als "offenen Abend" handhaben, sondern jeder nur noch 2,3 Leute mitnimmt, von denen er aber weiss, dass KEIN solcher Scheiss passiert. Ausserdem, werden einige der Zooomclaner und Erlacher ab sofort nichts mehr in unserer Heimwoche zu suchen haben.

Was das Aufräumen betrifft, haben wir die Hütte wieder ganz sauber gekriegt und ich danke nochmals allen die noch mitgeholfen haben das Heim zu putzen!Die Heimverwalterin war nicht da, als wir gegangen sind, ich habe einfach einen Zettel geschrieben und wenn etwas nicht gut ist, wird sie sich noch melden. Denen die in der Nacht gegangen sind nehme ich das absolut nicht übel (wie sollte ich auch...) und hoffe, dass die Heimwoche 06 trotz des nicht ganz glorreichen Abschluss allen Spass gemacht hat.
Mir hats nämlich echt gefäget (;)) weil die Woche absolut friedlich und ohne gezwungenes Abgehen aber trotzdem mit genug Platz für kleine Ausarterien abgelaufen ist! War mal wieder schön am Morgen zuerst eine Möbelwand zur Seite schieben zu müssen um aus dem Zimmer zu kommen, Schinken im Teig zum Frühstück zu essen weils nichts anderes hat, verbrannte Pizza zu geniessen, ein Sprudelschaumbad im 4ten Stock zu nehmen, Simulus im Neoprenanzug zu bewundern, Leute beim Schlafen zu nerven und anzumalen etc etc... *smile*

Jou, was meint ihr so dazu?

Wenn ich gerade schon dabei bin...
folgende Sachen sind liegengeblieben und bei mir zu beziehen ;):

-schwarzer Carhartt Pulli aus dem Falkensteinzimmer (Achim?)
-schwarzer Kapuzenpulli mit Reissverschluss (Grösse XL)
-schwarzes H&M Kapuzenjäckchen (Grösse 38)
-ausgewaschenes Badetuch mit komischen Farben und Schriftzug: ALGARVE
-plüschiger hellblauer Kapuzenpulli mit Bauchtasche(Grösse S)
-hellblaue H&M Stoffjacke (Grösse 38)
-Tortä-Cd's

also, wünsche euch echt allen noch ein schönes Wochenende!
AZB Nova
zorg.ch
#92972 by @ 11.09.2006 09:13 - nach oben -
hmm. chönnt schwööre, mir heged nöd so vil kaputt gmacht. im ernscht nöd.
wa meinsch du mättä?
zorg.ch
#92974 by @ 11.09.2006 09:20 - nach oben -
'schöre man, jo maaan i schwöör'. - gaad?
zorg.ch
#92978 by @ 11.09.2006 11:13 - nach oben -
tatsach das mer überhaupt öppis kaputt a sonärä festivität spricht für ä gwüssi behinderig!
zorg.ch
#92980 by @ 11.09.2006 12:17 - nach oben -
und t tatsach dass mä sich denn no so bilig probiärt usä z redä spricht für alli anädrä behindärigä.
zorg.ch
#92994 by @ 11.09.2006 13:09 - nach oben -
als 'usred' würi das allerdings nöd gseh.
zorg.ch
#93042 by @ 11.09.2006 15:34 - nach oben -
Wägä minä än verteidigungsversurch. Uf jedä fall behindärät.
zorg.ch
#93072 by @ 11.09.2006 16:11 - nach oben -
du kennsch di jo so guet uus.
zorg.ch
#93084 by @ 11.09.2006 16:23 - nach oben -
Mit billigä usredä allerdings.
zorg.ch
#93003 by @ 11.09.2006 13:36 - nach oben -
es goht glaub zuneme grosse teil um dini messer-kapriole. und de ander scheiss wo so glaufe isch. i bi uf jede fall recht unglücklich, wenns heisst "d'zooomclanler" heged scheiss gmacht.
zorg.ch
#93019 by @ 11.09.2006 14:01 - nach oben -
zooomclanler sind nöd so grüssig. Do bruchts scho en Mättä und en Kuster däzue.
zorg.ch
#93212 by @ 12.09.2006 18:23 - nach oben -
aaaaaaaaaaaaahhahahah, d'zooomclanler sind nöd so grüüsig

tami kine, zieh der mol dini fresse ine
zorg.ch
#93038 by @ 11.09.2006 15:14 - nach oben -
so en schaiss!
wenn de mättä und i üüs zerbrocheni gräser mit hilf vo messer zuewerfed, machemer doch nöd vil kaputt und gfördet anderi ussert üüs selber au nöd gross.

muesch zuegee, dasmer echt praktisch nüüt kaputt gmacht hennd. und da mit de staubsuuger isch jo wohl normal gsi, wennt da überhaupt mitübercho hesch...
zorg.ch
#93039 by @ 11.09.2006 15:19 - nach oben -
nei, bi halt meischtens dune gsi. aber ihr müend natürli scho luege, dass ihr i sonere brave gsellschaft nöd eifach jede scheiss mached wo eu in sinn chunt. s'git lüt, bi dene mue nöd emol öppis kabuttgo demits paras händ.
und da mit de ohrfige hät glaub e paarne en uuuhuere gföhrliche idruck gmacht.
zorg.ch
#93069 by @ 11.09.2006 16:09 - nach oben -
sind mir das gsi, oder de ander spacco?
i wür sägä, mir sind verdammt ruhig blibe und hends denn au würkli normal zrugg gmeldet, dass da nöd so in ordnig gsi isch, wanner gmacht het. dtörfsch susch au anderi frooge wo debii gsi sind.
schad isch, daser sich nochher usem staub gmacht het. i hett no gern 1-2 wörtli mit ihm gredet. gredet, da meini jetzt ernscht.

zorg.ch
#93073 by @ 11.09.2006 16:11 - nach oben -
jo äbe, isch halt so gsi dass da eifach generell en schlechte idruck gmacht hät - i weiss, dass da nöd ihr gsi sind, und dass ihr ruhig blibe seged.
aber da mit em züg kabuttmache und dänn nöd ufrume isch sicher nöd guet acho.
zorg.ch
#93141 by @ 12.09.2006 07:25 - nach oben -
chrazt. da isch jetzt s'1te mol gsi woni nöd gholfe ha. und zwor drum, wills scho so e huere üübli sauerei gsi isch woni cho bi (nöd dass das falsch wär). aber denn chönnder de schaiss au selebr uufruume.
bis jetzt hani immer gholfe kha bis am schluss.
zorg.ch
#93213 by @ 12.09.2006 18:25 - nach oben -
da isch so en erlachspast gsi. i binen no go suere aber er isch eifach abghaue
zorg.ch
#93344 by @ 13.09.2006 13:16 - nach oben -
i hamer sis gsicht gmerkt.
zorg.ch
#93099 by @ 11.09.2006 19:11 - nach oben -
uuuhh, de staubsuger isch natürli en traum gsi! :)

aber da mit de messer... also i bin denn schnell wider verreist dobe, wo messer gfloge sind. mit sandale chunt da ebe gar nöd guet... au söss natürli nöd.
irgendwenn passiert mol öpis. und s'isch würkli verdammt schad, dass gwüssi lüüt erst denn raffed, wenns scho passiert isch...
zorg.ch
#93107 by @ 11.09.2006 19:28 - nach oben -
wa isch denn glaufe mit em staubsuuger?
zorg.ch
#93115 by @ 11.09.2006 20:05 - nach oben -
sie seged go lüt wecke. aber a dem gsehni etz au nüt falsches. da isch jo weniger schlimm weder üsi kumbaya-session, oder dassi zwei zimmer mit sechs polstersessel verbarrikadiert ha.
zorg.ch
#93127 by @ 11.09.2006 21:18 - nach oben -
aso, da mit em staubsuger. mol, da hani mitkriegt...
zorg.ch
#93129 by @ 11.09.2006 22:03 - nach oben -
uuuh i wött mir gar nöd vorstelle, wenn du döt ine am penne gsi wärsch :) isch jo no öpe 100 mol schlimmer als chuehglocke
zorg.ch
#93144 by @ 12.09.2006 07:42 - nach oben -
mir hennd würkli nume üüs selber gföhrdet, nödwohr.
zorg.ch
#93162 by @ 12.09.2006 10:43 - nach oben -
wenn messer und fläsche dur d'luft flüged... naaajaaaaaa
zorg.ch
#93214 by @ 12.09.2006 18:27 - nach oben -
also dur d'luft???

i und de kuster sind visavis ghockt miteme abstand vo ca 1 meter. wennd di nöd gad aneschllichsch und s'aug ane hebsch wenn mir nöd lueged, passiert sichern nüt. dchance isch viel grösser dass en bsoffene dstege abe gheit, wa natürli au nöd falsch wär
zorg.ch
#93289 by @ 13.09.2006 02:01 - nach oben -
woni wider weg ha müese hender no messer in bode inegschmisse, und döt hebi würkli nöd gern d'füess ane...

ajo und es wär au no vil gföhrlicher, wenn e atombombe igschlage hett... es goht drum, scheiss wommer easy chan verhindere, z'unterloh. dodezue ghört z.b. absolut überflüssigs umespiele mit messer, kaputte fläsche, ...

würeder s'glich au mache wenner z'zweite sind? oder chammer denn kei 15jöhrigi meitli beidrucke? *duck* ;)
Additional posts
zorg.ch
#93092 by @ 11.09.2006 18:14 - nach oben -
rofl, wie die kinder.
zorg.ch
#93143 by @ 12.09.2006 07:42 - nach oben -
aber zum glück bisch jo du so erwachse.
zorg.ch
#93152 by @ 12.09.2006 08:33 - nach oben -
so e ussag vom lukas muesch nöd persönlich ne. wie du sicher weisch hät er chinder sehr, sehr gern.
zorg.ch
#93159 by @ 12.09.2006 09:48 - nach oben -
nimi au nöd. isch nume e feschtschtellig.
zorg.ch
#93262 by @ 12.09.2006 21:08, edited @ 12.09.2006 21:09 - nach oben -
Ich hab mal Stellung bezogen, Doro hat wieder geantwortet:

> > Salüü
> >
> > Dorothea Natau schrieb:
>> > > Alle gut wieder zu Hause angekommen und ausgenüchtert? ;)
> >
> > Ich hab' Halsweh und bin am Abhusten. Das muss fast mit der Heimwoche
> > zusammenhängen, denke ich. Die interessante Theorie meines Mitbewohners:
> > Alkohol desinfiziert, und hat somit die letzten Tage Bakterien
> > abgetötet, die sich nun ausgebreitet haben, weil ich seit Samstag Abend
> > keinen mehr getrunken habe. Gleichzeitig wurde letzte Woche das
> > Immunsystem geschwächt und kann sich nun gegen die Bakteriechen nicht
> > wehren.

hehe, war Montag und Dienstag krank... woher das wohl kommt? ;)
> >
>> > > [..] Trotzdem hätte ich nicht gedacht, dass es derart ausartet, nur
>> > > weil ich nicht da war "um nach dem Rechten zu sehen", kann es ja
>> > > eigentlich nicht unbedingt sein.
> >
> > So schlimm war es doch gar nicht.. Es ist schade, dass es diesmal auf
> > diversen Stöcken zu Scherben gekommen ist, das war AFAIR noch nie so.
> > Sehr schade ist aber auch, dass durch solche Ereignisse gleich alles
> > andere in den Schatten gestellt werden möchte. Die vielen coolen Sachen,
> > die passiert sind, wiegen diese Scherberei längstens auf, würde ich
> > sagen.
> >

mhh ok, ich habe nicht mitbekommen, was genau genangen ist und auch die sauerei habe ich recht gut verkraftet :) weil ich nicht da war, muss ich mich halt auf stimmen verlassen von leuten die da waren und wenn da die hälfte der Leute gegangen sind, kann ich fast nicht anders, als zu glauben dass es wirklich so übel war...


> > Es wär einfach schade, den Freitag und somit teilweise die Heimwoche,
> > negativ angehaucht in Erinnerung zu behalten. Letztes Jahr sind auch die
> > Bullen gekommen und ich hab Lebenslang erhalten, deswegen masse ich mir
> > noch nicht an, die Heimwoche negativ abzuspeichern. Dafür war sie zu
> > fett.

tue ich für meinen teil ja zumindest auch nicht! ;)

> >
>> > > Ich bin aber echt enttäuscht von denen, die sich so daneben benommen
>> > > haben, ich habe einige davon nämlich schon von völlig anderen Seiten
>> > > kennengelernt.
> >
> > Dito. Bisanhin waren, um konkret zu werden, Mättä und Kuster auch
> > 'immer' in der Heimwoche, und es ist immer gut gegangen. Sie haben sogar
> > recht belebt, und z.B. den HipHop-"Krais" in die Abteilung gebracht.
> > Zumindest Kuster hatte bis heuer auch immer beim Aufräumen geholfen. Wir
> > rollen die Vorkommnisse auf Zorg gerade auf
> > (http://www.zooomclan.org/smarty.php?tpl=158&event_id=538&parent_id=538#92891),
> > und wie erwartet geht es eigentlich nur um Ansichten. Dass kein Zorger
> > jemandem etwas zu Leide tun oder jemanden gefährden wollte, ist klar;
> > strittig ist, ob jemand gefährdet wird, wenn man mit Gläsern und Messern
> > spielt. Wieso nur kenne ich diese Ansichtsdifferenzen so gut... ;-)
> >
> > Meine Meinung: Es hätte nicht unbedingt sein müssen. Sie sollen die zwo
> > kaputten Messer und das Glas bezahlen (eines war schon kaputt), dann
> > können wir das ad acta legen. Erwähnt werden müsste vielleicht, dass
> > sie
> > recht konfliktkompetent sind; als Thiemo dem Räff ziemlich eins
> > schmierte, hat es keine Schlägerei gegeben, sondern Räff hat die
> > Situation entspannt.
> >
Dass die Zorger niemanden gefährden wollen ist ja wohl klar, auch dass etwas kaputtgegangen ist, ist eigentlich ziemlich scheissegal und die Bezahlung geht mir so weit auch am Arsch vorbei. Was mich mehr stört, ist die Bereitschaft überhaupt irgendwas zur Sau zu machen und dann nicht zu raffen wann es einfach zu weit geht!

> > Zwar entstand die Aggression bei Thiemo, weil Räff Flaschen in den
> > Aschenbecher geworfen hat; diese gingen jedoch weder kaputt, noch gibt
> > es sonst gute Gründe, das zu unterlassen. Andere Jahre war der Kübel
> > viel voller.
> >
> > Ich fand es einen herzigen kleinen und gekonnt abgefangenen
> > Aggressionsausbruch :-) Gibt's übrigens an jeder grösseren Party, weil
> > nicht alle Menschen mit ihren Gefühlen umgehen können wenn sie betrunken
> > sind.


> >
>> > > Und kann fast nicht glauben, dass sie sich von euch allen absolut
>> > > nichts sagen liessen und sich dann noch komplett vor dem aufräumen
>> > > gedrückt haben!
> >
> > Dazu noch eine Berichtigung: Bert, Hans, Domi etc. hatten sich bis zu
> > diesem Jahr einen Spass daraus gemacht, das Projekt "p6" oder Plan 6:00
> > Uhr durchzuziehen. Weil sie eh immer die letzten Wachen sind in der
> > Freitagnacht, haben sie sich jeweils um 6 Uhr gesammelt und sind
> > abgehauen. Diesmal sind alle geblieben, und zumindest Bert und Domi
> > haben auch aufgeräumt.

ouou, muäsch bremsä! Ich habe ganz klar nur die angesprochen, die sich auch wirklich vor dem Aufräumen gedrückt haben und das sind ganz konkret nur die, die du oben ja schon erwähnt hast... Das die anderen geholfen haben ist mir absolut bewusst!

> >
>> > > Für mich heisst diese Erfahrung, dass wir das Ganze für die nächste
>> > > Heimwoche etwas umgestalten und den Freitag nicht mehr als "offenen
>> > > Abend" handhaben, sondern jeder nur noch 2,3 Leute mitnimmt, von denen
>> > > er aber weiss, dass KEIN solcher Scheiss passiert. Ausserdem, werden
>> > > einige der Zooomclaner und Erlacher ab sofort nichts mehr in unserer
>> > > Heimwoche zu suchen haben.
> >
> > Gute Entscheidung. Ich habe Räff, Kuster und Mättä mal mitgeteilt, dass
> > sie Heimwochenverbot haben, was sie akzeptieren. Sie sind keine
> > schlechten Menschen, aber Zorger sind sich halt üblere Sachen gewöhnt
> > und wenn das mit der Falky-Einstellung nicht zusammenpasst, tut man das
> > besser separieren.
> >
> > Vielleicht war es nur eine Frage der Zeit, wann es in weiteren Bereichen
> > einreisst in unserer Heimwoche. Letztes Mal waren wir kurz davor, das
> > Heim zu verlieren, diesmal gab es interne Artereien, die zu weit gingen.
> > Das ist halt so, wenn man die rüdste Heimwoche der Ostschweiz hat.
> >

An dieser Stelle möchte ich noch betonen, dass ich in meinen Mail mit den "einigen Zoomclanern" eben wieder nur die angesprochen habe, die schon erwähnt wurden und nicht alle!

>> > > Denen die in der Nacht gegangen sind nehme ich das absolut nicht übel
>> > > (wie sollte ich auch...)
> >
> > Die Ratten verlassen das sinkende Schiff. Statt etwas zu unternehmen,
> > hauen sie ab, und kommen auch nicht wieder um aufzuräumen, obwohl sie
> > die ganze Woche dort waren... ;-) Jojoo. Aber ich will eigentlich kein
> > böses Blut spritzen lassen, wollte nur Stellung beziehen.

"statt etwas zu unternehmen..." habe es eben so mitgekriegt, dass sie gar nicht gross etwas sagen konnten

> >
>> > > und hoffe, dass die Heimwoche 06 trotz des nicht ganz glorreichen
>> > > Abschluss allen Spass gemacht hat.
> >
> > ÄHÄ!
> >
>> > > Mir hats nämlich echt gefäget (;)) weil die Woche absolut friedlich
>> > > und ohne gezwungenes Abgehen aber trotzdem mit genug Platz für kleine
>> > > Ausarterien abgelaufen ist! War mal wieder schön am Morgen zuerst eine
>> > > Möbelwand zur Seite schieben zu müssen um aus dem Zimmer zu kommen,
>> > > Schinken im Teig zum Frühstück zu essen weils nichts anderes hat,
>> > > verbrannte Pizza zu geniessen, ein Sprudelschaumbad im 4ten Stock zu
>> > > nehmen, Simulus im Neoprenanzug zu bewundern, Leute beim Schlafen zu
>> > > nerven und anzumalen etc etc... *smile*
> >
> > Hetti etz au gseit. Und isch no läss gsi de Liron und d'Chaja bis uf de
> > Bodesee z'verfolge, und drü Mamis vo de Güeti vo de Heimwoche
> > z'überzüge. D'Frau Riz hemmer sogar mitem Charre verfolgt, bis sie anere
> > Chrüzig gstande isch, denn isch d'Chaja usgstiege, füregrennt, und het i
> > wenige Sekunde es OK fürd Heimwuche übercho :-)
> >
>> > > Jou, was meint ihr so dazu?
> >
> > Es isch halt Heimwoche gsi, und solang mir sie so mached, wie mir sie
> > mached, wirds immer wiedermol chli "räbble". Da sött aber nöd z'viel
> > negativi Schwingige geh, wär z'schad.
> >
> > Vergessed s'Risiko nöd, da isch e Freud. Also s'Game ;-) In frühen
> > Heimwochen jeden Abend gespielt, hat es etwas an Bedeutung verloren. Ich
> > wäre auch einfach so an einem Abend mal bei einer Partie dabei... sonst
> > noch wer?
> >
> > Blibt nur no d'Frog, ob s'Knüschperlibuech wieder fürecho isch....
> >
hehe, es ist eben bei Rave wieder aufgetaucht:)
Es ist eifach so, dass es ja evtl. in früheren Heimwochen schon noch rüder ausgeartet ist. Fakt ist aber, dass sich ein Teil der Falkys dabei nicht mehr wohlgefühlt haben, oder keinen Spass mehr daran hatten und daher abgehauen sind und dass kanns einfach nicht sein...


> > Yours in homeweekin'
> > Cédi
> >
ngrauss
zorg.ch
#93272 by @ 12.09.2006 22:08 - nach oben -
n'graus...

do söl no öppert druscho?
zorg.ch
#93273 by @ 12.09.2006 22:10 - nach oben -
Wenn das mättä-und-kuschter-typische ultragrüsige verhalten als "zorg" verhalten gilt, dann tschau zorg.

und wenn ich so lesen dass leute (ich nehme an pfader, im gegensatz zu mättä und kuschter) nach hause gingen wegen denen, dann ist eigentlich jegliche argumentiererei überflüssig.
zorg.ch
#93275 by @ 12.09.2006 22:13 - nach oben -
true true
zorg.ch
#93299 by @ 13.09.2006 11:14 - nach oben -
es gilt nicht als zorg verhalten, sollte aus dem mail auch deutlich werden.

das mit dem nachhause gehen: das hängt schon noch stark von der person ab, und gibt nur begrenzt aufschluss darüber, wie übel es war. ich weiss z.b. nicht, was passieren müsste, damit ich gehen würde. auch wenn die bullen kämen oder das haus brennen würde, ich war da also bade ich es mit aus.
zorg.ch
#93308 by @ 13.09.2006 11:50 - nach oben -
das find ich eben auch schade, dass sie so ultimativ mit uns in verbindung gebracht werden, wenn sie so scheiss machen.

und was ich jetzt so gehört habe, handelt es sich zumindest bei dem prominentesten heimgeher um eine elende bürgerliche anstands-sissy.
zorg.ch
#93340 by @ 13.09.2006 13:12 - nach oben -
Wenn das mättä-und-kuschter-typische ultragrüsige verhalten als "zorg" verhalten gilt, dann tschau zorg.

uh da jebemti mateh


ihr scheissseriösamliebschteideschaleadheimwuchechoendie lanwiiligkeitsumefigger

mettler, wenn du hai goh würsch, würi da eh verstoh wöll die jo eh i jedere unpassende situation verpissisch.

aber im ernscht. nume wöll ishc so en kommunischtehippy sich verzeiht, wöll nöd gad ali im kreis hocked und kumbaja spieled, muesich globs niemert (i, kuster) irgendwelich vorwürf mache.

I ha 3 mol so e bsoffes 15 jöhrigs meitli defor grettet, dass sie nöd uf de mit fläsche pflasteret tisch gfloge isch.


Tschuder:
Ich finds recht schade, dass immer eine ganze Gruppe von Personen darunter leiden muss nur weil sich ein paar wenige nicht im Griff haben. Bedauerlicher weise sind es immer die selben paar Wenigen.

weder ich und kuster waren an deiner legendären Geburtstagsparty. Und sowieso, warum figgst du uns an? kennst du uns? I läs amel au de Blick und ha amel angscht wenn heisst "Die Todesblitze kommen"

Lukas
Man muss sich halt deutlich von solchen Leuten distanzieren

Ich glaube bei dir hätte niemand was dagegen

domi

ajo und es wär au no vil gföhrlicher, wenn e atombombe igschlage hett... es goht drum, scheiss wommer easy chan verhindere, z'unterloh.

jo es wär gföhrlicher gsi wennd e atombombe igschlage het.
wennd ade heimwuche wötsch go scheiss verhindere, müsstisch scho am metig di 14 jöhrige am kiffe abhalte


AAAHHHH

*aufsurroundanfickvorbereit*
zorg.ch
#93363 by @ 13.09.2006 13:55 - nach oben -
hehe, wär hesch grettet?
zorg.ch
#93376 by @ 13.09.2006 14:10 - nach oben -
kah ahnig, dere wo sich i 9 mönet no wundere wird
zorg.ch
#93385 by @ 13.09.2006 14:21 - nach oben -
ah fett. denn chani sägä seg vo dir.
zorg.ch
#93389 by @ 13.09.2006 14:25 - nach oben -
mol luege ob sie da denn no erfahrt
zorg.ch
#93365 by @ 13.09.2006 14:00 - nach oben -
weder ich und kuster waren an deiner legendären Geburtstagsparty. Und sowieso, warum figgst du uns an? kennst du uns? I läs amel au de Blick und ha amel angscht wenn heisst "Die Todesblitze kommen"

An meiner legendären Geburtstagsparty ging einzig eine Tür kaputt, die schon kaputt war.
Ich würd meinen ich kenn euch genug gut, um mir selbst eine Meinung über euch zu machen.
Alles was ich bisher zusätzlich gehört hab, hat mich nicht veranlasst meine Meinung über euch zu ändern.
zorg.ch
#93375 by @ 13.09.2006 14:10 - nach oben -
moment, es geht nicht darum ob sachen kaputt gegangen sind...
einzig und allein ums verhalten verschiedenster gäste
zorg.ch
#93382 by @ 13.09.2006 14:13 - nach oben -
Richtig, es geht darum dass sich einge Gäste so verhalten dass andauern irgend etwas kaputt geht.

Mir doch egal wenn jemand so verladen ist und auf den küchenboden kotzt. stinkt halt ne weil aber die küche hat ja n abzug.
zorg.ch
#93384 by @ 13.09.2006 14:20 - nach oben -
warum fickst du uns dann an? 2 billige messer und ein glas kosten kein vermögen.

bei der marmorplatte vor 2 jahren die auf die kappe eines pfaders geht, hat man sich auch nicht beschwert
zorg.ch
#93386 by @ 13.09.2006 14:23 - nach oben -
Aber es wär nicht nötig gewensen.
Additional posts
zorg.ch
#93395 by @ 13.09.2006 14:52 - nach oben -
de simulus und i sind im übrige mol mit de schale id heimwuche cho, herr alles-ohni-bindestrich-anenand-schriber
zorg.ch
#93398 by @ 13.09.2006 14:56 - nach oben -
also da mit dir zellt aber de simulus.... het de nöd de pfadiname "i kenn nüt"?
zorg.ch
#93407 by @ 13.09.2006 15:04 - nach oben -
hehe, i wellere hisicht?
zorg.ch
#93412 by @ 13.09.2006 15:09 - nach oben -
i glaub en kommentar erübrigt sich
zorg.ch
#93282 by @ 12.09.2006 22:43 - nach oben -
Ich finds recht schade, dass immer eine ganze Gruppe von Personen darunter leiden muss nur weil sich ein paar wenige nicht im Griff haben. Bedauerlicher weise sind es immer die selben paar Wenigen.
zorg.ch
#93283 by @ 12.09.2006 22:56 - nach oben -
Man muss sich halt deutlich von solchen Leuten distanzieren, dann wird man von den Gegenmassnahmen auch nicht getroffen.
zorg.ch
#93291 by @ 13.09.2006 06:58 - nach oben -
Wie soll sich z.B. ein Fussballfan von Hooligens deutlich Distanzieren?
Oder ein Pfader von Pfadi-Lager-Störern?
zorg.ch
#93292 by @ 13.09.2006 07:59 - nach oben -
z.B:

Ausschluss der Hooligans aus dem Fanclub? Falls sie nicht Mitglied sind kann man sie ja öffentlich mit einem Bann belegen.

Einfach zeigen, das diese Leute nicht zu der Vereinigung gehören, möglichst öffentlich.
zorg.ch
#93294 by @ 13.09.2006 09:13 - nach oben -
Und allen die nicht im Fanclub sind den Zutritt ins Stadion verwehren oder was?
Sowie allen "richtigen" Fans ein Tshirt mit dem Spruch "ich bin kein Hooligan" auf dem Rücken verteilen?
Das mit dem Zeuberzeugs kannst du grad auch vergessen, wir sind hier in Real World
zorg.ch
#93391 by @ 13.09.2006 14:28 - nach oben -
Achtung, du versuchst grad die Diskussion vom Thema abzubringen.

Es gibt beim Thema Hooligans verschiedene Seiten. Während ich bisjetzt von der Seite "Fanclub" geredet hab, redest du plötzlich von der Seite "Stadionbetreiber".

Erstere Gruppe hat keinerlei Möglichkeit, aktiv gegen das Problem Hooligans vorzugehen, zweitere schon. Der "Fanclub" kann nichts direkt gegen die Problematik unternehmen, muss aber dem "Stadionbetreiber" klarmachen, das sie solches Verhalten weder dulden noch ignorieren.

Dies können sie tun in dem sie Hooligans z.B. ein lebenslanges Mitgliedschaftsverbot aussprechen. Klar, natürlich wollen die Hooligangs eh ned Mitglied in dem Fanclub werden, aber darum gehts in der Situation auch garnicht.

Zudem ist "Bann" ein ganz normales deutsches Wort, das auch ausserhalb von WoW ein paar "Real World"-Bedeutungen hat ;)
zorg.ch
#93446 by @ 13.09.2006 15:49 - nach oben -
"Klar, natürlich wollen die Hooligangs eh ned Mitglied in dem Fanclub werden"
somit muss sich der Fanclub ja auch nicht von den Hooligans differenzieren. Sie gehören ja sowiso nicht dazu. Aber beide Gruppen gehören zu den Fussballmatchbesuchern. Somit sind diejenigen dafür verantwortlich, wellche die Fusballmatchbesucher einladen. Ist bei der Pfadi nicht anders. Sie trägt die verantwortung für alle die an den Heimwochenfreitag kommen.
zorg.ch
#93465 by @ 13.09.2006 16:05, edited @ 13.09.2006 16:21 - nach oben -
Natürlich ist es die Schuld des Veranstalters, wenn er nicht passend Sicherheitskräfte zur Verfügung stellt, die Probleme an Ort und Stelle beheben können.

Doch darum gehts hier garned.
Additional posts
zorg.ch
#93287 by @ 12.09.2006 23:53 - nach oben -
übrigens ein teil der knüsperli liste ist heute noch in meiner hosentasche aufgetaucht.... Ich werde soweit leserlich das gerne mal an passender stelle veröffentlichen.
zorg.ch
#93298 by @ 13.09.2006 11:09, edited @ 13.09.2006 11:17 - nach oben -
wa lauft denn mir dir? hesch e sitä usegrupft?

weisch du zuefällig, wa für en stellewert da büechli i de pfadi het?

und, herr paranoia-dateschutz-schwul-ccc-läss-hand-vord-kamera-heb-mit-falschem-name-am-telefon-meld behindert, du hesch vor, intimi sache, wo du nödemol erlaubte zuegriff druf hesch, und demit sicher d'privatsphäre vo 20 lüt verletzisch, is netz z'stelle?
zorg.ch
#93307 by @ 13.09.2006 11:48 - nach oben -
ein zettel lag am freitag-abend auf dem boden rum, und der inhalt ist glaub nur der vom freitagabend und ein wenig quatsch.
zorg.ch
#93312 by @ 13.09.2006 11:57 - nach oben -
ha gad erfahre, dass die sitä umeglägä seg... strubi sach.

it's a conspiracy!!
zorg.ch
#93326 by @ 13.09.2006 12:31 - nach oben -
ebe erschtens isch die umegflatteret und i han sie somit grettet. und zweitens du huere vertuckerete-paranoide-dateschützerbeleidigende-alles-mögliche-is-netz-stellende-grosstante, i han gseit "an passender stelle" !
zorg.ch
#93332 by @ 13.09.2006 12:51 - nach oben -
um was gohts eigentli?
zorg.ch
#93335 by @ 13.09.2006 12:59 - nach oben -
falkestei füehrt es gheims büechli über alli interne "knüschperli-aktivitäte". isch meh wölls öppis lässes isch, weder dass es süsch öppisem dient.
zorg.ch
#93341 by @ 13.09.2006 13:13 - nach oben -
knüschperli-aktivittä-büächli....hmm...fuckdiary?
zorg.ch
#93356 by @ 13.09.2006 13:49 - nach oben -
ehrlich gseit goht's allermeischtens nöd so wit. knüschperle isch meh bis und mit nackt umeknutsche.

für ersti anöcherigsversüech vo jüngere, wie da z.b. anenandglehnt ischlofe anere party eine isch, brucht mer zur bessere differenzierig s'wort "knischtere".
zorg.ch
#93360 by @ 13.09.2006 13:53 - nach oben -
Nackt umäknuutschä, wa isch denn da jetzt wieder ä komischi kombination? Zum umäknuutschä muäsch di sichär nöd abzüchä und wennt schomol nackt bisch, losch äs wohl kum bim umäknuutschä.
Additional posts
zorg.ch
#93351 by @ 13.09.2006 13:29 - nach oben -
ok.
ihr sind doch echt alles scheiss grüüsigi!

1. wägä üüs isch sicher niemert heigange. die sind alli vo ellai verreist.

2. e-m, echt. de mättä und i hennd glaub würkli di chlinscht sauerei vo allne gmacht.

3. es isch jo sooo brutal uusgartet. so brutal wie no nie. echt elend. e wunder, dass da huus no stoht, so wie alli abgange sind, natürli vom mättä und mir aagfüert. mir hennd alli dezue verleitet, dases so abgange isch. isch jo würkli elend gsi, wie da zue und her gange isch. und da denn no ununterbroche di ganz nacht dure.

4. schick üüs d'rechnig vo dänä 2 messer und de 2 gläser, die zahlemer.
zorg.ch
#93369 by @ 13.09.2006 14:04 - nach oben -
1. definitiv scho. aber war glaub schon eine gruesig-reaktion.
zorg.ch
#93381 by @ 13.09.2006 14:13 - nach oben -
hey sorry aber wenn jemand an eine "öffentliche heimwoche" geht, muss er vorher vielleicht ein bisschen valium fixen wenn ers nicht verkraftet
zorg.ch
#93403 by @ 13.09.2006 15:02 - nach oben -
1. mol, i weiss vo eim. aber wie gseit, da macht mer au nöd, eifach heigoh.
2. möglich.
3. nei, es isch würkli nöd brutal abgange, da stimmt.
4. die müneder schinz nöd zahle, het s'häsli gmeint.

i glaub, es git do nomol es A und es B.

A) es git halt falkies, wo sich nöd so gwöhnt sind, dass nebed ihne ein miteme messer spielt. au wenn nüt passiert. die hend denn viellicht angscht, oder fühled sich eifach nüme wohl, oder dä obig trifft ihri erwartige nöd, wölls es lieber "friedlicher" gha hetted.
normal hend die kei ahnig vo läbä, aber es goht drum, dass mer die als gäscht, wa ihr gsi sind, sött respektiere.
isch halt au no de fall gsi, dass ihr eu vo besagter person nüt hend sägä loh. au da sött mer sich gwöht si, aber wenn mer's halt nöd isch, und mer chli en sozi isch, vermiests eim halt möglicherwis d'stimmig.
es isch nüt schlimms passiert, aber fakt isch, dass ihr z'wenig rücksicht zeigt hend gegenüber dem, bös gseit, sozi.

B) ihr sind beidi awesend gsi am obig, ob ihr jetz sauerei gmacht hend oder nöd. da bedingt, dass ihr am nöchschte morge helfed ufrume. so sind d'regle. die hender broche. el moche.
zorg.ch
#93408 by @ 13.09.2006 15:05 - nach oben -
vo wem hemmer üüs denn nüüt sägä loo? oder meinsch du dä räff mit de bierfläschä?
zorg.ch
#93413 by @ 13.09.2006 15:09 - nach oben -
ah spastie, i weiss die genau zit und die beteiligte persone au nüme, aber es het eu doch sicher mol öpper gseit "höred mit dem uf" oder "mached säb nöd". oder nöd?
zorg.ch
#93415 by @ 13.09.2006 15:10 - nach oben -
i ha nie was ghört
zorg.ch
#93418 by @ 13.09.2006 15:12 - nach oben -
haha ross.

jo denn isch ziemli schaad. denn het do öpper nöd de muet gha, eu azspreche und isch denn heigange, oder so.
zorg.ch
#93469 by @ 13.09.2006 16:21 - nach oben -
ah guet hä, mättä. i ha do neui fakte inegholt. e leiterin (name bekannt) het mir gad gseit, dass sie und mindeschtens vier anderi leiter (namen bekannt) eu des öftern um folgendes bättä heged:
- fenster zuetue oder musig liesliger, weg de nochbere
- kei bschlossni fenschter ufrissä (het tatsächlich kabutti gha am nögschte morge)
- ufhöre mit messer z'spiele

i ha die story enart eh scho am samschtig morge verdaut gha, aber isch doch immer wieder interessant, wa no alles fürechunnt und dass dä mättä bi dere sach jetz konkret entweder ignorant, z'bsoffe oder en lügibügi isch.
zorg.ch
#93494 by @ 13.09.2006 19:14 - nach oben -
dä heimwuchä skandal schint jo kei end z neh...
zorg.ch
#93506 by @ 14.09.2006 00:18 - nach oben -
-dj hani nume am samstig morge gspielt und do het ganz_sicher nie wer was gseit
-i ha globs nie e fenster aglanb (chasch jo mol no fingerabdrück suche:-))
-mit messe spile... da isch e kunst. me goht jo au nöd in zirkus und verbütets
zorg.ch
#93520 by @ 14.09.2006 07:36 - nach oben -
ab jetzt wötti so uusdrück wie "lügibügi" nüme khöre verstande?! da khört eifach nöd do ane und isch HÖCHST unpassend.
zorg.ch
#93487 by @ 13.09.2006 17:44 - nach oben -
da mit de messer hani denn öpe gseit gha... guet, meh am kuster als dir
zorg.ch
#93519 by @ 14.09.2006 07:35 - nach oben -
hesch s'gfühl mir losed uf di?
Additional posts
zorg.ch
#93409 by @ 13.09.2006 15:05 - nach oben -
dir brechi jetzt denn gad öppis...
zorg.ch
#93411 by @ 13.09.2006 15:08 - nach oben -
hey sorry aber da mitem ufruume isch wohl de günstigscht

Hans, Bert, ali andere nöd aktive pfader, alli pfader und ali müätere wo w vedammti wuche lang jede tag döt ghockt sind, e poolparty gmacht hend, de abfallchübel bis zur hälfti gfüllt und graucht wie d'weltmeister sölled gliich viel ufruume wie lüt wo 3-4 stunde döt sind.

goht denn da uuf.
sicher chame chli helfe, hani au aber chasch nöd erwarte dasi no gang go d'betwösch wäsche
zorg.ch
#93417 by @ 13.09.2006 15:11 - nach oben -
jo wennd chli gholfe hesch findi da jo i.o.

richtig sozial wärs, wennd ganz gholfe hettsch, au wennd nöd alles selber verursacht hesch. da wär halt nett, lieb, fründlich, agnehm gsi. und nei, i bi kein hippie.
zorg.ch
#93421 by @ 13.09.2006 15:15 - nach oben -
i denk mol i ha mindistens de dreck zämä gnoh, woni selber gmacht ha

aber es git jo no die "aaarme aaarme pfader" wo vo mir und em bööse kuster vertribe worde sind wo aber am morge vedammt nomol nüme blicke loh hend. und die sind wohrschiinli au e wuche döt gsi
zorg.ch
#93424 by @ 13.09.2006 15:18 - nach oben -
du hesch eh meh vertribe.

(allgemein en traum: mir als gäscht vertriibet lüüt, wo scho di ganz wuche döt gsi sind...)
PS: jede wo frooget: nei, die tatsach git mir nöd z'denke.
zorg.ch
#93438 by @ 13.09.2006 15:39 - nach oben -
jo
zorg.ch
#93442 by @ 13.09.2006 15:43 - nach oben -
hend die au heimverbot?
Additional posts
zorg.ch
#93422 by @ 13.09.2006 15:16 - nach oben -
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!! DU HIPPIE!!!!!!!
zorg.ch
#93435 by @ 13.09.2006 15:35 - nach oben -
ade nögste party schribt gfälligst jede uf wie lang er döt gsi isch und wie fest er g'artet isch. denn chammer am schluss inere 3stündige rechnig usefinde, wer wivil mue ufrume ;)

ooo de chübel. han nie öpis drigrüürt, aber putzt hanen trotzdem. has meh als useforderig gseh als ufruume :)

me chas eh niemertem recht mache. paar sind di ganz woche döt, am letschte obig nöd und verpassed drum s'ufruume. e paar gönd ide nacht hai. ok.
aber extra go, damit me nöd ufrume mue, säb isch scho chli denäbet. die lüüt hend eifach no nie e eigeni party gschmisse...
zorg.ch
#93437 by @ 13.09.2006 15:38 - nach oben -
hani nöd.

i bi enart nume usem grund gange, wöll de räff gange isch und er min fahrer gsi isch. bis er gange isch hani wie scho gseit au gholfe

bi au de gsi wo ali gweckt het. aber do het erstuunlicherwiis niemert reklamiert
zorg.ch
#93441 by @ 13.09.2006 15:41 - nach oben -
gweckt werde sind's sich au gwöhnt. has schliesslich scho bitz erzoge :)
zorg.ch
#93444 by @ 13.09.2006 15:44 - nach oben -
normal, han au nöd speziell di gmeint... meh allgemein.
au e bizeli ufruume isch scho vil meh wert als gar nünt mache
zorg.ch
#93476 by @ 13.09.2006 17:13 - nach oben -
de räff isch no gfahre?
zorg.ch
#93440 by @ 13.09.2006 15:41 - nach oben -
jo, die wo die ganz wuche döt gsi aber denn extra hei sind, uf dene laschtet en mindeschtens ebesogrosse fluech wie uf de "bösartige zorger". vor allem als soziale pfadfinder sötted eim so gedanke gar nöd ersch cho, hetti jetz gseit.
zorg.ch
#93475 by @ 13.09.2006 17:12 - nach oben -
hani nöd?!

und zudem: wa wötti bi därä huere pfadi-sippe schloofe. die hani eh no nie möge!
zorg.ch
#93488 by @ 13.09.2006 17:46 - nach oben -
du bisch eh blöd
zorg.ch
#93510 by @ 14.09.2006 00:22 - nach oben -
hoi lukas
Additional posts
zorg.ch
#93656 by @ 15.09.2006 00:42 - nach oben -
Auf ein an mich adressiertes Mail vom "Heimgeher" (soll nicht wertend gemeint sein und seine Identität schützen) an die Leiter-Diskussionsliste, wo auch obige Mails darüber gingen, habe ich folgendes geantwortet (der Vollständigkeit dieses eh schon ausgearteten Threads halber):

Sali Raffi,

i gseh, mir hend do chli anderi Asichtä.

Dass mir üs richtig verstönd: i wött die "Chinder" nöd in Schutz neh! I
und anderi hend ihne mittlerwilä gnüegend klargmacht, dass sie Scheisse
baut hend. Chasches gern uf Zorg go nohlese (wennd Zit hesch,
d'Diskussion fasst >100 Posts und isch immer no dra). Die Ereignis vom
Fritig hend au Konsequenze (Auszug aus Diskussion):

domi:
"da mit de messer hani denn öpe gseit gha... [..]"
kuster:
"hesch s'gfühl mir losed uf di?"
domi:
"lueg kuster, du heschs widermol so wiit brocht dass i mi für es wiili
vo zorg werd fernhalte...
es isch scho mol passiert, dasses zumene riese chindergarte worde isch.
da niveau vo dir isch eifach zum hüüle. intoleranteri lüüt gits wohl
kaum meh...
du raffsches nöd emol, wenn e ganzi community gege dich isch. du bisch
würkli eifach de blödst wo i kenn."

Lueg, i ha drü Heimwuchene gleitet und scho öppe e rüdi privati Party
gschmisse, und i bi mi so Scheisse und ihri Konsequenze halt langsam
gwöhnt. I ha nöd demit grechnet, dass so öppis Di und Anderi i Euem
Innerschte chönnt erschüttere.

Zemegfasst: es sind Kollege vo mir cho, hend Scheiss gmacht, und i
hanenes nöd usgredet. "Usrede" chamer dene eh nüt, mer müessts usem Huus
wörfe. Findi etz no schad, dass Du mir nöd zuetrausch, dassi da gschafft
het. Aber die Schwelle hends i mine Auge nöd erreicht gha, wöll i mi
halt Schlimmers gwöhnt bi. Tuet mer jo leid.

Hingege hani de Doro am Samschtigmorge am Achti bim Wecke gholfe und em
Hinderletschte Füür underem Arsch gmacht zum Butze. I ha de Scheiss also
au usbadet, wo anderi gmacht hend. Du hingege hesch e Kampagne gstartet,
es sölled doch so viel Falkies wie möglich heigoh, demit nochher die
"Chinder" müend ufrume. Scho chli naiv, nöd? Die "Chinder" wäred gnau
abghaue am Morge, nüt anders. Und wenn schon, denn gohsch halt hei. Denn
hettsch aber am Morge wieder chönne cho, Du bisch au die ganz Woche döt
gsi und hesch "Sauerei" gmacht.

Wir Pfadi wollen Schwierigkeiten mit Zuversicht begegnen. Und nöd heigoh.

I beduures würkli, dassi eimol meh i irgend e Scheisse verwicklet bi.
Schisst mi echt chli a. Aber i bi do überhaupt nöd de Einzig, wo öppis
us dere Sach cha lerne, do gits no öppe ein. Es isch schliessli au nur
sowit cho, wöll niemert "würkli" öppis gmacht het. En "alte
Falkesteiner" hett de Kuster am Chragä packt und fründlich aber bestimmt
gseit: "Bürschtli, s'Fass isch voll. Etz muesch höre oder goh."; und wär
nöd eifach heigange. Es het sich um öppe zwei Lüt ghandlet... wieviel
Leiter sind awesend gsi? Wer, wenn nöd Falkestei, weiss, wie mer öppert
mit Chlebband fesslet? Isch chli trurig.

I hoff, de Muet i dere Abteilig goht nöd no ganz verlohre.


Allzeit Bereit
auch in der Schwierigkeit
Orco
zorg.ch
#93659 by @ 15.09.2006 01:15 - nach oben -

(soll nicht wertend gemeint sein und seine Identität schützen)

Sali Raffi
zorg.ch
#93665 by @ 15.09.2006 02:07 - nach oben -
haha

ah chum git gnueg raffis dass mer sini identität nöd uf ahieb usefindet. mer chas zwor no guet igrenze, aber denn kennt mer s'umfeld jo eh und würs au süschtwie erfahre. ällei de umstand, dassi e themerelevants mail ufere leiterlischte übercho ha, schränkt d'zahl vo de mögliche "täter" uf öppe 10-20 lüt i.